מקודם

כשתספורת הופכת לטיפול מפנק בספא

תספורת שהיא ספא. צילום: שאטרסטוק
תספורת שהיא ספא. צילום: שאטרסטוק

אבחון כל בעיות השיער שלכן בשיטה ייחודית, חפיפת ראש על מיטת מסז׳ מפנקת, וצבע שיער המבוסס על חומרים אורגניים. מותג השיער והטיפוח פיליפ מרטינ׳ס מעניק לכן חוויית מספרה חדשה ומפנקת

88 שיתופים | 132 צפיות

סיפור המסע שלנו אל עבר שיער מלא ושופע שנצבע ונחפף בהרבה אהבה ועל טהרת החומרים האורגניים, מתחיל באיטליה בשנת 1984. מאורו טרימיגליוצי בעל בלורית מעוררת קנאה ועם ניסיון עשיר בתחום הקוסמטיקה האורגנית, ייסד את מותג השיער והטיפוח פיליפ מרטינ'ס, המורכב משמות שני ילדיו. את תחושת טוהר הילדות החליט טרימיגיולצי להעביר הלאה באמצעות מוצרים לשיער ולגוף על טהרת הטבעי והאורגני, ללא חומרים כימיים מזיקים.

"כשאת נכנסת למספרה למעשה אין לך שליטה על החומרים בהם משתמש מעצב השיער", מסביר דיויד לואיס מנכ״ל פיליפ מרטינ׳ס בישראל, "אבל במוצרי הבית של מספרות פיליפ מרטינ׳ס מצויין בצורה ברורה ויוצאת דופן שהם מגיעים ממקור אורגני ורשימת המרכיבים הטבעיים מופיעה בקדמת הבקבוקים".

פילוסופיית המותג מתבססת על תרבות הביו: חומרים שמבטיחים את בריאות הלקוחות המגיעים לטיפול במספרה, את בריאות הצוות שאינו חשוף לחומרים כימיים במשך שעות עבודה רבות, ולמען איכות הסביבה. אבל עוד לפני שמגיעים לטיפול בשיער עצמו, בפיליפ מרטינ׳ס מטפלים קודם כל בקרקפת. "בריאות הקרקפת והטיפול בה קריטיים למראה השיער ולמצבו. זו הסיבה שבגללה טיפולי קרקפת הם הדבר הראשון שצריך לעשות כדי לפתור בעיות שיער", מסביר לואיס.

"לכן, כשלקוחה מגיעה למספרה היא עוברת לפני הכל אבחון של מצב הקרקפת והתאמת הטיפול הן מבחינת צבע השיער והן מבחינת השמפו והטיפולים המשלימים שהיא יכולה לעשות בבית עם החפיפות ולאחריהן. אנחנו עושים ניקוי לקרקפת בדומה לניקוי פילינג לפנים ומשתמשים בשמן 100% טבעי שמתאים ליציאה לשמש. עור הקרקפת רגיש פי 4 מעור הפנים ולכן בפיליפ מרטינ׳ס ניתן למרוח את כל מוצרי השיער גם על הגוף", הוא מוסיף.

מכיוון שהשיער שלנו כל הזמן משתנה ומגיב לשמש, קור, חום, מלח ים, כלור של בריכה, החלקות, הבהרות וצבע, מציע המותג ארסנל גדול של תכשירים. "קרקפת שומנית, יבשה, הסובלת מקשקשים  או סבוריאה – כל אחת  מאלה מצריכה גישה טיפולית שונה", מסביר לואיס. "אצלנו לדוגמה אפשר למצוא את שמפו שמתאים לקרקפת שומנית ללא מלחים. הם ללא מלחים חזקים לחיטוי הקרקפת. כמעט כל החומרים של המותג מכילים חמאת שיאה ופרוטאין, ויש גם ליין מוצרי שיער לים, ששומרים על לחות ומגנים על הקרקפת כדי שלא תשרף. קיים גם למשל, ספריי ללא גז לטיפול בנשירה עם תאי גזע צמחיים לטיפול בקרקפת ובהמשך תגיע גם חינה טבעית לשיער".

