מקודם

יום האישה הבינלאומי – נשים מצליחות 2020

88 שיתופים | 132 צפיות

גלית סורנגה יצחקי

בעלת בית החוויות של סורנגה.

צילום: שני רייך Shany Reich
צילום: שני רייך Shany Reich

איך התחלת את דרכך בתחום?

״עולם הטיולים קרץ לי מאז ילדותי. אני זוכרת את הוריי שבים מטיולים בעולם, עמוסי סיפורים, טעמים חדשים וצלילים שונים. כבר אז הרגשתי שלאסוף חוויות ורגעים יפים זוהי מהות החיים. יום אחד, לאחר לימודי התואר בכלכלה ובניהול, בעודי צועדת למשרדי לעוד יום עבודה ככלכלנית, הכל מסביב נראה לי אפור; וכך גם חיי בעצם… באותו רגע עליתי למשרדים, והתפטרתי. משם הדרך חזרה להודו הייתה קצרה, שהיתי שם תקופה ארוכה נוספת, והיה לי ברור שאני חייבת לחזור לחלום שלי כילדה ולשלב את אהבתי עם עולם היצירה העסקית.

משנת 2003 אני מוציאה טיולי נשים לעולם הגדול, היעדים הם בין היתר; הודו, ספרד, יפן, רוסיה, בשנה האחרונה נוספו גם טיולים חדשים בארץ.

אני מגשימה את חלומי גם דרך הגשמת חלומות של נשים אחרות שחולמות לטייל ולגלות עולם. הטיולים שלי הינם חוויה עוטפת וזו הסיבה לשם "בית החוויות של סורנגה". אני מאמינה שבטיול אפשר לחוות הרבה מעבר לביקור באטרקציות תיירותיות.

טיול כזה הופך למשמעותי במיוחד מאחר ויוצאים בקבוצות קטנות, לנים בבתי מלון מיוחדים, אוכלים במסעדות מאוד טובות, הטיולים כוללים גם מגוון מפגשים עם מקומיים, התנסויות וסדנאות מעשירות. הדרכתי בעצמי את הקבוצות במשך 10 שנים ומכאן הניסיון״.

מהם המהלכים המשמעותיים שעשית השנה?

״חזרתי לפשטות. או ליתר דיוק לתהליך שכזה. זה מתבטא במספר אספקטים; נפשי, פיזי ועסקי.

בתחום הנפשי; האהבה לחיים גדלה כשעומר, בני הקטן, נכנס לחיי. התבוננות בו ובעיניו התמימות גורמת לי לנסות ולדייק את החיים שאני רוצה לחיות ולהעניק לו. בתחום העסקי; החלטתי להוסיף שני מוצרים חדשים, לבית החוויות של סורנגה. בנוסף לטיולי הבוטיק לנשים בדגש אנתרופולוגי, יצרתי קונספט חדש: "מפגשי דאנה סורנגה". משמעות 'דאנה' בסנסקריט הינה – נדיבות הלב. באירועים אלו הרצון שלי, ללא מטרות רווח, לאפשר לנשים להתנתק רגע משגרת היום יום ולפתוח את התודעה דרך חוויה נעימה ומלמדת.

השנה השקתי גם טיולי הליכה בטבע. הרגשתי שזה הזמן הנכון ביותר פשוט לצאת לטייל ולצעוד, ללכת מיעד ליעד, בין נופי ההרים והנחלים, ממלון כפרי אחד למשנהו, להתנתק רגע משגרת היום יום, להתחבר לשקט וגם לזכות במפגשים עם אנשים בשבילי הדרכים.

ובמישור הפיזי; משרדי החדש נמצא בפלורנטין, מרחב יצירה מלא אהבה, צמחיה, שמש ושקט, בלב השכונה הצבעונית והשוקקת חיים הזו".

למה לצאת לטיול מאורגן, ומה מייחד את טיולייך?

