מקודם

טבעוני ומשתלם – סדרות האיפור החדשות של ביוטיקייר

תכירו. צילום: שאטרסטוק
תכירו. צילום: שאטרסטוק

רשת ביוטיקייר הישראלית, המובילה בארץ את הטרנד העולמי של איפור לואו קוסט - מוצרי ביוטי במינימום מחיר ובמקסימום איכות, משיקה ארבע קולקציות חדשות: ג׳ל-צבע לגבות, שימרים במרקם ג׳ל, שפתונים בגון מט עם חמאת שיאה, ומסירי איפור לעיניים ולשפתיים

88 שיתופים | 132 צפיות

קולקציית צבע אולטרה-עמיד לגבות במרקם ג'ל

בשנים האחרונות תפס תחום עיצוב הגבות תאוצה בעולם הביוטי, דבר שהפך את מוצרי הטיפוח לגבות לדבר החם הבא. מוצרים יעודיים לגבות הפכו לחלק משגרת האיפור היומית, בהם אפשר למצוא מברשות, עפרונות וצבעים. קולקציית צבעי הגבות החדשה של ביוטיקייר מציעה ג'ל עמיד המגיע בארבעה גוונים שונים וצובע את הגבה במריחה ישירה ופשוטה. ביכולתו לשדרג את מראה הגבה על ידי צבע וליצור מראה אסוף ומפוסל לאורך זמן. פיתוח הסדרה נעשה לאחר מחקר ארוך של גוני השיער הישראלי על כל מנעדיו והצבע פותח כך שיהיה עמיד במיוחד. כל ערכה כוללת גם מכחול גבות המאפשר את צביעת הגבה ומילוייה בצורה נוחה ומדויקת. נשים רבות נוהגות לצבוע את שיער הגבה באמצעות צבעי שיער רגילים, אך יש להדגיש שצביעת שיער בצורה זו אינה מאושרת על ידי משרד הבריאות (לכן מוצרים אלה מגיעים לעיתים בשפופרות צבע קטנטנות והם לא כוללים במפורש את המילה "גבות"). יתרונות ג׳ל הגבות של ביוטיקייר טמונים בעובדה כי מרקם הג׳ל רך ונעים ומאפשר מריחה קלה ואחידה ללא צורך בערבוב עם חמצן וכיוב'. ריכוז הפיגמנט גבוה והוא מתקבע במהירות ועמיד לאורך זמן. הגוון ישאר על הגבה גם לאחר מגע פסיבי עם מים. המוצר אינו מכיל פרבנים, שמן מינרלי, אלכוהול או ריח והוא מתאים לשימוש גם כאייליינר ולתיחום העין.

ג'ל לגבות. צילום: יח"צ
ג'ל לגבות. צילום: יח"צ

קולקציית ג'ל עמיד לגבות בארבעה גוונים. מחיר: 12.90 ש״ח ליחידה  

BOOM – קולקציית שימרים/ היילייטרים פיגמנטיים במרקם ג'ל:

סדרת השימרים (היילייטר) החדשה מגיעה במרקם ג'ל, להברקות והארות בגימור מטאלי וזוהר. הסדרה החדשה כוללת שלושה גוונים בנוסחה נוזלית למחצה ומרוכזת, המאפשרת מריחה קלה ומדויקת בנגיעה אחת. השימרים החדשים מאפשרים להשיג כל מראה מבוקש בעזרת הפורמולה הפיגמנטית והמרוכזת הנמרחת בקלות ומאפשרת טשטוש על העור או הבלטת הגוון.

לשימר הנוזלי יתרונות רבים, בהם העובדה שהוא עתיר בפיגמנט ועמיד, הג׳ל אינו מתפזר בעת המריחה והמראה מתקבל הוא פנינתי/ מטאלי אך לא מנצנץ. השימר מתאים לשימוש בפנים ובגוף ואפילו כצללית, הרכבו טבעוני, ללא פרבנים, והוא כולל רכיבי אנטי אייג׳ינג כמו סקוואלן צמחי וויטמין E. הגוונים הייחודים מעניקים גלואו עמיד לאורך זמן ומשלימים את האיפור בטאץ' יוקרתי. בתהליך פיתוח המוצר הושקעה מחשבה רבה שנועדה לשדרג את המוצר הפופולרי הן מבחינת הפורמולה והן מבחינת הנראות. על כן, בקולקציה החדשה ניתן למצוא שימר המתאים לבניית הגוון בהתאם לאירוע – איפור יומיומי קליל, ערב קייצי או חורפי, מראה גלואו או מראה טבעי.

קולקציית שימר BOOM. מחיר: 9.90 ש״ח ליחידה

קולקציית אודמים עם חמאת שיאה FIXX

פיתוח מיוחד של ביוטיקייר שהוליד סדרת ליפסטיקים עמידים המבוססים על חמאת שיאה בתוספת ויטמין E, שמן קוקוס וחלבלוב המזור, המגיעים ב-14 גוונים שונים בגימור מט. האודמים עשירים בפיגמנט ובזכות מרכיבי החמאה והשמן מותירים על השפתיים תחושה רכה, רוויית לחות וקטיפתית. הם מועילים במיוחד לשפתיים יבשות ומחורצות. הנוסחה המרכיבה אותם היא צמחית ידידותית, ללא פרבנים וללא רכיבים מן החי והם עמידים באופן מפתיע, אינם מתפוררים או מתקלפים ומתקבעים על השפתיים ללא הרגשת יובש.

אודם חמאה. צילום: יח"צ
אודם חמאה. צילום: יח"צ

FIXX שפתון מט צמחי עם חמאת שיאה. מחיר: 7.90 ש״ח

לרכישה ולפרטים נוספים היכנסו לאתר או בטלפון : 0747-185-185.