מקודם

לצאת לדייט בראש מורם – כל הטיפים שאת צריכה לדייט מוצלח

הטיפים לדייט המושלם. צילום: אנשפלאס
הטיפים לדייט המושלם. צילום: אנשפלאס

חיכית לו כל כך הרבה והנה הוא הגיע. פרפרים בבטן, דופק עולה ושעה להתארגן, להתחתך ולהיות הגרסה הכי מוצלחת של עצמך. צוות המומחים שלנו ארז לך סל עצות טיפוח לקראת הערב הגדול. נשימה עמוקה ואת מסודרת

88 שיתופים | 132 צפיות

דייט ראשון זה די מלחיץ

אין כמו התחושה המשכרת של הדייט הראשון. המון התרגשות מלווה בתקוות וגם קצת חשש. מצד אחד הרצון הכה טבעי הזה למצוא חן ולהיראות לא פחות ממעולה, מצד שני החששות מהלא נודע. לא משנה כמה תכננו את ההתארגנות לדייט מראש, מרפי תמיד ידאג שלא יישאר לנו מספיק זמן, החולצה שבנינו עליה בכביסה, השיער ביום רע במיוחד ועוד ועוד. נשמע לך מוכר?

רושם ראשוני מוחץ

רבות דובר על חשיבות הרושם הראשוני במפגשים בין אנשים ולא בכדי. האם ידעת כי שלושת השניות הראשונות בפגישה הן משמעותיות ביותר? למעשה הן אלו שיקבעו את הרושם הכללי עלייך. אכן מדובר בכמה שניות עוצמתיות ביותר, בהן אנו רוצות להעביר את המסר החזק והאיכותי ביותר על עצמנו. כי מי לא רוצה להשאיר חותם?

מראה מראה שעל הקיר

זה לא סוד שהמראה החיצוני שלנו הוא בעל משמעות רבה. אין ספק שעל מנת להותיר רושם ראשוני "מפיל", לפחות בהתחלה, חשוב להיראות במיטבנו. טיפוח ומראה מוקפד חשובים לא רק לצד השני, אלא קודם כל לעצמנו. כאשר אנחנו מטופחות ונראות טובות, אנחנו מרגישות טוב ומקרינות את התחושה הזו החוצה. אנחנו משדרות בטחון עצמי ונינוחות, ששווים המון.

אין לי מה ללבוש!

לא נולדה האישה שלא שמעה את המשפט הזה. ובינינו, כמעט תמיד אין לנו מה ללבוש, למרות שיש לנו ארון מלא בכל טוב. מה עושים? דבר ראשון, לא נכנסים לפאניקה! קבעת דייט? מהמם! דאגי לנושא הבגדים ערב קודם ונסי לחשוב כיצד להתאים את הבגד למקום הפגישה. הולכים לבית קפה? לכי על לבוש קליל. בחרתם מסעדה נחשבת? התאימי בגדים לרוח המקום. ולא פחות חשוב, אל תשכחי שאת הכי יפה כשנוח לך!

כשאף פעם אין באמת מה ללבוש, עדיף כבר להפסיק לקנות | מתוך הסרט "קלולס"
כשאף פעם אין באמת מה ללבוש, עדיף כבר להפסיק לקנות | מתוך הסרט "קלולס"

טיפוח הגוף והנפש

כל אחת יודעת שאין כמו מקלחת מפנקת בסופו של יום על מנת לרומם את מצב הרוח ולהרגיש נפלא. לכולנו יש את אותם גודי'ז קטנים במקלחת שנותנים לנו תחושה מענגת של ספא. מומלץ להשתמש בפילינג גוף מרענן ולסיים בקרם הגוף המועדף עלייך. זכרי כי אין צורך להכביד על העור ואם את לא רוצה לסיים את הערב מיוזעת, בחרי בקרם גוף קליל במרקם המתאים למזג האוויר.

עור פנים מטופח וקורן

מי מאיתנו לא אוהבת להרגיש מוארת, מבפנים ומבחוץ? הקפידי על שגרת טיפוח קבוע הכוללת ניקוי עדין, אך יסודי של עור הפנים, שימוש בסרום פנים איכותי המתאים לצרכי העור שלך, וקנחי בלחות קלילה ומזינה. זכרי כי עור זוהר ומטופח הוא קודם כל עור נקי ומוזן היטב. השימוש בסרום לפנים חשוב על מנת לקלוט היטב את הלחות בעור וכן להכין את העור לקראת השלב הבא – הרי הוא האיפור.

אל תשכחי כלל אצבע -לס איז מור- בחרי במייקאפ עדין בגימור טבעי, לכיסוי קליל ומראה אחיד. תוכלי להוסיף מסקרה לאיפור עדין של העיניים ושפתון טבעי להדגשת השפתיים. וטיפ בונוס מאיתנו – לפני השימוש במייקאפ, הוסיפי לו כמה טיפות מהסרום וערבבי היטב לפני המריחה, למראה אחיד וקורן.

התאבזרי בחיוך והרגשה מנצחת

זכרי כי דייטים יש הרבה, אך כמוך יש רק אחת. האמיני בעצמך וביכולת שלך להיות נפלאה וכובשת. אל תשכחי לחייך, גם מהעיניים. חיוך הוא אחד האמצעים החזקים והמרשימים שתמיד יעמדו לרשותך והוא הפריט הכי שווה בהופעה שלך. חיוך מביא עמו שובל של חיוכים ומשרה אווירה טובה.