הנרות של Candle Club | צילום: יח"צ
הנרות של Candle Club | צילום: יח"צ

בוטיק הנרות Candle Club מציע ניחוחות נבחרים מהארץ ומהעולם, המעשירים את שגרת הוולביינג שלנו. בשיחה עם מייסדת המותג גיל גרינברג, היא מגלה איך מריחים נר אונליין ואיך תדעו שאתם מפיקים ממפיצי הריח שלכם את המקסימום

88 שיתופים | 132 צפיות

נרות הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהלייף סטייל שלנו ואפילו מארון הקוסמטיקה. בישום הבית, ממש כמו בישום הגוף, התפתח עם הזמן להיות תחום עשיר, וגם בישראל כבר מבינים שריח טוב, שיוצר אווירה נעימה בבית ובעבודה, הוא לא פינוק מיותר, כי אם חלק מהוולביינג. 

הנרות של Candle Club | צילום: יח"צ
הנרות של Candle Club | צילום: יח"צ

בוטיק הנרות הייחודי Candle Club, מאפשר לכל אחת לשלב בשגרת החיים שלה, נרות איכותיים בניחוחות משכרים והוא מציע מגוון מותגי נרות שנבחרו בקפידה מהארץ ומחו״ל, הניתנים לרכישה אונליין. את Candle Club הקימה גיל גרינברג כשהייתה בת 21 בלבד, מתוך תשוקה גדולה לתחום ורצון לעצב את הרגעים הגדולים והפרטים הקטנים של החיים. התשוקה לדבר היא גם זו שבתוך 3 שנים בלבד, מיקמה את אתר המותג כמוביל בתחום הנרות, הבישום והלייף סטייל. ״נרות בפרט ותחום הריח בכלל, תפסו תאוצה בישראל עוד לפני הקורונה, אבל אין ספק שהשהות בבתים לאורך זמן העלתה את המודעות לתחום ואת הרצון לקחת חלק בהייפ״, אומרת גרינברג, ״באירופה ובארה"ב הדלקת נרות והפצת ריח בחלל הבית והמשרד הם חלק מהשגרה כבר הרבה שנים, מתוך הבנה שהאווירה בחלל שאנחנו שוהים בו היא חשובה לא פחות (אם לא יותר) מהרבה דברים אחרים שאנחנו משקיעים בהם״. 

ב-Candle Club תמצאו 11 מותגי עילית שונים המתמחים בבישום הבית, חלקם ישראלים וחלקם מיובאים באופן בלעדי מארה"ב ואירופה. גרינברג והצוות שלה, ממשיכות להעשיר כל הזמן את היצע הנרות באתר, במיטב מותגי נרות יחודים, הנבחרים לאחר תחקיר מעמיק. הן מקפידות להוסיף לקולקציה באתר, אך ורק מותגים שהן באמת מאמינות בהם, ומתחייבות מצידן למוצרים באיכות בלתי מתפשרת, ברמת גימור גבוהה ולעיצובים מדויקים, כמו גם לשמירה על האתוס המנחה של המותג, לפיו נר הוא לא רק דקורציה, אלא חוויה על חושית של זכרונות, של רגעים בחיים. 

הנרות של Candle Club | צילום: יח"צ
הנרות של Candle Club | צילום: יח"צ

איך בוחרים נר בבוטיק אונליין, גם כשאי אפשר להריח אותו?
״ריחות מעוררים בנו  זיכרון ותחושה, שהם כמובן בעלי משמעות ייחודית עבור כל אחד מאיתנו״, אומרת גרינברג, ״לכן כל מוצר באתר מגיע עם פירוט מרכיבי הריח ותיאור הניחוח שמפיץ הנר,  שמצליח להעביר את התחושות שיתעוררו בכן ברגע שתדליקו אותו. לחילופין, ניתן גם לבחור באמצעות התפריט הראשי את סגנון הריח האהוב עליכן, כמו למשל: fresh oriental, floral, woody, ובכל מקרה שרות הלקוחות זמין ושמח תמיד לעזור, לייעץ, להמליץ ולהתלבט יחד אתכן, בוואטסאפ, אינסטגרם ובפייסבוק״.

את היצע הנרות באתר, עוטף עולם תוכן שלם, שיאפשר לכן להעמיק בתחום ולהעשיר את הידע שלכן בנושא בישום הבית. כאן תוכלו לוודא שאתן מפיקות מהנרות ומפיצי הריח שלכן את המיטב, כדי ליהנות מהם עד מיצוי מוחלט.

הנרות של Candle Club | צילום: יח"צ
הנרות של Candle Club | צילום: יח"צ

מה התוכניות לעתיד?
״אפילו עוד לא התחלנו״, אומרת גרינברג בחיוך, ״ Candle Clubהוא מועדון לחובבי הנרות וככזה אנחנו רק נלך ונתרחב לאפיקים חדשים בתחום. 11 מותגים זו רק ההתחלה, השמים הם הגבול. אנחנו מחפשות כל הזמן מותגים חדשים שיעמדו ברף הסטנדרטים שלנו, כאלה שמספרים סיפור מעניין, קצת שונה. החיים עולים בהדרגה בחזרה על המסלול, ואנחנו מתכננות לחזור לבקר בתערוכות, לקבל השראות, לפגוש את הספקים הוותיקים שלנו ולאתר חדשים במקומות שונים בעולם, ובמקביל כמובן, לשמר את הלקוחות הקבועים והנאמנים שלנו קרוב אלינו ולהרחיב את מעגל הלקוחות החדשים שמצטרפים למועדון מידי יום״. 

חג הפסח הוא הזמן המושלם לריענון הריח והאווירה בבית, תוספת מושלמת לחלל הביתי ופינוק עבורכן, לאורחים או למארחים. המבחר באתר רחב ומגוון, והוא מציע ניחוח, עיצוב ומחיר המתאימים לכל אחת. תוכלו למצוא באתר מגוון רחב של מוצרים ולהרכיב את המתנה המושלמת או לחילופין לבחור במארזי מתנה שבנינו עבורכן, לשליחה ישירה למקבל המתנה בצרוף ברכה אישית.

מוזמנות להיכנס לאתר, לבקר באינסטגרם, לקפוץ לפייסבוק ולהציץ בטיקטוק. מיד תבינו שב-Candle Club הנרות הם לא "משהו ליד". הם הדבר עצמו! הם דרך חיים.