״במשך שני עשורים מחיי טיילתי במדינות רבות בעולם והכרתי אנשים מכל צבעי הקשת; אנשים מעניינים עם סיפורי חיים מרתקים; אמנים, מוזיקאים, שפים ויוצרים, שכיום הינם חברים שלי והם מארחים בבתיהם את קבוצות הנשים שמטיילות איתי. מאחר ואלו טיולים בקבוצות קטנות, הדבר מאפשר למטיילות להכיר את התרבות גם דרך אנשים המספרים את הסיפור של עצמם ושל המקום בו הם גרים.  רוב הנשים שנוסעות איתי אגב, הן נשים שלא יוצאות בטיולים מאורגנים. הן מטיילות לבד, עם בן הזוג, משפחה או חברים, אבל מגיע רגע בו הן מחליטות שהן רוצות להרגיש ולרגש את עצמן בצורה אחרת. הן יוצאות למסע משלהן ולוקחות פסק זמן שכל כך מגיע להן בחייהן העמוסים. את הטיולים אני בונה בקפידה ושוזרת בתוכם את ההתנסויות המיוחדות שלי שלאו דווקא מתאפשרות כשמטיילים לבד.

טיול בקבוצה נשית עם הדרכה ישראלית ומקומית, מעניק להן ביטחון, מאפשר טיול בראש שקט, לב פתוח וחשק לגלות תרבות חדשה״.

הישג שאת גאה במיוחד בעבודתך?

״גאה ומתרגשת לפגוש נשים, שנים לאחר חזרתן מהמסע איתי, ולשמוע מהן בפרספקטיבת הזמן שהטיול היה אחת מהחוויות העוצמתיות בחייהן. גאה שהצלחתי ליצור פלטפורמה שמפגישה נשים מעולמות שונים, שפותחת דלת למפגש אישי  בין תרבויות. גאה שאני מגדלת את בני אל מול כל האתגרים שבניהול עסק עצמאי. ממש בקרוב אני יוצאת לבנות טיול ביעד חדש, לראשונה בני הקטן יצטרף אליי, וזה מרגש מאוד שאוכל לחבר עולמות בחיי״.

מהו השינוי שאת מקווה לראות בישראל עד יום האישה הבא?

״לאחרונה מהדהד בי משפט ששמעתי מחברה: "מתגעגעת לכפר שאף פעם לא הייתי חלק ממנו". כולי תקווה שנמשיך את התהליך היפה שקורה לנשים בעולם כיום, הרגשת העוצמה שביחד והתמיכה זו בזו״.

עצה לאשת עסקים בתחילת דרכה: "לנסות לחשוב ללא גבולות, ללא קשיים, ללא הגבלות, אנו מסוגלות לעשות הרבה. לחשוב ולדמיין שזה אפשרי, ואז זה קורה.  ליצור באהבה, ממקום כזה רק טוב מגיע!״

טל׳: 052-8000-534 |Suranga – סורנגה חוויות וטיולי נשים | www.suranga.co.il | contact@suranga.co.il

שביט אלימלך

בעלת סטודיו לתכנון ועיצוב פנים.

צילום : בנימין אדם
צילום : בנימין אדם

איך התחלת את דרכך בתחום?

״התחלתי את דרכי המקצועית לקראת השנה הרביעית ללימודי התואר הראשון בעיצוב פנים, במסלול האקדמי, במכללה למינהל. עבדתי בסטודיו לתכנון וייצור פרטי נגרות בהתאמה אישית, בפלורנטין ת״א. שאבתי המון ידע וביטחון. עבדתי עם לקוחות וספקים מקומיים שהפכו את התכניות והשרטוטים שעשיתי למציאות של ממש, הכרתי חומרים, ונחשפתי לעולם העיצוב בהבנה שזה ייעודי בחיים. היתה לי ההזדמנות לפתח את היכולת לאתר צרכים של לקוחות, ולהתאים להם בדיוק מה שהם צריכים. הצלחות קטנות כגדולות ריגשו אותי מאוד ולמזלי ההתרגשות הזו קיימת עד היום״.

מהלך משמעותי מבחינתך, שעשית השנה?

״אני משתדלת תמיד ליצור דברים חדשים, זה המניע שלי לחיים. כל העת לומדת ומתמקצעת. בעיניי חשוב לכל מעצב להשאר מעודכן בטרנדים לוקליים וללמוד על אלמנטים פורצי דרך בגיזרה העיצובית הבינלאומית. כל אלה וחיפוש אחר צרכי הלקוח מאפשרים לי להגיע לתוצאות מקסימליות שילובים חדשניים ויחודיים העונים לצרכי הלקוח.

השנה, פיתחתי סדנא לזוגות משפצים – שתמקדם ותובילם למטרה משותפת. תכנון מקדים הינו המפתח להצלחת השיפוץ. זוגות נכנסים לשיפוץ/בנייה לרוב פעם ראשונה בחייהם ומשקיעים כסף רב, אני מפשטת להם את התהליך ומעבירה דגשים כיצד לא ליפול לטעויות קריטיות, כיצד לקחת החלטות נבונות ולחסוך הרבה זמן וכסף.

