מקודם

כל הסיבות לקבוע חופשה ממש עכשיו

הכי כיף בארץ. צילום: fotokon
הכי כיף בארץ. צילום: fotokon

עד שנוכל להחתים דרכון, נופש כחול-לבן זה כל מה שיש לנו. והאמת? יש כרטיס אשראי skymax שהופך את זה לקונספט משתלם במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

אפשר להגיד שאחרי סגר ארוך ותקופה מטלטלת נפשית, קשה שלא לעצום את העיניים ולדמיין את עצמנו שוכבות בנינוחות מול חוף בתולי, סוחבות שקיות קניות עמוסות בפריטים חדשים ממותגים אירופאים, מגלות עיר מסקרנת חדשה או סתם, פשוט סתם נחות במלון מפנק ושקט כמו הנסיכות שתמיד רצינו להיות. בקיצור, כבר ברור שבא לנו חופש מהחופש, נכון?

על פי סקר שערכה חברת max, אתן לא לבד עם התחושות האלו. כולנו ממש זקוקות לחופש. כמה? כ-86% מתוך 500 נשאלים אמרו שישמחו לצאת לחופשה. (שמחים באנדרסטייטמנט, כן?) עם זאת, כ-52% מהם יותר ואמרו שהם לגמרי מסתפקים בחופשה בארצנו היפה והקטנטונת.

האמת, שחופשה בארץ היא לגמרי לא פשרה. בנוסף, התחזיות הקרובות מנבאות כי לא ברור מתי נוכל לעלות על מטוס ולצאת מגבולות המדינה בקרוב ונראה כי עתיד עולם תיירות החוץ נותר מעורפל לעת עתה. אבל זה לא אומר שלא נוכל ללגום שלווה, פינוק, כיף ורוגע גם מבלי לחצות את גבולות המדינה והכי חשוב – מבלי לקרוע את הארנק. אפשר להגיד שתיירות הפנים מאירה לנו פנים עם מחירים אטקרטיביים במיוחד, ירידות ופערים משמעותיים בעלויות בהשוואה לשנים קודמות.

אילת, ים המלח, ירושלים, תל אביב, נתניה, הרצליה, חיפה או טבריה. כל כך הרבה ערים ומקומות שמוכיחים שאפשר להוציא את המקסימום בכל רגע בארץ. בעיקר אם בתי המלון היוקרתיים בלב מוקדי התיירות והערים הגדולות מציעים חופשות קיץ במהלך יולי במחירים חסרי תקדים ובטווח שנע בין 600-1000 שקלים לסוף שבוע מפנק. בקיצור, אתן רק צריכות להחליט אם בא לכן לישון טוב גם בעיר ללא הפסקה, לקחת את הבטן גב לים המלח, לעלות לירושלים הבירה, לשכשך על שפת הכנרת או להתפנק בבתי מלון באילת.

החופשה הבאה שלכן קרובה מתמיד

ואם אתן בקטע, אז יש לנו דיל שממש ישמח אתכן, יצמצם משמעותית את עלויות החופשה ועל הדרך יחזק את העסקים המקומיים: כרטיס האשראי skymax יסדר לכן את חופשת הקיץ הכי משתלמת בישראל במציאות של שמיים סגורים ומחירים אטרקטיביים בחסות משבר הקורונה. איך זה עובד? כל הוצאה של 160 ₪ עם כרטיס skymax הופכות  לנקודה בה תוכלו להשתמש כדי להזמין טיסה לחו"ל עם כל חברות התעופה, כולל לואוקוסט, או חופשה ביותר מ-400 בתי מלון, בוטיקיים או מקומות אירוח כפריים בישראל. (לצורך ההשוואה, כרטיסים אחרים יתגמלו אתכן בנקודה תמורת 250 שקלים, לא כולל לואו-קוסט, עונות שיא או חגים).

View this post on Instagram

They are back! ☂ ????: @rami_cohen_

A post shared by Jerusalem (@jerusalem_city) on

וכן, לא נשאיר אתכן בלי מבצע. בכל זאת, יש לנו רגשות. בהזמנת כרטיס האשראי skymax בתקופה הקרובה תקבלו כ-100 נקודות מתנה. 200 נקודות יאפשרו לכם להזמין מלון באתר skymax, לשלם על אטרקציות שונות ולהשתמש בהטבות מפנקות  שתקבלו. ומי שבכל זאת ניחנה בסבלנות, תוכל לצבור עוד ועוד נקודות לטיסות בכל החברות עד שהשמיים יפתחו. בנוסף, באתר מצוי מחשבון שיסייע לכם לנבא את תאריך וייעד החופשה הבאה שלכן בהתאם לסכום ההוצאות שלכם באשראי. גם כדי שתוכלו לדעת אם זה משתלם, אבל בעיקר כי החופשה בעתיד הרחוק היא משהו שתמיד נחמד לצפות לו.