צבע משפחתי | צילום: תומס פיינבורג
צבע משפחתי | צילום: תומס פיינבורג

מארז צבע משפחתי מבית צבע טרי - הכינו את הילדות והילדים, והתכוננו לשעות של הנאה מפעילות אמנותית, יצירתית ומשעשעת

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו יודעים שגם אצלכם מצטברות לא מעט "יצירות" של הילדים, אבל מה אם היינו אומרים לכם שהם יכולים גם ליצור יצירות אמנות אמיתיות, ועוד בשיתוף עם אמנים.ות שווים ביותר?

מארז "צבע טרי משפחתי" שמושק בימים אלה מבית יריד האמנות "צבע טרי" נוצר בדיוק בשביל זה: מדובר בשיתוף פעולה של צוות היריד עם חברת toMix, במסגרתו יצרו יחד מספר מוגבל של מארזים שמכילים פעילויות יצירה משותפות לילדים (וגם להורים) מבית היוצר של אמנים.ות ומעצבים.ות שהשתתפו במהלך השנים ביריד.

>> להזמנת מארז צבע משפחתי עד הבית ב-219 ש"ח (כולל משלוח) במקום 249 ש"ח, הזינו את קוד ההטבה המיוחד: ATMAG30

מארז צבע משפחתי | צילום: יח"צ
מארז צבע משפחתי | צילום: יח"צ

למי שלא מכיר, נספר ש"צבע טרי" הוא יריד האמנות הגדול, המשמעותי ובעצם היחיד בארץ. ייסדו אותו ומנהלות אותו מזה 11 שנה יפעת גוריון ושרון טילינגר, ובמרוצת השנים הוא הפך לאחד הגורמים הכי משפיעים בסצנת האמנות המקומית. 

"המטרה היתה לייצר פעילות שאפשר לעשות עם הילדים בבית, בימים גשומים, בחופשים, וגם לקחת החוצה לבילוי משותף אם מזג האוויר מאפשר" מספרת גוריון. צוות היריד פנה לאמנים.ות ומעצבים.ות מובילים, ויחד ייצרנו מגוון של פעילויות יצירה שלא רק מייצרות תוצרים אמנותיים שווים אלא גם מפתחות את הדימיון ומעוררות מחשבה".

המארז נעשה בקונספט דומה לזה של קופסאות ה"פרשיז" שהשיקו צוות היריד בשנה שעברה, בהן יצירות במהדורה מוגבלת של 100 של אמנים.ות ומעצבים.ות מובילים – רק בפורמט קטן (וחמוד מאוד, חשוב לציין). הפעם, במקום לייצר עבודות מוגמרות, יצרו המשתתפים.ות כאלה שגם מפעילות אתכם ואת הילדים שלכם שבסופן לא ייפלו באיכותן מאותן יצירות אמנות אמיתיות. 

מארז צבע משפחתי | צילום: יח"צ
מארז צבע משפחתי | צילום: יח"צ

במסגרת המארז תוכלו ליצור, למשל, דמות של האמן אדם יקותיאלי (Know Hope) שאת היצירות שלו אתם אולי מכירים מרחובות העיר (והעולם);

תוכלו לייצר יצורים מעולמה של האמנית לנה רובנקו;  להכין מפלצות עם פטנט מקסים של המעצבת תמר ניקס;  לעצב עציץ של המעצבת ליאת לבני שאחר כך גם תוכלו לגדל בבית ולהרכיב חוברת צביעה מאיוריו המקוריים של המאייר נדב מצ'טה. 

לצד כל הדברים האלה, שאחר כך יוכלו להתנוסס בגאון בסלון שלכם (כי בואו, אתם רוצים יצירה של אדם יקותיאלי בסלון שלכם), אפשר למצוא במארז גם הנחיות להכנת חיות מתוקות ויצורים מלוחים מבצק שמרים. אותם, אגב, לא כדאי לשמור בסלון, אלא לזלול בתום ההכנה.

>> להזמנת מארז צבע משפחתי עד הבית ב-219 ש"ח (כולל משלוח) במקום 249 ש"ח, הזינו את קוד ההטבה המיוחד: ATMAG30