מקודם

מדריכות: לוק האיפור המושלם לקיץ

הכי טבעי. צילום: יח"צ
הכי טבעי. צילום: יח"צ

איך תוכלי לשמור על מראה רענן ובוהק ביום קיץ שרבי ולח? מסתבר שהכל תלוי בשלושה מוצרים שיהפכו לכוכבים של תיק האיפור שלך

88 שיתופים | 132 צפיות

הכל כבר נאמר על החום הלוהט והלחות הכבדה שכל כך מאפיינים את הקיץ הישראלי. ולרוב, זה לא ממש מחמיא. איך בכל זאת אנחנו מצליחות לנצח את המראה המזיע והעייף ומחליפות אותו בלוק שזוף? עם שלושה מוצרים של מייבלין ניו יורק, שבאמת כל אחת חייבת בתיק האיפור.

1. קונסילר ספוגית

IAR

הקונסילר היחיד שזכה בפרס מוצר השנה על־ידי הצרכנים וזכה במדבקה הנחשקת של פרס החדשנות 2019. הקונסילר מגיע ב־9 גוונים שונים ומסוגל להעלים כהויות ופגמים בעור בצורה יעילה, וליצור מראה רענן וקורן של אזור העין. בנוסף הוא מאפשר לפסל את הפנים על־ידי הארה והצללה עם גוונים בהירים וכהים. הפורמולה מבוססת בין היתר על פרי הגוג׳י ברי המכיל נוגדי חמצון האחראים למראה רענן וידוע כבעל תכונות אנטי אייגי׳נג. השימוש בקונסילר קל ונוח בזכות הספוגית שלו, המאפשרת מריחה קלה ומדויקת.

מחיר: 45 ש”ח.

הקונסילר שאמרו עליו כבר הכל. צילום: יח"צ
הקונסילר שאמרו עליו כבר הכל. צילום: יח"צ

2. פלטת ברונזרים

MASTER BRONZE 

פלטה מורחבת בת ארבעה ברונזרים שונים, המאפשרת להשיג מגוון מראות בשלל דרכים: להגדיר את עצמות הלחיים, לחטב את אזור ה־T או להעניק לאזורי הכתפיים והמחשוף מראה שזוף וזוהר. הפלטה כוללת שלושה גוני ברונזרים שונים וברונזר שמרי וזהוב. את הברונזר מומלץ להניח על הפנים באמצעות מברשת רחבה.

מחיר: 50 ש”ח.

למראה שזוף מבלי להסתבך עם השמש. צילום: יח"צ
למראה שזוף מבלי להסתבך עם השמש. צילום: יח"צ

3. שפתון נוזלי עמיד

MATTE INK

22 גוונים של שפתון עמיד במיוחד, שיישאר על השפתיים עד 16 שעות בזכות הפיגמנט האינטנסיבי שהוא מכיל, ללא צורך בחידוש מריחת השפתון על השפתיים אחרי ארוחה או דרינק. המברשת המחודדת מאפשרת מריחה קלה ונוחה הלוכדת בתוכה את הפורמולה למריחה אחידה. כדי להשיג תוצאה מושלמת מומלץ למרוח את השפתון מהחלק הפנימי של השפה כלפי חוץ ולהמתין מספר שניות ליבוש מלא ולהתקבעות האודם על השפתיים.

מחיר: 42 ש”ח.

לא משנה מה תעשי, הוא לא מתכוון לרדת. צילום: יח"צ
לא משנה מה תעשי, הוא לא מתכוון לרדת. צילום: יח"צ

לאתר.