מקודם

להיראות רגיל או לשדרג עם עגיל? העגילים של קיץ 2021

העגילים שיעשו לך את הקיץ | צילום: Shutterstock
העגילים שיעשו לך את הקיץ | צילום: Shutterstock

צמודים או תלויים? זהב או כסף? זה תלוי. או צמוד. בואי להכיר את את הטרנדים בעגילים שילוו אותך בקיץ הקרוב

88 שיתופים | 132 צפיות

גם אם תלבשי את בגד הים הכי מרהיב, את שמלת הקיץ הכי שווה שיש לך בארון, או שמלת ערב חגיגית באירוע קיצי מפואר, שום אאוטפיט לא יהיה שלם בלי התוספת המושלמת – עגילים. לעגילים יש יכולת לשדרג את ההופעה שלך ברגע, ללא שום מאמץ. וכשהם נראים נהדר ונמכרים במחירים נוחים, את יכולה להרשות לעצמך להתחדש עם כמה סוגים של עגילים, שהם חלק מהטרנדים האופנתיים שסוחפים הקיץ סלבס ונשים כמוך, בכל העולם. מיד נפרט לך על כל העגילים שצריכים לככב בקופסת התכשיטים שלך, אז תעשי להם שם מקום, כי קיץ 2021 עומד להיות לוהט בגזרה הזו.

עגילים תלויים? תלוי במצב רוח

עגילים תלויים הם אחד מהטרנדים העל-זמניים של עולם התכשיטים ואם את שואלת אותנו, טוב שהם עדיין פה, משום שלעגילים תלויים יש יכולת להיראות מלכותיים אך שובבים בו זמנית והם יכולים להפוך כל מראה ליוקרתי ובעל נוכחות משל עצמו. אחד היתרונות של עגילים תלויים הוא שאפשר להתאים אותם לתסרוקות שונות, מה שחשוב במיוחד בקיץ בו אנחנו מתהלכות חלק מהזמן עם שיער אסוף וחלק מהזמן עם פזור. כשאת עם שיער פזור, עגילים תלויים מזהב או כסף משתלבים בעדינות עם התסרוקת שלך ומהווים הצצה מאופקת לאלגנטיות המסתתרת בך. לעומת זאת, כשאת עם שיער אסוף, לעגילים תלויים מכסף או מזהב יש נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה והיא משדרת לעולם בדיוק מי את ומה המסר שלך, בלי להתפשר ובלי להתנצל. בכל מקרה, כדאי להשקיע בעגילים איכותיים, מזהב אמיתי או כסף טהור. כך את יכולה להיות בטוחה שהתכשיט ילווה אותך גם בעונות הבאות ותמיד ישמור על מראה יוקרתי וחדיש.

עגילים תלויים | צילום: Shutterstock ועדיתא גולד
עגילים תלויים | צילום: Shutterstock ועדיתא גולד

להיצמד לבטוח עם עגילים צמודים

עגילי זהב או כסף יכולים להגיע גם בצורת עגילים צמודים וגם להם יש כמה יתרונות משמעותיים: הם מתאימים לנשים בשלות, שאוהבות לגלות ורסטיליות בלבוש שלהן ולתת טאץ' קטן אך אקסקלוסיבי לכל הופעה ולכל סיטואציה. כמו עגילים תלויים, גם עגילים צמודים לרוב משובצים עם מבחר של אבני חן יוקרתיות, בקשת צבעים הנעה בין גוונים מאופקים לבין צבעוניות מלאת תעוזה, כך שכל אישה יכולה לבחור עגילים בהתאם לטעם האישי שלה או לענוד את מה שנראה הכי טוב עם מה שהיא לובשת כרגע. התוצאה תמיד זהה: הופעה מלאה בסטייל ונשיות, שמותירה רושם רב ופותחת את כל הדלתות הנכונות.

עגילים הם לא רק לעשירון העליון

יש לא מעט נשים שחולמות להתחדש בעגילי זהב תלויים או עגילי כסף צמודים, משובצים אבן חן מרהיבה, אך חוששות שהחלום רחוק מהן משום שהמחיר של העגילים לא עומד בתקציב שלהן. במצב כזה חשוב להכיר את החנויות המובילות בהנגשת מחירי עגילים לכל דורשת. עגילים – גם אם הם ברמה גבוהה ועשויים כסף טהור 925 או זהב 14 קראט – לא חייבים לעלות הון. יש כיום מספיק אפשרויות לרכוש עגילים יפהפיים במחירים שווים כל כיס והתענוג הזה לא שמור לעשירות בלבד.

עגילי פנינה. לא לעשירות בלבד | צילום: עדיתא גולד
עגילי פנינה. לא לעשירות בלבד | צילום: עדיתא גולד

אז, מה תענדי היום?

עכשיו אחרי שאת מכירה את כל הטרנדים הכי נכונים לקיץ 2021 ויודעת שאת יכולה לקנות כמה סוגי עגילים במחיר אטרקטיבי, נותר האתגר הגדול מכולם: להחליט מה לענוד. העצה שלנו היא להתאים את העגילים ללבוש, להנעלה ולשאר האקססוריז בהופעה שלך. אבל הכי חשוב, זה לענוד עגילים בהתאם לתחושה הפנימית שלך ולתת לתכשיט המיוחד הזה להקרין את האישיות שלך במלוא הדרה.

* נכתב בשיתוף עדיתא גולד