יחד עם זאת, בזמן שיפוץ קיים הרבה מתח, חילוקי דעות, לרוב על כסף. ולא פחות חשוב לתת לבני הזוג להבין שהינם הולכים למטרה טובה, בנייה-חידוש, ולהביא לכדי יצירה משותפת. מפתחים שפה אחידה כשנקודת המוצא לעצב בית שיענה על כל המשותף ויתן גם מקום לכל אחד מהם״.

מה היתרון הבולט המבדל אותך מהמתחרים?

״השוק רווי במעצבי פנים, ובכל זאת כל מעצב מוצא את הנישה המתאימה לו. מעבר לתכנון, שמתי לי למטרה להביא את עצמי כאדם, ולהשתמש בחוזקות שלי, כדי להצליח.

הגישה שלי לחיים – אני  אדם רגוע מאד ויחד עם זאת מניעה דברים בצורה מאד אסרטיבית וברורה, מבינה מצבים וסיטואציות ויודעת להתנהל היטב במצבי לחץ, ניחנתי ביכולת לפתור בעיות בדרכים יצירתיות. אני מאמינה גדולה בדיאלוג עם אנשים, וזוכרת תמיד שסוד ההצלחה טמון בשביעות רצון הלקוחות. אני ניגשת לכל אדם בגובה העיניים, זה משהו שמאד מאפיין אותי וטבעי לי, אני אדם פשוט.

אני מעצבת חללים לאנשים, וחשוב לי בעיקר שכל חלל שאני יוצרת יהיה ייחודי, והשוהים בו ירגישו מחוברים אליו ברמה האישית. לעולם לא אצור חלל ל"תיק עבודות". אני מאמינה בתכנון נקי, פשוט שנובע מתוך הפונקציות והצרכים״.

הישג שאת גאה בו במיוחד בעבודתך?

״עבודתי הינה הישג אישי. המזל לעסוק במה שאתה הכי אוהב, הוא ניצחון. ההישג המשמעותי לראות את הלקוחות שלנו עוברים יחד תהליך, החששות והספקות שהופכים לתחושת ביטחון, החלל שמקבל פנים אחרות, התוצר הסופי שמרגש כל כך, היצירה מ"אין ל-יש", היא אהבת חיי. מבחינתי לקום כל בוקר לעשייה ויצירה ולעשות את מה שאני הכי אוהבת זה הישג אדיר. החיוך ותגובות של הלקוחות בסיום התהליך, הכרת התודה ותחושת שביעות הרצון שלהם הינם ההשיג הכי אדיר שיכולתי לבקש״.

מהו השינוי שאת מקווה לראות בישראל עד יום האישה הבא?

״להיות אשה בתחום העיצוב זה תובעני ולא פשוט, לכן עד יום האישה הבא, הייתי רוצה לראות נשים רבות יותר בנקודות מפתח, שתהא להן הזכות לחלום, אך בעיקר להגשים. לנשים בתחום היצירה יש נגיעה מיוחדת, מעין טביעת אצבע יחודית, חשוב שדלתות יפתחו ליצירה, לאיכות ולטוב, ללא השפעות מגדר״.

״אדם בלי אמונה ובלי חלומות אינו יכול לגעת בפסגות.החשוב ביותר לחבק טעויות כי רק מהן צומחים.אל תפסיקי לחלום! כדי שיהיה לך מה להגשים!״

טל׳:  052-3929334 | Shavit-design.com | שביט אלימלך – סטודיו לתיכנון ועיצוב פנים | Shavit_elimelech

אנה מאיר

קוסמטיקאית פרא רפואית ומאמנת תזונה לאורח חיים בריא, בעלת קליניקת Slim & Skin.

צילום: עמיר צוק
צילום: עמיר צוק

לנצח את הפיגמנטציה הצלקות והקמטים!"אני שמחה להציג 2 טיפולים חדשים שיהפכו את עורך לצעיר, יפה וזוהר:  טיפולי FRACTORA ו LUMECCA. אני גאה שיש בידיי את הפתרונות לתוצאות מהירות ומעולות לגוון ומרקם עור הפנים"

אנה, ספרי לנו מהו טיפול FRACTORA?

