סבונים מסדרת האובליפיחה. צילום: יח"צ
סבונים מסדרת האובליפיחה. צילום: יח"צ

מסרום מעכב הזדקנות, דרך קרם פנים, סבוני פנים וגוף ועד דיאודורנטים ללא אלומיניום. הכירו את המותג הישראלי שמתמחה בפיתוח וייצור מוצרים טיפוליים וקוסמטיים, המבוססים על אוצרות הטבע ותמציות צמחי מרפא

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנים האחרונות, המודעות שלנו לגוף עלתה פלאים. אנו בודקים ערכים תזונתיים של כל מוצר מזון שנכנס אליו, מעבידים אותו במכון הכושר או בהליכה בפארק וחולמים על עיסוי פעם בחודש. אנו מבקשות את הטוב ביותר לגוף ולנפש שלנו, ורוצות שהטוב הזה יהיה איכותי, מרענן ובמחיר נגיש. אז נעים להכיר: שביט, מותג ישראלי המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים טיפוליים וקוסמטיים, המבוססים על תמציות צמחי מרפא.

לפני 25 שנים, כשנושא החזרה לטבע כלל לא היה מדובר, רוקחת אחת החליטה לקחת צ'אנס. היא הבינה שהטבע והגוף מחוברים בצורה מרגשת: הטבע דינאמי, עונות השנה מתחלפות, העלים נושרים, העצים צומחים, וכך גם העור שלנו, מושפע מכל מה שקיים סביבו – מזג אוויר, זיהום, לחץ או רוגע. הידוק החיבור בין השניים נראה הגיוני כל כך, שלא בכדי גילתה הרוקחת שבטבע הנפלא שמקיף אותנו ישנם חומרים פעילים, שבריכוזים גבוהים משפיעים בצורה מדהימה על עור הגוף והפנים.

שביט הוקמה מתוך רצון אמיתי לעשות טוב לעור. באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובנוסחאות מובחרות המפיקות מהטבע את כל הטוב שיש לו להציע. היום עומדים בראש הפיתוח ארבעה רוקחים, כשהדגש הוא על בריאות העור. במוצרים לא תמצאו פרבנים, פטרוכימיקלים מזיקים, תוצרי נפט ושמנים מינרלים. בנוסף המוצרים של שביט ידידותיים לסביבה ולא נוסו על בעלי חיים.

סדרת הרימונים

סדרת הרימונים. צילום: יח"צ
סדרת הרימונים. צילום: יח"צ

הרימון אמנם משמש כקישוט יפהפה לשולחן החג בראש השנה, אבל לא פחות מכך, יש לו תפקיד מכובד במלחמת האנטי אייג'ינג. במהלך היום אתן נחשפות לגורמים רבים שמזיקים לעור. עשן סיגריות, קרינת השמש הארצישראלית, מתח נפשי ועוד. העובדה שגורמים אלה מאיצים התפתחות של רדיקלים חופשיים, מחייבת אותנו לשמור על עצמנו מפניהם בדרכים יצירתיות ויעילות. הסדרה מתאימה לעור רגיל עד יבש. החומרים הפעילים ברימון הם למעשה אנטי-אוקסידנטים הנקשרים לרדיקלים החופשיים ומנטרלים את השפעתם ההרסנית. באופן זה מסייעים מוצרים מסדרת הרימונים לשיקום רקמת הקולגן הטבעית של העור, להאטת תהליכי הזדקנות העור ולטשטוש מראה קמטים וקמטוטים.

סרום פנים אנטי אייג'ינג | לעור רגיל עד יבש

רגע לפני מריחת קרם פנים והתחלת מלאכת האיפור, סרום האנטי אייג'ינג מפעיל את קסמו על עור הפנים. הסרום מועשר בויטמינים, מינרלים ואנטי-אוקסידנטים ממקור צמחי, שמזינים את העור, מסייעים במניעת סימני הזמן ומשפרים את מראה העור, תוך שיקום ומיצוק שלו.

קרם הזנה עשיר לפנים | לעור רגיל עד יבש

בכל יום העור שלנו חווה מפגשים עם חומרים המזיקים לו. בלילה, התהליכים שעובר העור מאפשרים לנו סוף סוף לפנק אותו בהזנה עמוקה יותר, באמצעות קרם לחות עשיר במיוחד. בקרם ההזנה משולבים שמנים עשירים בוויטמינים, חומצות שומן חיוניות, מינרלים ואנטי-אוקסידנטים. אלו עושים עבודה נאמנה בהגנה על העור מפגעי הסביבה ומגבירים את הגמישות הטבעית שלו. מריחת הקרם מדי ערב היא דרך נפלאה להאט את קצב הזדקנות העור ולהפחית את עומק הקמטים.

