מקודם

הרופאה שפיצחה את השיטה המנצחת למראה מושלם

ד"ר אירנה סנדלר. וירטואוזית בפיסול פנים | צילום: איגור ליפשיץ
ד"ר אירנה סנדלר. וירטואוזית בפיסול פנים | צילום: איגור ליפשיץ

הקליניקות של ד"ר אירנה סנדלר הן מוקד עליה לרגל לנשים רבות ולאחרונה היא גם פיתחה שיטה לטיפוח וטיפול בעור הפנים, עם קבלות. וחכו, עוד לא שמעתן את סיפורה האישי המרתק

88 שיתופים | 132 צפיות

ד"ר אירנה סנדלר נחשבת למותג בתחום הרפואה האסתטית בישראל והיא גם וירטואוזית בתחום ההזרקות ופיסול הפנים במראה טבעי. אחרי שנים של מחקר ופיתוח היא מציגה את פריצת הדרך שלה: שיטת שלושת השלבים. סדרת מוצרים ייחודית מותאמים אישית, שנועדו למקסם את תוצאת הטיפולים האסתטים וההזרקות.

שילוב של מקצוענות ללא פשרות ותוצאות טיפול מושלמות המשלבות גישה הוליסטית חמה ועוטפת, הפכו את הקליניקות שלה לרפואה אסתטית למקום עליה לרגל לנשים וגברים מכל הארץ, כולל ידועניות רבות. אושיית הסטיילינג סנדרה רינגלר נחשבת כבר לקוחה אדוקה: "כמי שמנחה את התוכנית "מילון היופי", אני מכירה רופאים ורופאות רבים בארץ ומקבלת הרבה הצעות להגיע לטיפולים, אבל מרגע שפגשתי את ד"ר אירנה סנדלר לפני מספר שנים, אני שומרת לה אמונים. החיבור שלי איתה היה מידי. פילוסופיית הטיפול שלה תואמת את הגישה שלי. היא מדברת על העצמת היופי הטבעי ולא רוצה שתיראי מישהי אחרת ולכן הטיפול הוא תמיד הדרגתי ומבטיח תוצאה מושלמת.  מעבר למקצוענות, היא שחקנית נשמה. מאד קשובה ללקוחות, רגישה, עדינה, פתוחה וכנה. הטיפול אצלה מבחינתי הוא ממש בגדר חוויה. סוד המראה שלי הוא הזרקות חומרי מילוי והפילינגים העמוקים שאני עושה אצלה, עם שילוב טיפולים בעזרת מכשור של גלי רדיו. שלא לדבר על המוצרים המעולים שהיא פיתחה, שממקסמים את התוצאה הסופית"   

ד"ר אירנה סנדלר וסנדרה רינגלר | צילום: איגור ליפשיץ
ד"ר אירנה סנדלר וסנדרה רינגלר | צילום: איגור ליפשיץ

ד"ר סנדלר, בת  49, נולדה בגיאורגיה  "עם כפית זהב בפה" כדבריה, לשושלת של רופאים. אביה רופא וממציאי הקולגן ברוסיה, סבתה גניקולוגית ודודיה רופאים גם הם.  בגיל צעיר עסקה בפיסול אמנותי כתחביב ואהבה מאוד את תחושת היצירה וכשסיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטת טיביליסי, חשבה על התמחות בפסיכיאטריה אבל אהבת הפיסול ניצחה והיא פנתה לתחום האסתטיקה. "רציתי לעסוק בפיסול פנים, לתקן עיוותים וליצור את פרופורציות הפנים הנכונות לכל אדם". בגיל 27,כשהיא עדיין רווקה, החליטה ממניעים ציוניים לעזוב מאחוריה את חיי הנוחות, ולעלות לישראל כשכל בני משפחתה נותרו בטיביליסי. לימים, פגשה בארץ את השחקן גרא סנדלר ("ממוקה" מהסדרה הקומית שנות ה-80 וה-90 ) אותו הכירה עוד מהתקופה שגרה במוסקבה. הם נישאו,  נולד להם בן, כיום בן 18,  ואחרי ארבע שנות נישואין, הם התגרשו. "חזרה לרוסיה לא הייתה אופציה מבחינתי ,ידעתי שישראל היא הבית, אבל הקושי היה עצום, לא שלטתי בשפה וגם מצאתי את עצמי מפרנסת תינוק. כמי שגדלה בבית אמיד, מצאתי את עצמי במלחמת הישרדות, אבל לא ויתרתי". אומרת ד"ר סנדלר. כיוון שלמדה בחו"ל, היה עליה לעבור את בחינות הלשכה בהן עמדה בהצלחה יתרה והקימה סניף ראשון לרפואה אסתטית בהרצליה פיתוח. השמועה על הרופאה עם ידי הזהב עשתה לה כנפיים במהירות והיא פתחה קליניקה נוספת בראשון לציון. בהמשך, סגרה את הקליניקה בהרצליה ופתחה קליניקה מפוארת ברמת אביב. כיום,שתי הקליניקות  שלה משגשגות והיא מלהטטת בין שתיהן מבוקר עד ערב.  

