סט חזיה ותחתונים של ליה לונדון | צילום: יח"צ
סט חזיה ותחתונים של ליה לונדון | צילום: יח"צ

למה גם לנשים בעלות מבנה גוף רזה יחסית, כדאי ללבוש מחטב מתחת לבגד צמוד ואיך מוודאים שחזיית הסטרפלס לא תגלוש לרחבת הריקודים בסוף הארוע? המומחים של ליה לונדון חושפים את כל הסודות למראה אלגנטי מושלם

88 שיתופים | 132 צפיות

מכיוון שמאז סיומה של 2020 אנחנו חשות שנולדנו מחדש, אנחנו יותר משמחות לציין את בואה של 2022, וזאת למרות שבלי למצמץ, נראה שהיא לקחה על עצמה את אתגרי 2021. אבל לפחות עם אתגר אחד בטוח נדע להתמודד: איך להשקיע במסיבות נוצצות, ולתת הופעה גלאמית, דווקא באמצעות הבגדים שלא נגלים אל העין – להרגיש נינוחה ולשדר זוהר עם לנז׳רי שלא רואים בהכרח, כי הרי ידוע שאלוהימה של עולם האופנה נמצאת בפרטים הקטנים.

השאלה היא לא איך נתחיל את הערב – אלא איך נסיים אותו, ואנחנו בהחלט לא מעוניינות להגיע לקו הגמר עם חזיית סטרפלס שגלשה לברכיים על רחבת הריקודים, או תחתונים לוחצים שיעניקו מראה חתוך לאאוטפיט צמוד. כדי למנוע נפילות אופנתיות שכאלה, המומחים של ליה לונדון חושפים את כללי הזהב שיעזרו לכן לשמור על הופעה מתוקתקת, ״קום איל פו״ כמו שאומרות הצרפתיות, הלא הן אנחנו.

חזיית סטרפלס לכתפיים חשופות

רגע לפני שאת נכנסת לנעלי עקב, ומתאימה להן שמלת סטרפלס או חולצה עם כתפיה אחת, מומלץ לוודא שחזיית הסטרפלס אכן מעניקה לך את התמיכה הנכונה בהיקף הנכון. הרימי את הידיים ובדקי שאזור החיבור בין הקאפים נשאר צמוד לגוף, וללא רווח. במקרה ונוצר רווח – אם את מצליחה להעביר בו שתי אצבעות, סימן שהיקף החזייה גדול עלייך במידה.

חזיית סטרפלס של ליה לונדון | צילום: יח"צ
חזיית סטרפלס של ליה לונדון | צילום: יח"צ

מחטבים מתחת לבדים צמודים או עבים 

בדים צמודים או עבים מטבעם, כמו קטיפה למשל, יוצרים איסוף של בד כאשר הם מתקפלים, מעין ״צמיגים״ של בד. לקטיפה יש גם נטייה לטפס על הגוף ולהדגיש כל בליטה קטנה, ולכן גם לנשים בעלות מבנה רזה יחסית, מומלץ ללבוש מחטב שיחליק ויאסוף את הגוף. חשוב להדגיש כי מחטב לא אמור "להרזות", אלא לאסוף את הקימורים ולהחליק את בד הבגד, כך שיווצר מראה מחמיא. לפני קניית מחטב – שימי לב שהוא מספיק גבוה ומגיע עד לקו החזה, כדי שלא יתקבל אפקט חתך במותניים ויהרוס את המראה הנקי והחלק. 

מחטב של ליה לונדון | צילום: יח"צ
מחטב של ליה לונדון | צילום: יח"צ

חזיות עם טוויסט למחשוף עמוק

במקרה ובחרת בגזרת מחשוף, את מוזמנת להשתמש בחזייה כאקססורי לכל דבר. חזיית שכבות משולבת תחרה, למשל, שמציצה קלות מבעד למחשוף, יכולה להוות תכשיט של ממש. כיוון והתאמה נכונים של הכתפיות, ימצבו את החזה במיקום טבעי, נוח ויציב. 

חזיה בשילוב תחרה של ליה לונדון | צילום: יח"צ
חזיה בשילוב תחרה של ליה לונדון | צילום: יח"צ

תחתונים שיכולים למנף את הלוק כולו 

בחירת התחתונים יכולה להיות גורם אסתטי קריטי – להרוס מראה או להניף אותו. תחתונים שאינם מתאימים למבנה הגוף ולגזרת הבגד, עלולים להפוך תפרים לבולטים ולכאלה ש״חותכים״ את הגוף והורסים את המראה הנקי והזורם של השמלה או החצאית, גם אצל נשים בעלות מבנה גוף רזה יחסית. 

תחתונים של ליה לונדון | צילום: יח"צ
תחתונים של ליה לונדון | צילום: יח"צ

חזיות נכונות למראה צמוד

חשוב תמיד ללבוש את החזייה במידה הנכונה, וזה נכון בעיקר אם בוחרים במראה צמוד. כולנו יודעות שאם יש משהו קבוע בגוף האשה היא העובדה שהוא נמצא בשינוי מתמיד, ולכן ההמלצה הראשונה שלנו היא להימדד פעם בשנה ולוודא שהחזיות הקיימות מתאימות. כדאי תמיד לקחת בחשבון שעלייה או ירידה במשקל בטווח של 3-5 ק״ג, התחלה או הפסקה של אימון גופני, הריונות והנקות – כל אלה משפיעים על מידת החזיה. 

בשלב ראשון, כדאי לוודא שהיקף החזייה מתאים – אם פס החזייה עולה מאחור, סימן שההיקף גדול מדי, ולעומת זאת אם החזייה יוצרת מראה חתוך לאורך המותניים והגב, סימן שהיא צמודה מדי בהיקפה. לאחר איתור ההיקף המדוייק, ניתן לבחור במידת קאפ מתאימה, שעוטף את החזה בצורה מלאה.לאחר בחירת היקף וקאפ בגדלים המתאימים, אפשר להתפנות לבחירת הגזרה וסוג הבד, ולהתאים אותם לסוג הבגד: יש מגוון רחב של גזרות: מפתח פתוח / סגור / עם X בגב /פתיחה מקדימה / חזייה חלקה / עם ריפוד / בלי ריפוד/ חזיית מיני מייזר / עם תוספת של מחוך (לונג ליין) / ללא ברזלים/ חזייה מעגלת / חזייה שמרחיקה / מקרבת / מרימה / מראה שפיצי ועוד מגוון דוגמאות.

ממש כמו ביסודות של בניין, הלבשה תחתונה איכותית ונכונה, היא הבסיס שעליו הכל תלוי. ובלי בסיס טוב, אין יציבות. תני למומחיות של צוות ליה לונדון לסייע לך למצוא את המוצרים שיעשו עבורך את השנה בהתאמה אישית, כדי שתוכלי להרגיש נוצצת כל השנה.

תחתונים וחזיה של ליה לונדון | צילום: יח"צ
תחתונים וחזיה של ליה לונדון | צילום: יח"צ

לאתר ליה לונדון: www.leialondon.co.il + ניתן להזמין בוואטסאפ 052-7717165