מקודם

אלו מסכי המחשב אשר יתאימו לכל צרכי המשפחה

מסך פיליפס | צילום: יח"צ
מסך פיליפס | צילום: יח"צ

בין אם בבית או במשרד, הנה מסכי המחשב אשר יתאימו לכל בני המשפחה. עבודה, צפייה, פנאי וכמובן גיימינג

88 שיתופים | 132 צפיות

 M1N3200ZA24 – ויזואליה סוחפת

המסך החדש של חברת Philips מאפשר קצב ריענון של 165 הרץ וזמן תגובה של 1 ms . המסך בעל מסגרת דקה למראה מינימליסטי, ויתאים לסלון, לחדרי השינה ולמשרד ביתי. על גבי המסך הזה תוכלו לצפות בתכנים האהובים עליכם, כשהתמונות על גבי המרקע הן מדויקות ומלאות חיים. זה קורה הודות לרזולוציית Full HD (בגודל 1920×1080) של 16:9, עם טכנולוגיית Ultra-Wide-Color שמספקת ספקטרום רחב יותר וטכנולוגיית SmartContrast, בעזרתה הצופים יכולים לראות כל פרט ופרט. המסך הוא גם בעל מצב LowBlue וטכנולוגית Flicker-free שמטרתם להבטיח חווית שימוש קלה לעיניים.

המסך נוצר גם עבור גיימרים, מבטיח להם ביצועים מעולים ומספק את כל מה שהם צריכים – כדי שידם תמיד תהיה על העליונה. עיצוב המסך חסר המסגרת התלת צדדית יוצר אשליה של תצוגה גדולה. המסך מגיע עם מעמד חדיש ומודגש בעל מרקם מתכתי.

AOC U2879VF – מהיר ואיכותי לתכני בידור

חברת AOC מציגה מסך ברזולוציית UHD) 4K) ובגודל של 28 אינץ שמשלב איכויות גבוהות של תמונה, עיצוב דק ואלגנטי וחיבור HDMI 2.0 מהיר. ה-AOC U2879VF מציע חוויית עבודה נוחה ויעילה ומציג למעלה מ-1 מיליארד צבעים שמעשירים ומעמיקים את איכות הצבע. זמן תגובה של 1ms, תמיכה בטכנולוגיית Adaptive Sync (תואמת FreeSync) והשהייה נמוכה של הקלט הופכים את המסך לאידיאלי עבור גיימרים. המסך מציע מגוון אמצעי חיבוריות ביניהם HDMI 2.0 ו-DisplayPort 1.2a. מחירו התחרותי ויחס עלות/ביצועים הופכים אותו לאטרקטיבי עבור מגוון משתמשים. יחד עם רזולוציה של UHD) 4K 3840 x 2160) איכויות התמונה ימשכו משתמשים שעוסקים בעריכת וידיאו ותמונות וכן גיימרים. המסך מתאפיין בעיצוב דק במיוחד, עם מסגרת מבריקה ומעמד כסוף ואלגנטי. 

מסך U2879VF | צילום: יח"צ
מסך U2879VF | צילום: יח"צ

499P9H – למשקיעים

מסך המחשב מבית Philips, ה-499P9H עם יחס מדהים של 32:9 מסוג Brilliance SuperWide LCD. המסך עטור הפרסים בגודל 49 אינץ' (48.8: / 124 ס"מ אלכסוניים) מספק למשתמש המגיע מהעולמות המקצועיים שלל מאפיינים המשפרים את הביצועים, במטרה להפוך כל דקת עבודה עם המסך ליעילה יותר, יצרנית יותר ומהנה יותר. המסך מצויד בצג 32:9 SuperWide ורזולוציה גבוהה במיוחד, מגיע עם גרפיקה מדהימה בפורמט גדול ומרהיב המקביל לשני מסכי מחשב בגודל מלא, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מי שרגיל לעבוד עם שני מסכי Quad HD 27" צמודים זה לזה. המסך מגיע עם כל החבילה: עגינת USB-C נוחה, המאפשרת העברת מידע מהירה בקישוריות גמישה, כמו גם מצלמת רשת נשלפת ועיצוב ידידותי לסביבה. 

מדובר במסך יפה, ולא רק מבחוץ: מידתו הרחבה מעניקה לו שלל אפשרויות משפרות יעילות. הצורך להצמיד שני מסכים זה לזה מתבטל, כך גם הרווח המיותר שנוצר בין שני צגים צמודים ואשכול הכבלים הסבוך שהם יוצרים יחד. 

מסך 499P9H | צילום" יח"צ
מסך 499P9H | צילום" יח"צ

המסך מעוצב עבור אנשי המקצוע של היום ובעל היצע רחב של מאפיינים חדשניים המסייעים למשתמשים להוציא את המיטב מיום העבודה. חיבור USB 3.1 type-C עם ספק הכוח משחק תפקיד מרכזי בהגברת היעילות עבור כל איש מקצוע שנמצא בדרכים. עם טכנולוגיית USB 3.1 מהירה במיוחד, העברת המידע נעשית מהר יותר, בעוד חיבור ה- USB-C הדו – כיווני מאפשר עגינה פשוטה בכבל אחד בלבד. ניתן לחבר ישירות למסך ציוד היקפי, כמו גם מחשבים ניידים מסוג notebooks כדי להעביר קבצים, לצפות בסרטים ועוד. 

קישור לרכישה ועלויות:
M1N3200ZA24
U2879VF
499P9H