"FRACTORA הינו משטח עם מיקרו מחטים, אשר דרכם חודרת אנרגיה של גלי רדיו הגורמת להתחדשות של שכבה עמוקה יותר וגם של השכבה עליונה. כך מקבלים גם פילינג קל של שכבה עליונה וגם ייצור של קולגן צעיר חדש מעומק העור.

אנרגיית גלי הרדיו RF ב-FRACTORA  הינה שיטה מוכחת ומדעית להפחתת קמטים. תהליך חידוש העור מתבצע באמצעות מטריצה של מיקרו פינים המעניקות תוצאות מקסימליות, כמעט ללא זמן החלמה. המטרה העיקרית של טיפול ה-FRACTORA הינה חידוש והצערת העור להענקת מראה עור בריא, צעיר ויפה יותר.

למי מתאים טיפול FRACTORA?

"לנשים וגברים כאחד. לבעלי עור עם כתמים, קמטים, צלקות, צלקות אקנה. טיפול ה-FRACTORA גורם להתחדשות העור ולשיקום עמוק, כולל שיקום השכבה העליונה של העור".

מה מרגישים בזמן הטיפול?

"לפני הטיפול מכינים את העור בעזרת משחה מאלחשת. חשים עקצוץ קל והרגשת  חום קל, סביל לחלוטין".

מה היתרונות של טיפול FRACTORA?

"הטיפול יחסית מהיר, אורך כחצי שעה ומקבלים פנים צעירות וקורנות. מאחר שזמן ההחלמה מינימלי, ניתן למרוח מייק אפ ביום לאחר הטיפול.

לרוב המטופלים ייווצרו  גלדים לאחר הטיפול, והם ינשרו תוך 3-4 ימים. כבר מהטיפול הראשון רואים אפקט של התחדשות העור, טשטוש קמטים ושיפור מרקם העור.

אני ממליצה על סדרת טיפולים בתדירות 3-4 שבועות, זה אינדיבידואלי לכל מטופלת, וכמות הטיפולים שאמליץ בסדרה תהיה בהתאם לגיל המטופלת ולמצב העור. יתרון אנרגיית גלי הרדיו מעניקה פעולה כפולה של התחדשות, ע"י מיקרו פינים החודרים לעור ומסייעים בייצור מוגבר של קולגן, פעולה זו יוצרת התחדשות העור מבפנים. הפעולה מתבצעת באופן מבוקר ומשפרת משמעותית את הנגעים ואת מרקם העור, מה שמעניק מראה צעיר, בריא ויפה יותר. אחרי טיפול FRACTORA ניתן לראות תוצאות כבר אחרי שבועיים, השיפור נמשך עד 3 חודשים הודות לאפקט המצטבר.

לקוחות ממליצים:

"הטיפול ב-FRACTORA העניק מראה בריא ויפה לעור הפנים שלי ואני היום מרגישה הרבה יותר צעירה, קיוותי לשיפור קל וקיבלתי עור חדש, זוהר וצעיר הרבה יותר. אני ממליצה בחום על הטיפול לכל מי שסובלת מכתמים וקמטים על העור".

צילום: אנה מאיר
צילום: אנה מאיר

"בילדותי סבלתי מאקנה שהותיר חטטים בעור פניי, התחלתי לטפל אצל הקוסמטיקאית שלי אנה מאיר ובטיפול FRACTORA חשבתי שאניאשאר עם חטטי לנצח, כמה כייף לגלות שטעיתי, זהו מכשיר מעולה למקרים של צלקות פוסט אקנה".

צילום: אנה מאיר
צילום: אנה מאיר

אנה, ספרי לנו מהו הטיפול האידאלי לכתמים?

"אני גאה בטיפול LUMECCA – טיפול מנצח לטיפול בכתמי פיגמנטציה, כלי דם וגוון עור אחיד. הטיפול מעניק לעור מראה פנים צעירות יותר!

מה מטופלייך מרגישים בבזמן הטיפול?

"המכשיר הפועל בטכנולוגיית IPL, טכנולוגיית האור החזקה ביותר לטיפול בנגעים פיגמנטריים ובנגעים וסקולריים (כלי הדם). מטופליי מאוד מרוצים ומדווחים על על תוצאות משמעותיות בהתבהרות גוון העור כבר מהטיפול הראשון".

מה היתרונות הטיפול ובאלו אזורים ניתן לטפל?

