מקודם

לנפוש בסטייל – צימרים עם בריכה פרטית

בקתות בערפל
בקתות בערפל

צימרים ידועים מאז ומתמיד כאחת מצורות האירוח המפנקות והמהנות ביותר, ובמהלך הקורונה הפכה לצורת האירוח העיקרית והאטרקטיבית ביותר. בצימרים רבים בארץ ניתן למצוא בריכה פרטית לכל צימר, שהופכת את החופשה למהנה ומפנקת במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

צימר עם בריכה פרטית, גם כאשר מדובר במתחם צימרים בו בריכה לכל צימר, אינו נחלתם של עשירים בלבד – מדובר בדבר נפוץ וזמין בעולם התיירות הישראלי, ובחופשה שיכולה לעלות הרבה פחות ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. היכן ניתן למצוא בארץ צימרים עם בריכה פרטית? כמה זה עולה בהשוואה לצימרים בלי בריכה? מהן האפשרויות בקטגוריית הצימרים עם בריכות ועבור אילו סוגי חופשות והרכבי נופשים מתאימים צימרים מסוג זה? כמו כן – כיצד תוכלו להבטיח כי אתם אכן מזמינים את הצימר היוקרתי, חלומי ומפנק שמבטיחים לכם?

היכן ניתן למצוא צימר עם בריכה פרטית בארץ?

תחום הצימרים נחשב למרכזי ומשמעותי ביותר בעולם תיירות הפנים ישראלית, כאשר ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר ביותר של צימרים הפרושים לכל אורכה ורוחבה של ישראל – ממטולה ועד אילת, ממישור החוף ועד הרי ירושלים, רמת הגולן, אזור ים המלח וכד'. בתוך מבחר עשיר זה של צימרים וחדרי אירוח מסוגים שונים, ניתן למצוא כמובן את כל סוגי ורמות האירוח – החל מצימרים פשוטים, מינימאליסטים וזולים יחסית ועד לצימרים יוקרתיים ואקסקלוסיביים ביותר.

ימים סוויטות על החוף
ימים סוויטות על החוף

הנקודה שחשוב להבין בהקשר של צימר עם בריכה פרטית הוא כי לא בהכרח כל צימר שכזה, הכולל בריכה העומדת לשירותם של הנופשים, נחשב בהכרח לצימר יוקרתי ביותר אשר גם מחירו גבוה בהתאם. באזורים רבים בארץ ניתן למצוא צימרים עם בריכה פרטית, כמו גם שלל פינוקים נוספים אשר הופכים את החופשה לחלומית ומושלמת, אך אינם נחשבים לצימר יוקרה אקסקלוסיבי ויקר במיוחד. בכל רחבי הארץ, החל מהגולן ועד לאילת, ניתן למצוא כיום צימר עם בריכה, בין אם מדובר בבריכה אחת העומדת לרשות המתחם כולו ובין אם בבריכה פרטית לכל צימר. ניתן למצוא מגוון צימרים עם בריכה פרטית בצפון כולל ביקורות, מחירים, תמונות עכשוויות וגם סרטי 360 באתר Weekend.

 כמה זה אמור לעלות וכיצד מומלץ להזמין?

במיוחד כיום, בתקופת הקורונה כאשר שוק התיירות המקומי קפוא כמעט לחלוטין ובעלי צימרים שמחים על כל אורחת ואורח המעוניינים לבוא, ניתן למצוא צימרים עם בריכה במחירים אטרקטיביים באופן חסר תקדים. במיוחד אם מחפשים ומזמינים צימר דרך אתר המרכז אינספור בעלי צימרים ומקומות אירוח שונים בארץ, ומציע דרך ישירה לביצוע השוואות ויצירת קשר עם בעלי הצימר, תוכלו להבטיח כי אתם סוקרים את כל האפשרויות הרלוונטיות, עד שתמצאו צימר העומד בסטנדרטים שלכם (כולל צימר עם בריכה פרטית), וגם במגבלת התקציב לה אתם נתונים. בנוסף, מומלץ להזמין דרך פלטפורמה שכזו, המתמחה ספציפית גם בעולם הצימרים, מפני ששם תוכלו לקרוא חוות דעת של מבקרים קודמים, המלצות, ביקורות שליליות אשר יכולות להזהיר אתכם מפני צימרים פחות אטרקטיביים וכו'. האפשרות להשוות מחירים ביחס לסוג ומיקום הצימר גם יאפשרו לכם למצוא את העסקאות המשתלמות ביותר עבורכם מבחינה כספית. 

באביב ובקיץ הקרובים, גם אתם ומשפחתכם יכולים לנפוש בצימר עם בריכה פרטית, ולא תצטרכו לקחת משכנתא כדי לממן חופשה זו.

בריכה פרטית או משותפת, מקורה ומחוממת או פתוחה ועוד – סוגי בריכות בצימרים

חשוב גם להכיר את סוגי הצימרים עם בריכות שניתן למצוא בארץ, ובפרט את סוגי הבריכות השונות הקיימות בקטגוריה זו.

בתור התחלה, כפי שכבר ציינו, חשוב להבדיל בין צימרים המציעים בריכת שחייה עבור כל המתחם (אז אולי תצטרכו לחלוק את הבריכה עם נופשים אחרים המתארחים בצימרים הסמוכים) לבין כאלו המציעים בריכה פרטית לכל צימר (גם כאלו ניתן למצוא לא מעט בארץ), בה תהיה לכם ולמשפחה הרבה יותר פרטיות. כאשר מדובר בחופשה זוגית רומנטית בצימר בה הפרטיות חשובה במיוחד, מומלץ לחפש ספציפית אחר צימר עם בריכה פרטית, ולא משותפת.

 במיוחד בתקופת הקורונה, מקומות עם בריכה פרטית לכל צימר יכולים להיות אטרקטיביים במיוחד, שכן לא תצטרכו לדאוג לתקנות של ריחוק חברתי וכו'. עם זאת, במרבית המקרים של מתחמי צימרים מדובר במספר צימרים בודדים, ובמספר לא גדול במיוחד של נופשים עבור כל צימר, כך שהבריכה אינה צפויה להיות צפופה ורועשת במיוחד. בכל מקרה, כדאי לברר מבעוד מועד – כמה צימרים חולקים את הבריכה, כמה נופשים מתארחים בכל צימר וכמה מהצימרים הללו מוזמנים לימים בהם אתם מתכננים להתארח באותו מתחם.

נקודה נוספת אליה כדאי להיות מודעים בכל הנוגע לצימרים עם בריכה היא לסוג הבריכה – בפרט, כמה היא גדולה (ולכן האם היא מאפשרת ממש שחייה או שהיא יחסית קטנה ומותאמת יותר למשחקים והירגעות), והאם היא מחוממת ומקורה או לא. בצימרים רבים ניתן למצוא בריכה מקורה ומחוממת, ממנה ניתן ליהנות לכל אורך השנה וגם בשעות הערב. במיוחד כאשר מדובר בצפון הארץ ובעונות הקרירות יותר של השנה, בריכה מחוממת יכולה להוות יתרון משמעותי. לעומת זאת, אם מזמינים צימר בערבה באביב או בקיץ, למשל, אין בדרך כלל כל צורך בבריכה מקורה ומחוממת.