מקודם

הכינו את האצבעות: מייבש הלק ומחזק הציפורניים של נייל סטודיו מגיעים לסופר- פארם

ציפורני אפקט מראה | צילום: Shutterstock
ציפורני אפקט מראה | צילום: Shutterstock

מעכשיו שני המוצרים הנחשקים לטיפוח הציפורן של נייל סטודיו נמכרים גם בסופר פארם. הזדמנות לגלות מהן הסיבות השכיחות הגורמות לציפורניים שבירות ולמה כדאי למרוח מייבש לק מדי יום

88 שיתופים | 132 צפיות

הסיבות לציפורניים סדוקות, מפוצלות וכאלה שנשברות בקלות מכל זעזוע קטן הן רבות ומגוונות, החל מסטרס, מחסור בברזל ובוויטמיןB , A  ו-C, מחסור במינרלים כמו אבץ, סידן ומגנזיום ואפילו בעיות בבלוטות התריס. מחזק הציפורניים המקצועי של נייל לסטודיו הפך למאסט בארון הקוסמטיקה. הוא משקם ציפורניים סדוקות ומפוצלות, מעודד צמיחה בריאה וחזקה ויוצר שכבת מגן על הציפורן, המסייעת בהגנה מפני פיצול, סדקים ושבירה.

מחזק הציפורניים מגיע מהבית המקצועי של נייל סטודיו, הרשת הוותיקה והגדולה בישראל ללימוד מקצועות היופי, המשמשת גם כבית של מותגים. הרשת הוקמה לפני 30 שנה והיא ידועה ברמת מקצועיות גבוהה, המתבטאת הן בהכשרות בתחום הקוסמטיקה והן במוצרים שהיא מציעה. כעת מנגישה הרשת לראשונה את מוצריה לקהל הרחב והם יימכרו לראשונה בסניפי הסופר פארם ובחנות האונליין של הרשת במחירי השקה מיוחדים למשך החודשים הקרובים בלבד. מחזק הציפורניים המקצועי מוצע לרגל ההשקה במחיר מיוחד של 39.90 ש״ח ולצידו יימכר לראשונה בסופר פארם גם מייבש הלק הסופר־מהיר של נייל סטודיו, המקצר באופן משמעותי את זמן הייבוש של הלק ומעניק לו ברק ייחודי, גם הוא במחיר השקה של 24.90 ש״ח בלבד. מלבד קיצור זמן הייבוש, מייבש הלק חיוני כדי לקבל מראה אחיד של מריחת הלק, שמירה על הצבע והברק לאורך זמן והגנה מפני סימנים כאשר הציפורן נתקלת בחפצים רכים או חדים. כדי להשיג את כל אלה מומלץ למרוח מייבש לק מדי יום־יומיים.

המוצרים של המניקוריסטיות. צילום: יח"צ
המוצרים של המניקוריסטיות. צילום: יח"צ

לרגל כניסת המותג לרשת הסופר פארם יתקיים מבצע עד סוף חודש יוני במסגרתו תוענק מתנה בכל קניה: קפיץ הסרת שיער ב־19.90 ש״ח בלבד במקום 79.90 ש״ח.

לפרטים נוספים באתר ובטלפון:1-700-700-037