סדרת עץ התה

סדרת עץ התה. צילום: יח"צ
סדרת עץ התה. צילום: יח"צ

שמן עץ התה שמגיע אלינו מאוסטרליה הרחוקה, מופק מעלי העץ והופך בשנים האחרונות לכוכב עולה בשמי הבריאות הטבעית. לשמן סגולות רבות והוא ידוע כמסייע במגוון בעיות וצרכים: האצת טיפול בפצעים ובצינון, טיפול בדלקות ובפטריות דרך חיטוי ידיים ומניעת ריח רע ועד חיטוי קופסאות פלסטיק וטיפול בטחב. ובכן, זוהי רק ההתחלה. שמן עץ התה הוא בעל השפעה אנטי בקטריאלית ויעילותו בטיפול באקנה וברגישויות שונות בעור גבוהה במיוחד.

סבון פנים טיפולי | לניקוי עור בעייתי, עור שמן ומעורב

הסבון המתאים שעושה הכל: ניקוי יסודי של עודפי שומן, תאים מתים ושאריות איפור, אבל גם כזה שאינו מייבש את העור, וזוכר לשמור על החומציות והלחות הטבעיות הקיימות בו וחשובות לו כל כך. הסבון מכיל ריכוז גבוה של שמנים ותמציות, כמו עץ התה ותה ירוק, שידועים בעולם הטיפוח כמעכבי חמצון והיווצרות של רדיקלים חופשיים. כדי לשמור על איזון, הסבון מכיל גם תמציות לבנדר, קלנדולה ומרווה.

עץ התה – דאודורנט ללא אלומיניום | למניעת ריחות לא נעימים

דיאודורנט הרול און ללא אלומיניום מסדרת עץ התה מתאים בעיקר לעור עדין תוך שמירה על תחושת רעננות, ריח מרגיע לאורך זמן ובריאות. על המדפים תוכלו למצוא גם סבון גוף וסבון היגייני, סבון מוצק, שמן עץ התה טהור ושמפו לטיפול בקשקשים.

סדרת אובליפיחה

סדרת האובליפיחה. צילום: יח"צ
סדרת האובליפיחה. צילום: יח"צ

שמן האובליפיחה, המופק מפירות צמח האובליפיחה (אשחר רוסי) ידוע בסגולותיו הרפואיות הייחודיות. החל ממניעת תהליכי הזדקנות של העור ועד שיקום ואיחוי העור, סיוע לטיפול בכוויות, פצעים, חתכים, קמטים ופצעי לחץ ונזקי אקלים. הריכוזים הגבוהים והמאוזנים של חומצות שומן ובעיקר אומגה 7, קרוטנואידים וויטמינים נוגדי חמצון ששמן האובליפיחה עשיר בהם, גורמים לעור עדין, רגיש, יבש, ובוגר ליהנות מתוצאות משמעותיות לאורך זמן.

מסכת קרטין | לטיפוח ולשיקום שיער חלש, יבש ופגום

מסכת הקרטין מסדרת אובליפיחה מיועדת לטיפוח ולשיקום שיער חלש ופגום, וגם לכזה שעבר החלקה וטיפולים כימיים למיניהם. שמני ארגן, אובליפיחה וחמאת שיאה אותם שילבנו במסיכה, מזינים את השיער ושומרים על הברק הטבעי שלו. המסכה הנפלאה מועשרת גם בפנטנול שמונע קצוות מפוצלים ובחלבוני קרטין שמשקמים את סיב השערה, או בקיצור ולעניין, מעניקים לו מראה בריא ורך במיוחד. המסיכה הינה ללא מלחים וללא פרבנים.

קרם לחות לפנים | לעור יבש, מבוגר ויבש מאוד

שימוש ברכיבים טבעיים עשוי להאט את תהליכים טבעיים של הזדקנות העור, ובהם היווצרות והעמקה של קמטים. בדיוק בגלל זה, קרם פנים אנטי אייג'ינג מסדרת אובליפיחה מועשר במגוון שמני הזנה ואנטי אייג'ינג פעילים ממקור צמחי. כאשר עור פנים מבוגר, מגורה או יבש-יבש מאוד, יקבל תמריץ קבוע והעור ירגיש מוצק, זוהר יותר, גמיש ומלא בלחות.

מוצרים אורגניים

מתנה מטבע. צילום: יח"צ
מתנה מטבע. צילום: יח"צ

סדרת מוצרים מרעננים ומרגיעים שמסייעים בהקלה מיידית במקרים של אדמומיות וגירוי.  גם עור כפות ידיים הסובל מתחושת יובש, גירוי וחספוס, יתחלף בעור גמיש ורך יותר, בעת שימוש בקרם הידיים האורגני של שביט. זה יסייע גם במקרים קיצוניים של יובש וסדקים. רגליים סדוקות ויבשות יקבלו גם הן מנת הקלה מרעננת, ומצבן ישתפר לאחר מריחה עקבית של קרם הרגליים האורגני, שנספג היטב ואינו שמנוני, בדיוק כפי שכולנו אוהבים.

את המוצרים ניתן לרכוש ברשת סופר-פארם, BE, ברשתות הטבע, בתי המרקחת של קופות החולים "מכבי" ו"מאוחדת" ובבתי טבע ובמרקחת נבחרים. לפרטים נוספים באתר.

פייסבוק
אינסטגרם