מחטב, מטפח ומעשיר בלחות. הטייצים שהם הרבה יותר מסתם בגדים נוחים לפילאטיס

88 שיתופים | 132 צפיות

אחת המגמות היותר רותחות בעונה הקרובה, היא המעבר ללוק אופנתי-ספורטיבי, נינוח ומתאים לקצב החיים המהיר של המאה ה-21. עם יותר שילובים של שמלות וסניקרס ולוקים קז'ואלים, קלילים וכיפיים. כך שאחד הטרנדים היותר מסקרנים שנחתו כאן בארץ, הוא הטייץ של מותג האופנה BeGood New York כחלק מהשקת קולקציית האביב החדשה.

אפשר לשלב גם בלוק קז'ואל. צילום: יח"צ
אפשר לשלב גם בלוק קז'ואל. צילום: יח"צ

הפריטים בקולקצייה החדשה הם הרבה יותר ממכנסיים נוחים לשיעורי יוגה או פילאטיס, ומאפשרים ליצור גם לוקים מחויטים ומהודקים יותר. יותר מהכל, מדובר בטייצים בפיתוח טכנולוגי חדשני ופורץ דרך שעל הדרך מחטב, מצמצם היקפים והכי חשוב – מעניק לכם טיפול יופי מטפח תוך כדי לבישה.

מאחורי המותג BeGood עמד הצורך לשלב נוחות, פרקטיות וטיפוח בלבישה אחת – בדיוק בשביל הלקוחה שמשלבת גם בחיים הפרטיים שלה קריירה, משפחה וגם זמן פרטי לעצמה. כך שבקולקצייה יושקו דגמים חדשים של הטייצים המהפכניים עם פרינטים חדשים, אורכים שונים ועיצוב מחטב ומחמיא. לצדם יושקו גם גופיות ספורט חדשות ומטפחות שנתפרו באותה טכנולוגיה ובגדי פנאי כיפיים ונעימים לבית.

יש גם פרינטים. צילום: יח"צ
יש גם פרינטים. צילום: יח"צ

אז איך הטכנולוגיה הזו עובדת?

1. בד מועשר בויטמינים

הטייצים של BeGood מיוצרים מבד Dermofibra Cosmetics שמשחרר רכיבים פעילים במהלך הלבישה באמצעות מיקרו-ספרות המשולבות בו. כך שבמהלך היום העור מוזן באולוורה, לחות, ויטמין A שמשפר את גמישות העור, ויטמין E שמעניק מראה חלק וזוהר וקפאין שמפחית את סימני הצלוליט.

הגופיות החדשות. צילום: יח"צ
הגופיות החדשות. צילום: יח"צ

2. טכנלוגיית הצרת היקפים

חוץ מויטמינים, האריג ממנו עשוי הטייץ מועשר באבץ, מגנזיום, טיטניום, אלומיניום וסיליקון. החומרים באריג מגבירים את ייצור חום הגוף הטבעי ומאיצים את תהליך המיקרו-סירקולציה, מה שמעודד את הגוף לנקז נוזלים עודפים ולהצר את היקף המותניים, הירכיים והאגן. ניסויים קליניים הראו תוצאות ניכרות לעין תוך עשרה ימים בלבד. חשוב לציין שהחומרים משתחררים במגע עם הגוף בלבד ועמידים בכ-100 כביסות.

תהי טובה. צילום: יח"צ
תהי טובה. צילום: יח"צ

לפרטים נוספים ולרכישה באתר | אינסטגרם | פייסבוק