באיזה גיל  מומלץ להתחיל להזריק?
"בגילאי ה-30. ;בשנים האלה הנפח הטבעי של העור מתחיל לרדת ואם רוצים להמשיך לשמור על נפח טבעי לגרום לגירוי של הקולגן, מומלץ להתחיל בטיפולי מזותרפיה וגם למשל 'סקולפטרה'. הרווח הגדול הוא שניתן יהיה להגיע לגילאי הארבעים, בלי קמטים ובלי נפילת עור. מי שמתחילה  רק בגילאי החמישים, כשכבר אין לה מחזור חודשי והאסטרוגן בגוף כבר לא פעיל,  יש אצלה כבר איבוד ממשי של קולגן ברקמה והיא תצטרך טיפול מקיף יותר של הזרקות". 

מהם הטיפולים המתבצעים בקליניקות שלך?
"כיום המגמה בתחום היא של טיפולים לא פולשניים וללא ניתוח ואני מתמחה בכל השיטות הכי מתקדמות של הטיפולים האלה, כולל  טיפולי הזרקות ובוטוקס, פיסול תווי פנים, מיצוק ושיקום מרקם העור, טיפל בעזרת גלי רדיו בטיפול משולב, פילינגים, הצערת העור בגב כף היד ועוד, שמבטיחים חזרה מיידית לשגרה. השימוש הינו בחומרים המובילים עם כל האישורים המחמירים. אני משתמשת למשל בג'ובידרם ורסטילן ורוואנס, דרך סקינבוסטר, סקולפטרה, אסטפיל  ופאוארפיל ועוד".  

תמיד נשאלת השאלה כמה להזריק?
"הקונספט שלי לגבי הזרקות מתייחס לפנים כאל מכלול. אם באה אישה ורוצה להזריק בוטוקס בחלק העליון של הפנים, אבל יש לה איבוד נפח גדל במרכז הפנים, או בצידי הפה, או שיש לה נפילת סנטר, התוצאה הטובה של הבוטוקס רק תדגיש את הנפילה בשאר הפנים, לכן הגישה שלי גורסת: לא הזרקה בודדת, אלא שילוב טיפולים כדי לשוות לפנים מראה חיוני, בריא, מוצק וצעיר יותר. כמובן שמי שצריכה רק טיפול נקודתי, היא תטופל בהתאם. יש שמתאים להן תוספת חוטים, יש שזקוקות לחומצה, למזותרפיה או לפילינג קל- הגישה שלי מדברת גם על הדרגתיות, מדי פעם להוסיף מעט וככה ניתן כל הזמן לשמור על המראה היפה והטבעי.  על פי צורך אני משלבת גם מכשור בגלי רדיו או לייזר שתומכים בתוצאה וכמובן ישנו הטיפול בבית, על פי שיטתי".

מהי שיטת שלשת השלבים שפיתחת?
"שיטת ה- 3 Steps, מבוססת על שלשה שלבים בהתאמה אישית: אבחון מצב העור של המטופלת, קביעת סוג הטיפול המתאים ושימור תוצאות הטיפול באמצעות טיפולי התחזוקה בבית. השימוש בתכשירים מסייעת בצורה האופטימלית להחזיר החיות לעור ומראה זוהר. מדובר בסדרת מוצרים תחת השם LEGACY בטכנולוגיה מתקדמת".

קרם ג׳ל ליפטינג של ד"ר אירנה סנדלר, 190 ש"ח | צילום: דימה קרמינסקי
קרם ג׳ל ליפטינג של ד"ר אירנה סנדלר, 190 ש"ח | צילום: דימה קרמינסקי

Legacy by Dr. irena Sendler

בין המוצרים המובילים בסדרה  ניתן למצוא את ה- LIFTING CREAM GEL, שהוא קרם ג'ל פעיל הנספג במהירות  למיצוק העור. זהו קרם יחודי שהפך במהרה לקרם הנחשק ביותר בקרב מבינות דבר ולראיה – היה הבסט סלר בשנת 2022! הקרם מכיל פפטידים התורמים למיצוק העור ומסייע במניעת קמטוטים והכי כיף- נותן אפקט הרמה מידי. המרקם הייחודי שלו מסייע לצמצום כלי הדם הקטנים בעור ומפחית אדמומיות. מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש. קיים גם סרום תואם מאותה סדרה.

סרום של ד"ר אירנה סנדלר | צילום: יח"צ
סרום של ד"ר אירנה סנדלר | צילום: יח"צ

קליניקה: ראשל"צ: רוטשילד 35 קומה 1
תל אביב: קניון רמת אביב, מרכז רפואי רמת אביב, קומה 3
טלפון: 03-9562832 / 054-6945005 |  אתר רשמי