טיפולי השיער של פיליפ מרטינ'ס

לאחר איבחון נכון של הקרקפת וטיפול בה, מתמודדים בהצלחה גם עם השיער הלבן באמצעות צבעי שיער על בסיס אורגני. החומרים המשמרים החזקים הוצאו ממרכיבי הצבע כשאת מקומם תופסים מרכיבים המגיעים מגידולים בחוות אורגניות, ללא חומרים משמרים שתמצאו במוצרי שיער וטיפוח אחרים, וללא כימיקלים רעילים לגוף, במטרה לשמור על איזון מושלם בין איכות, בריאות והופעה.

המוצרים זכו בתו תקן של הארגון האורגני Ecocert התקף ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם והם מכילים חומרים ושמנים טבעיים. הבסיס לצבע הוא נוזל ושמנים ומכיוון שהוא פוגע פחות בקרקפת ובשיער, בעיית הנשירה מצטמצמת באופן דרמטית.

לאחר הצביעה חובה לדברי לואיס לעבור חפיפה משלימה עם שמפו ויש לכך סיבה: "בפעולת הצבע מעורבות חומצות. כשעושים צבע רמת החומציות עולה מרמת חומציות 5 ל-PH 10. כששוטפים את הצבע עם מים דרגת החומציות יורדת ל-PH8, כך שתמיד מסיימים את הצבע בלי PH  נכון ומתאים". ומי שלא מעוניינת בצבע מלא, מוזמנת להתפנק במסכות צבע לשיער שמזינות את השיער ומטשטשות את השיער הלבן, ביניהן מסכת שוקולד עם פיגמנט צבע.

למידע נוסף על צבעים אורגניים

שיטת העבודה במותג היא קפדנית ושיטתית כך שהלקוחה תקבל את אותו שירות ואת אותה תוצאה בכל מספרה בעולם, גם בישראל. המספרות איתן בחרו לעבוד בפיליפ מרטינ׳ס ברחבי הארץ נבחרו בקפידה והעובדים בהן נשלחים לעבור הדרכות מקצועיות בארץ ובחו"ל, כשלרשותם עומד מערך הדרכה הפנוי להתייעצות בכל רגע נתון. "בכל העולם המספרות שלנו הן מספרות קונספט. רק בישראל קיבלנו הזדמנות לתת למספרות מורשות, כדי שיוכלו להעביר ללקוחות את החוויה הייחודית", מסביר לואיס.

בפיליפ מרטינ׳ס לא מציעים לכן רק צבע לשיער. המותג היוקרתי מציע דרך חיים טבעית ומזינה לגוף ולנפש וחוויית לייף סטייל כוללת, שתעורר בכן שינוי תודעה בכל הקשור לאסתטיקה. תהליך החפיפה למשל, הוא מהמושלמים שאתם יכולים לעבור במספרה ולא נראה כמוהו בארץ: עמדת החפיפה היא למעשה כורסת מסז׳ ההופכת למיטה בלחיצת כפתור, כך שבעודכם שרועים ומקבלים מסז׳ מרענן לגב (ובזמן שנחסך מכם כאב הצוואר, מכיוון שהכל נעשה בשכיבה) נחפף הראש בצורה מקצועית. לא מדובר בעוד לחיצות ראש זריזות, אלא בעיסוי קרקפת מקצועי וסבלני במטרה להזרים את הדם ולשחרר אזורים תפוסים. על מגבת הצוואר שלכם יטופטף שמן אתרי נעים כדי שתוכלו לקחת נשימה עמוקה ולהפוך את השהות במספרה למנוחה מתלאות היום.

לצד מוצרי שיער רבים שאפשר למצוא במספרה, יש בה גם את כל מה שצריך כדי להעשיר את הספא הביתי עם מוצרים מתחום טיפוח הגוף, כולל פילינג גוף ופנים; קרם ידיים ורגליים; טיפות הזנה לפנים עם חומצה הילארונית; סבון וקרם גוף לתינוקות, מוצרי טיפוח לגברים, כוסות שמפניה, נרות ועוד. בקרוב יגיעו לארץ גם מוצרי הקוסמטיקה וטיפולי הפנים, כך שיש למה לצפות.

לאיתור המספרה הקרובה לביתך | פייסבוק | אינסטגרם