מקודם

מעירה את העור

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן
88 שיתופים | 132 צפיות

פולה בליק דיין, גורו טיפוח בלתי מעורערת והקוסמטיקאית הקבועה של כל המפורסמות הכי רותחות בארץ, משיקה קו מוצרים חדש ומפרגנת לנו בשישה טיפים מצילי חיים ומעלימי פצעונים

שיטוט מהיר בעמוד האינסטגרם של פולה בליק דיין עשוי להטעות אתכן ולחשוב שמדובר בעוד מדור סלבס עצמאי. 63 אלף עוקבים אדוקים צופים מדי יום במפורסמות הכי רותחות בביצה. מרוחות בקרמים צבעוניים או חובשות מסכה טיפולית. אבל הרבה לפני שהיא הפכה למטפלת של הסלבס (ואפילו של אשת רה"מ) ולחברה קבועה בפמליות מפורסמות נחשקות, בליק דיין היא מומחית לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת. הקליניקה שפתחה ברמת אביב רק לפני שמונה שנים הפכה למוקד עלייה לרגל לא רק לידוענים.

ההתמחות של בליק דיין היא אבחון וטיפול בבעיות עור בקרב מבוגרים ובני נוער. אחרי תקופת מחקר, אבחונים וטיפולים במרכז שהקימה, הדרך להקמת מותג טיפוח פרטי הייתה מתבקשת וקו המוצרים הייחודי מגוון ומכיל קרמים, סרומים, סבונים ואפילו כמוסות של תערובות צמחים.

הקולקציה:

LIFT UP SERUM

ערכת סרום רוז-היפ עשיר בויטמנים ונוגדי חמצון. לחידוש העור, סיוע בחלקת קמטים והגברת ייצור הקולגן בעור. בנוסף, הליפט אפ מרענן, ממריץ וממצק את העור ומסייע בהחדרה מקסימלית של הסרום.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

SUN ACTIVE DEFENSE

קרם לחות והגנה לעור הפנים, מכיל מסנני קרינה בטכנולוגיית הפנינים למזעור נזקי קרינת ה-UV, מסייע בהפחתת סימני פיגמנטיציה, כתמי שמש וגיל ומונע הזדקנות מוקדמת של העור. קיים בגוון טבעי ובגוון דמוי מייקאפ.

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

FACIAL SOAP

סבון פנים אנטי בקטריאלי, ללא פראבנים, צבעים מלאכותיים, אלכוהול, SLS או רכיבים מהחי. מכיל תמציות צמחים מאזנות, מרחיקות חיידקים, מסירות תאי עור מתים ומעניקות לפנים מראה צעיר ומתוח.

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

POLA-GEN ACTIVE SERUM

סרום אנטי אייג'ינג מבוסס על חומצות אלפא-הידרוקסיות ושמרי בירה המסייעים בטיהור והאצת תהליכי החלמה בעור. מסייע ביצירת מרקם וגוון אחיד, טשטוש קמטים וקמטוטים. מתאים למגוון רחב של סוגי עור.

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

3 MAGIC DROPS

תמצית סרום בעלת נוסחה ייחודית. מכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות העור וחומצה היאלרונית בעלת מבנה מולקולארי המאפשר חדירה עמוקה יותר לעור. הסרום מחליק, מחדש, מעניק לחות וזוהר ומקנה מראה צעיר ורענן.

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

CURCUMA PLUS

הכורכום מסייע באיזון מערכות הגוף, משפר את פעילות מערכת העיכול וקצב חיצוב החומרים ומייצב את המערכת החיסונית. בנוסף, הכורכום ידוע ביכולותו לסייע בתהליכי ריפוי שונים.

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

POLA PHARMA PLUS

פורמולה לאיזון הפעילות ההורמונלית וניקיון פנימי של הגוף. מתאים לסובלות מאקנה, הצטברות נוזלים וחוסר איזון הורמונלי.

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

ARNICA

הארניקה מסייעת לטיפול בשטפי דם. כמו כן, היא מכילה תרכובות אנטי אוקסידנטיות ומעולה לטיפול בכהויות ונפיחות באזור העיניים, מסייע בהעלמת ורידי רגליים בולטים, כאבי שרירים וטיפול בחבלות, עקיצות ועוד. מתאים לשימוש גם לילדים.

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

הטיפים של פולה לשמירה על עור פנים נקי יותר:

1.      הפסיקו לגעת בפנים שלכן:

במהלך היום אנחנו נוגעות בעור הפנים בממוצע פעם בדקה עם ידיים שנגעו במקלדת מלוכלכת או שולחן עבודה שמהווה כר פורה לחיידקים שמועברים ישירות לעור הפנים בכל נגיעה, מחמירים את מצבו ועשויים לזהם אותו. הלכלוך שמצטבר מתחת לציפוניים לא ממש מסייע לכל העניין.

2.      קחו קצת ספייס מהסמארטפון:

עצה חשובה לא רק בענייני טיפוח. המגע הקבוע של אצבעות הידיים עם מסכי המגע הופך את המכשיר לאחד מהמוצרים הכי מזוהמים שיש. הצמדת המכשיר לפנים בכל שיחה מזמנת חגיגת פצעונים לא רצויה. עברו לאוזנייה. ולא רק לטובת העור שלכן.

3.      החליפו ציפה לעתים קרובות:

החלפת מצעים היא אחת ממטלות הבית היותר לא נסבלות. עם זאת, חשוב להחליף את ציפת הכרית פעמיים בשבוע, שכן במהלך הלילה היא אוספת חיידקים והפרשות שמזיקים לבריאות העור.

4.      נקו באופן קבוע את מברשות האיפור שלכן:

ראש המברשת צובר אלפי חיידקים ושומן בכל שימוש. כך שכל מגע שלהן עם משטח הפנים שלכן מסייע בהעברת החיידקים המזהמים.

5.      היפרדו ממסכות הפילינג:

גירוד ושפשוף העור מגרה את בלוטות החלב ומפעיל אותן שלא לצורך. בנוסף, נסו להימנע מתכשירי טיפוח שומניים וכבדים שחונקים את העור, מקשים עליו לנשום וסותמים את הנקבוביות.

6.      שטפו פנים! ולא רק בבוקר:

זיעה ואיפור הם שניים מהגורמים הבולטים להופעת פצעים ונקודות שחורות. לכן חשוב לנקות את עור הפנים מיד אחרי שהגעתן הביתה מיום עבודה ארוך או חדר כושר עם סבון איכותי.