מקודם

חופש גדול במיוחד: פעילויות קיץ לילדים בירושלים

יש מה לעשות איתם. צילום: pexels
יש מה לעשות איתם. צילום: pexels

לפגוש בעלי חיים, הצגת ילדים לכל המשפחה, ביקור בגן הבוטני - ועוד. כל האטרקציות הכי שוות לילדים בירושלים

88 שיתופים | 132 צפיות

החופש הגדול בעיצומו ואנחנו מחפשים עוד כמה פעילויות מרתקות לילדים בירושלים. אספנו עבורכם מקבץ של פעילויות מרתקות המתאימות לילדים מגיל 5 ומעלה. אטרקציות לילדים בירושלים מחולקות לפעילויות תרבות, למפגש עם הטבע ובעלי החיים ולחוויות נוספות שלא כדאי לפספס לפי שהקטנים שלנו חוזרים לגן ולבית הספר.

פוגשים בעלי חיים בגן החיות התנ"כי

גן החיות התנכי הוא אחת האטרקציות הוותיקות בירושלים שהפגיש שני דורות של ילדים מאז שנפתח בשנת 1992 ועד היום. בכל עונה נוספות לגן תצוגות חדשות של בעלי חיים החל מהחיות שפגשנו במקרא, קנגורו מאוסטרליה, צפריה טרופית, עופות מים, בעלי חיים מאפריקה ומדרום אמריקה, טיגריס מפוספס ועופות דורסים מרשימים. הילדים זוכים לגעת בחלק מהחיות ולהכירן מקרוב והבוגרים שביניהם יכולים להשתלב בשלל הסדנאות וההרצאות המוצעות במקום. במתחם גן החיות לילדים תוכלו למצוא גם גן שעשועים, גן פסלים מרהיב עם כשני תריסר פסלי בעלי חיים ענקיים ופינות חי וליטוף.

הצגה מוזיקלית לילדים "שבת על הגג"

בבית אבי חי תגלו הצגה מוזיקלית קסומה המתאימה לילדים בגילאי חמש ומעלה. המרנינים הם יצורים שונים שעדיין לא הכרתם. יש להם סוד מיוחד: הם יכולים לגרום לכם לפצוח בשיר! בכל סוף שבוע הם מביטים על השכנים בגג מגדל המים הקסום בטבורה של ירושלים ופותרים שלל בעיות באמצעות שיר ומנגינה. חנוך רעים כתב ומביים את המופע ויאיר סרי אחרי על העיבודים הניהול המוזיקלי. כל אירועי הקיץ לילדים מונגשים גם לשפת הסימנים כך שהמופע מתאים באמת לכ-ו-ל-ם.

ביקור בגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים

חוויה נוספת של טבע מוצעת לילדים בגן הבוטני המחולק למתחמים לפי עולמות תוכן שונים בהם הילדים יכולים ללמוד ולהכיר תופעות טבע ולהתרשם מהניחוחות והמראה הקסומים של העצים. באמצעות טלסקופים מיוחדים ניתן לתצפת במתחם המכונה "שביל הצמרות", לגלות את הפסלים במתחם "השורשים שלנו" ולהתנסות בשאיבת מים ב"אזור המים". "אזור האדמה במתחם מציע אף הוא מגוון רחב של פעילויות המחולקות לתחנות גילוי שונות בהן ישנם: מאובנים, סוגי קרקע שונים, אמצעי חציבה (בטיחותיים) וארגז חול.

לא רק העיר העתיקה. צילום: שאטרסטוק
לא רק העיר העתיקה. צילום: שאטרסטוק

מפגש מרתק עם סופרים לילדים

פעילות נוספת שאף היא מתרחשת בבית אבי חי מציג לנו את הסיפור המיוחד על חבורת הילדים שמגלים ערימה של חפצים ישנים שהגיעו בזכות סבתא אחת מסתורית. כל אחד מהחפצים פותח צוהר לעולם שלם מלא דמיון בהרפתקה ספרותית מוזיקלית פרי עטיה של המאיירת והסופרת רינת הופר במופע המבוסס על הספר "אלטע זאכן". שרית זוסמן יוצרת ומספר ועל המוזיקה אמון מוריאל הופמן.

רכבות לילדים במתחם התחנה בירושלים

מתחם התחנה נפתח בקיץ עם שלל אטרקציות לילדים: החל מהג'ימבורי של ענת שהוקם באוהל מיוחד במינו וכולל גם בריכת כדורים, בימבות מיוחדות, פינת דמיון ופינת תחפושות – ועד למתקנים בפארק אטרקציות מיוחד הכוללת קרוסלה מיוחדת עם דמויות דיסני, קרוסלה של סוסים, מכוניות מתנגשות והרבה מאד כיף לקטנטנים מגילאי שנה ועד גיל אחת עשרה.

צאו ליהנות ואל תשכחו לשתות הרבה בימים החמים של הקיץ!