"אני ממליצה על טיפול קצר בין 1-3 פגישות, לקבלת תוצאות משמעותיות כגון: כתמי גיל, נזקי שמש, אדמומיות, נמשים, גוון אחיד, נגעים וסקולריים (קופרוז וכלי דם קטנים), רוזיאציה. ניתן לטפל בכל אזור שבו הופיע נגע פיגמנטיבי או וסקולרי. האזורים הנפוצים ביותר הינם אלו שנחשפים באופן קבוע לשמש,  כגון: פנים, צוואר וכפות ידיים".

כמה טיפולים נדרשים?

"שינוי של מראה העור ניתן לראות החל מהטיפול הראשון. מספר הטיפולים המומלץ נקבע בהתאמה אישית על פי מצב העור, סוג העור וסוג הכתם".

האם ישנן תופעות כלשהן לטיפול זה?

"התופעות חולפות בתוך כשעה מסיום הטיפול. במהלך 24-48 השעות שלאחר הטיפול הנגעים יתכהו ועד כשבוע יתקלפו וינשרו מה שיוביל להבהרה. נקודת הסיום הינה סגירת כלי הדם והסרת הכתם. כלי הדם שטופל יתפוגג לאחר כמה ימים".

באיזו מהירות ניתן לראות תוצאות?

"בנזקי שמש ניתן לראות תוצאות כבר בימים שלאחר הטיפול הראשון. תהליך השיקום בעור יימשך גם לאחר הטיפול הראשון והמראה שיתקבל יהיה עור זוהר ובהיר יותר. התוצאות הסופיות יתקבלו עד כשבועיים מתחילת הטיפולים. עבור טיפולים כגון: קופרוז, התוצאות תהיינה דומיננטיות יותר לאחר סדרת טיפולים".

לקוחות ממליצים:

"המכשיר הבהיר והאיר את עור פניי והעניק זוהר לעור. אני ממש רואה את ההבדל".

צילום: אנה מאיר
צילום: אנה מאיר

מהטיפול הראשון ראיתי תוצאות מדהימות, והיום אחרי סדרת טיפולים מרגישה נפלא".

צילום: אנה מאיר
צילום: אנה מאיר

לתיאום ייעוץ / טיפול: טל' 5073* |  בן גוריון 182 (קומה 3) גבעתיים
www.slim-skin.co.il |   anameircosmetics  |  slimskin_clinic

ליאת הראל

בעלת סטודיו לעיצוב ואדריכלות.

צילום: בנימין אדם
צילום: בנימין אדם

באילו פרויקטים את מתמחה ואיזו מגמה אופנתית משפיעה על עיצובייך?

״הסטודיו שלי נותן מענה לעיצוב ותכנון בתים פרטיים, דירות קבלן, שיפוצים, מרחבים ציבוריים ומתחמי עסקים.

לשמחתי, מצליחה לייצר פרויקטים במגוון סגנונות רחב, שמשלבים בתוכם חידושים מעולמות העיצוב והאמנות, מהם שואבת השראה, לכן אין פרויקט שלי אשר דומה למשנהו. עיצוביי מאופיינים בחיבור בין חומרים וסגנונות המאפשרים לי בכל פעם מחדש להתאים את התכנון, לטעם האישי של לקוחותיי. חשוב להבין שבית הופך ליפה, מתכנון מוצלח ובחירה הרמונית של חומרי הגמר, יחד עם חשיבה שאינה מתפשרת על פרקטיות, אלה ביחד מביאים לחיבור מושלם המאפשר לחיות בבית לאורך זמן, ולתת לו להתאים את עצמו לשינויים שחלים עם השנים במשפחה״.

מהו הערך המוסף שאת מספקת ללקוחותייך?

״בתחילת המסע לבית החלומות אנשים רבים נתקפים בחוסר ודאות, לבטים וחששות וזה טבעי. תפקידי להאיר להם את הדרך, לצקת בהם בטחון ואפילו לגרום להם להנות מהדרך. אני רגישה מאוד להקשיב לרצונות, גם אם הם מתחבאים בין השורות, ודואגת לזקק את שפע המידע, לבחירות שישרתו את הלקוחות בצורה הטובה ביותר. עם כל זאת, אני לא מתפשרת על מקצועיות וירידה לפרטים, (אלוהים יודע כמה חשובים הפרטים הקטנים…). כל אלו מובילים אותי להצלחה ולחיוך ענק בסוף הפרויקט״.

איך מתגבשת ההחלטה לקו העיצובי  של הפרויקט מול הלקוחות?

