רימון מוסיף המון. צילום: מוטי פישביין
רימון מוסיף המון. צילום: מוטי פישביין

הוא נהנה ממראה מפתה, מתפקד כאייקון של יופי, פריון ושפע ועכשיו כבר לגמרי כובש את עולם הקוסמטיקה. הרימון, הוא לא רק אחד משבעת המינים אלא גם הבשורה הכי מעניינת בעולם האנטי אייג'ינג

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שנים של שימושים רבים ברפואה העממית מגיעים יתרונותיו הבריאותיים של פרי הרימון האדמוני גם לעולם הקוסמטיקה. מדובר  בבשורה הכי מסקרנת כיום בתחום מוצרי האנטי אייג'ינג לעור הפנים והוא מרתק אליו יותר ויותר את עולם המדע בזכות היותו נוגד חמצון רב עוצמה. קבלו את שמן זרעי הרימון המגיע לקדמת הבמה של תעשיית הקרמים.

הנה כמה דברים שחשוב לדעת על היתרונות של שמן זרעי הרימון:

מאט את תהליכי הזדקנות העור ומסייע בהפחתת קמטים

הרימון מסייע בהפחתת סימני ההזדקנות הנגרמים מנזקי השמש כמו קמטים למשל, מסייע בהבהרת כתמי עור וגיל ובמניעת היפר־פיגמנטציה.

מסייע בהתחדשות תאי העור ואיחוי רקמות

זרעי הרימון מסייעים בהגנה על שכבת האפידרמיס (השכבה החיצונית של העור), מסייעים בהתחדשות תאי העור גם בדרמיס (השכבה הפנימית), מגבירים את זרימת הדם ומסייעים באיחוי רקמות וריפוי פצעים.

לא רק אנטי אייג'ינג. צילום: מוטי פישביין
לא רק אנטי אייג'ינג. צילום: מוטי פישביין

עשיר בויטמינים וחומצות שעושות לעור שלך פלאים

הרימון עשיר בוויטמין C שעוזר לשמור על מרקם העור, על גמישותו ועל מראה חלק ומסייע בהתמודדות עם פסוריאזיס ואקזמה. בנוסף, הוא מלא בחומצת שומן לינואלית ובחומצה פיוניקית, חומצת שומן חיונית המשמשת כנוגד חמצון עוצמתי, שתיהן בעלות תכונות ריפוי רבות והן מגינות על העור מנזקים סביבתיים של מזג האוויר.

מועיל במיוחד לעור יבש, סדוק, מבוקע ומגורה

המבנה המולקולרי הקטן של זרעי הרימון מאפשר לשמן הרימון לחדור לעומק העור. על כן זהו טיפול יעיל לעור יבש ולהרגעת עור סדוק ומגורה. כמו כן, שמן זרעי הרימון מכיל חומצה פוניסית ומעט חומצה אולאית המאפשרות לעור לספוג באיטיות את הלחות הרצויה.

המותג הישראלי המצליח שביט – טיפוח מהטבע, המתמחה במוצרים טיפוליים וקוסמטיים המבוססים על תמציות צמחי מרפא לכל המשפחה, מפיק משמן זרעי הרימון סדרת אנטי אייג'ינג לעור בוגר ויבש. המוצרים מכילים נוסחאות חדשניות המבוססות על אוצרות הטבע ומכילים ריכוזים גבוהים ופעילים של צמחי המרפא. מוצרי שביט אינם מכילים פרבנים, פטרוכימיקלים מזיקים, שמנים מינרליים, צבעים מלאכותיים או תוצרי נפט, הם ידידותיים לעור ולסביבה ולא נוסו על בעלי חיים. לשתי הסדרות הידועות של המותג, אובליפיחה ועץ התה, הצטרפה סדרת אנטי אייג'ינג נפלאה המכילה תמצית CO2 איכותית ומרוכזת מזרעי רימונים. התמצית פועלת כנוגדת חמצון חזקה המסייעת ליכולת ההתחדשות של העור, למניעת סימני הזדקנות ולשיפור מראה העור.

אדום עולה. צילום: מוטי פישביין
אדום עולה. צילום: מוטי פישביין

מה כוללת הסדרה?

סרום פנים אנטי אייג'ינג (30 מ"ל, לעור רגיל עד יבש)

עשיר בוויטמינים, מינרליים, ואנטי אוקסידנטים ממקור צמחי להרגעת העור, להזנתו ולשמירה על גמישותו. מבוסס על תמצית רימון מרוכזת. הסרום נפלא כמוצר בסיסי מתחת לקרם הפנים וכהכנה לאיפור.

קרם לחות לפנים (50 מ"ל, לעור רגיל עד יבש)

מכיל תמצית זרעי רימון, תמצית קלנדולה המסייעת להרגעת העור, ועוד מגוון רכיבים פעילים ממקור צמחי, תמצית אכיניצאה הידועה כמועילה לאנטי אייג'ינג ומסייעת בהרגעת העור, חלבוני סויה עשירים בחומצות אמינו חיוניות, מינרליים וויטמינים להזנת העור ושיפור מרקמו, חומצה לינואלית להגמשת העור ושמן גזר העשיר בבטא קרוטן, אנטיאוקסידנט יעיל במיוחד. המרקם העדין נספג במהירות ללא הרגשת שמנוניות, מעניק לעור הרגשה נפלאה של רכות וגמישות, ובשימוש קבוע תורם למראה עור בריא, חלק ומלא בלחות.

לא רק טעים. צילום: מוטי פישביין
לא רק טעים. צילום: מוטי פישביין

קרם הזנה עשיר לפנים (50 מ"ל, לעור רגיל עד יבש)

קרם עשיר המכיל תמצית זרעי רימון מרוכזת, מועשר בוויטמינים, בקומפלקס שמני הזנה וברכיבים פעילים ממקור צמחי כמו שמן חוחובה, שמן שקדים, שמן זרעי ענבים וחמאת שיאה. שילוב השמנים וחומצות השומן מסייעים לטיפול בנזקים שנגרמו לעור במשך היום. הקרם נספג במהירות ופועל להאטת תהליך ההזדקנות, לשיקום העור ולהפחתת עומק הקמטים. בשימוש קבוע מסייע לשיפור מראה העור, לתחושה של עור מוצק, גמיש ומלא בלחות.

להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, קופ"ח מכבי ומאוחדת ואתרי פארם מקוונים.