״הקו העיצובי נולד מהפגישה הראשונה שבה אנו מאפיינים צרכים ומתארים חלומות.  כל אחד מבני המשפחה מקבל את הזמן שלו לתאר איך יראה הבית בעיניים שלו. התפקיד שלי לגשר בין החלום למציאות, לייצר את המענה הקרוב ביותר לחלום, בהתאם ליכולת המבנה והפונקציונליות הנדרשת. הלקוחות מגיעים עם שפע של רעיונות שקיבלו ממגזיני עיצוב, מתמונות באתרי אינטרנט.

אנו מקיימים שיח על מה אוהבים ומה פחות, בודקים את הרהיטים הקיימים שיעברו איתנו, מול בחירות חדשות שחולמים שיתגשמו.

חשוב להדגיש שרק לאחר הסבר ומעבר על הפוגרמה שהינה טבלה מסודרת שבה נרשמים רצונות הלקוח, אפשר להבין מה הסגנון העיצובי הראשוני, והאם טעמם מודרני, כפרי או אקלקטי. ביחד אנו מגבשים את הסגנון שקולע לטעמם״.מהו השינוי שאת מקווה לראות בישראל  עד יום האישה הבא?

״אני מרגישה שבשנים האחרונות יש מגמת שיפור במודעות סביב הנושאים של מעמד האישה. עדיין יש דרך ארוכה לעבור, שבסופה נראה יותר נשים בעמדות מפתח, בממשלה, בעולם הנדל"ן ובמשק הישראלי בכלל. נשים מביאות את הרגישות, החכמה ואת האינסטינקטים החדים שמאפשרים להן להגיע להישגים משמעותיים בכל תחום״.

פרויקט החלומות שלך

״אני חולמת לעצב ולתכנן מלון בוטיק שמביא חוויה אחרת ברמות הכי גבוהות ומצליח לגרום לשוהים בו להתנתק ולחוות רוגע אבסולוטי.

הבחירה במלון בוטיק פותחת אפשרות לעצב שפע פינות מעניינות עם חומרים אקלקטים שהחיבור ביניהם יוצר עולם עיצובי חדש. אין כיף גדול יותר מלפתוח את הראש היצירתי לעולמות חדשים ומעניינים, מלאים בצבע ובחיבורי חומרים משובחים, לקבלת תוצאה מיוחדת ובלעדית רק למקום״.

מעצבת שמהווה מקור להשראה?

״זאהה חדיד, אדריכלית בריטית, ממוצא עירקי, שחתומה על פרויקטים רבים פורצי דרך,  מלאי    תעוזה וחדשנות. הפכה לסמל, אייקון בזכות סגנונה העתידני,  וכל יצירה אשר יצאה תחת ידיה נראתה מיוחדת במינה בצורתה ובסגנונה.

זאהה היתה אחת הנשים החזקות בעולם העיצוב   והאדריכלות והראתה לכולם שאין הבדל בין המינים, ועם עבודה קשה וכשרון, אפשר להגיע לתוצאות ולהתברג בעולם העסקים״.

״לשמחתי, מצליחה לייצר פרויקטים במגוון סגנונות רחב, שמשלבים בתוכם חידושים מעולמות העיצוב והאמנות, מהם שואבת השראה, לכן אין פרויקט שלי אשר דומה למשנהו״

www.lrl.co.il    |  liatharel1 | ליאת הראל עיצוב פנים

ליאת חמו ושות׳ משרד עורכי דין

צילום: ליאת חמו
צילום: ליאת חמו

ראיון עם ליאת חמו עורכת דין,  בעלת משרד עורכי דין בתחומי נזקי הגוף, ביטוח ומיצוי זכויות סוציאליות אל מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, משרד הביטחון והרשויות.

במה חברתך עוסקת ומהם שירותייך?

"כאחת שהתמודדה מול מערכות בירוקרטיות וניצחה, לסייע לאחרים זו סגירת מעגל ושליחות מעבר למקצוע. אני מכירה את המערכת מבפנים, מנהלת את ההליכים ומסייעת לצלוח את התקופה המורכבת לאחר תאונה או גילוי מחלה תוך שימת דגש על טובת הנפגע/החולה.

בזכות הידע העשיר שצברתי במסגרת עבודתי כעורכת דין בחברת ביטוח מחד, וההתמודדות האישית שלי כתובעת לאחר תאונה קשה מצד שני. אני מבינה ויודעת היטב מהי דרך הפעולה הנכונה ובעיקר המתאימה ביותר עבורכם, תוך יצירת תכנון אסטרטגי מקיף, ושאיפה למימוש מלוא הזכויות המגיעות בחוק״.

ספרי לנו באלו תחומים משרדך מתמחה?

דיני נזיקין: המתייחסים לפגיעות גוף שונות המתרחשות לדוגמה: במהלך עבודה, נסיעה, פגיעות בשטח ציבורי, לרבות נפילה ממדרכה לא תקינה, ביטוח תלמידים, רשלנות רפואית  ועוד.

תביעות ביטוח: הכוללות בעצם את הביטוחים אותם אנו רוכשים, כגון: ביטוחי חיים, בריאות, ביטוחי סיעוד, ביטוחי מבנה, ביטוחי רכב ועוד.

תביעות מול המוסד לביטוח לאומי: המשרד בראשותי, מטפל בפניות לקוחות לביטוח הלאומי, מגיש עבורם את הטפסים הנדרשים בצורה המיטבית ומייצג מבוטחים בוועדות רפואיות, וועדות ערר ותובענות בבית הדין לעבודה.

תביעות מול משרד הביטחון: קצין התגמולים, הכרה בזכות הנכה וייצוג בוועדות רפואיות, וועדות ערר עליונות ותובענות בבית הדין לעבודה.

הישג שאת גאה בו במיוחד?

״עצם פתיחת המשרד וההצלחה הגדולה שהגיעה בעקבות הניסיון שלי כמייצגת חברות ביטוח (נתבעת) וכמייצגת תובעים, כמו כן התוצאות שלא איחרו לבוא, כי השם עומד מאחורי האיכות.

צילום: ליאת חמו
צילום: ליאת חמו

ה'אני מאמין' של עו״ד ליאת חמו להצלחה בקריירה

מעבר ליכולות המקצועיות, ההצלחה הגדולה בתביעות, קבלת הפיצויים ומימוש של זכויות הלקוחות בליווי צמוד.

עו"ד ליאת חמו מצאה את הכישורים המאפיינים ומבדלים אותה ואת ה"רוח" הדוחפת אותה שממלאת את מפרשיה. הרוח האמורה היא שמביאה את ההצלחה, האמונה בנתינה האינסופית בעבור הלקוח, העשייה, רוח ההתנדבות והקלה בהתמודדות של אנשים עם מוגבלויות קשות שנכפה עליהם עקב המצב הרפואי.

להיות אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר? מרגישה שפספסת משהו בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״להיות אשת קריירה בא על חשבון זמן ילדים ומשפחה, אם לא יודעים לנהל ולאזן את המשאבים העומדים לרשותנו״.

כאחת שהתמודדה מול מערכות בירוקרטיות וניצחה יש לי את המקום והסבלנות להכיל ולהאמין שכל דבר בא בעיתו, איני מרגישה שפיספסתי בבחירה להיות אשת קריירה מצליחה. כי על אף גילי הצעיר הספקתי להקים בית, משפחה וילדים בגיל מוקדם, ומבחינה מקצועית להתנסות ולבסס את הידע שלי בשני העולמות בתחום עיסוקי, הן כמייצגת נתבעת חברת ביטוח, והן כעורכת דין המייצגת תובעים. יחד עם זאת במסגרת התנדבותי לקהילה, אני תורמת מהניסיון והידע שלי, וכל פעם מתרגשת מחדש.

ממלא אותי ומחמם את ליבי הזכות שקיבלתי ללוות אנשים עם מוגבלויות שונות שנכפה עליהם המצב הרפואי עקב תאונה או מחלה, אני רואה בזאת שליחות עליונה״.

״הידע שלי בשני העולמות בתחום עיסוקי, הן כמייצגת נתבעת חברת ביטוח, והן כעורכת דין המייצגת תובעים. יחד עם זאת במסגרת התנדבותי לקהילה, אני תורמת מהניסיון והידע שלי, וכל פעם מתרגשת מחדש.  ממלא אותי ומחמם את ליבי הזכות שקיבלתי ללוות אנשים עם מוגבלויות שונות שנכפה עליהם המצב הרפואי עקב תאונה או מחלה, אני רואה בזאת שליחות עליונה״

08-9797340  |  050-4385882 |   liat-hamo.co.il| ליאת חמו ושות' משרד עורכי דין