מקודם

חוזרים לאירועים: כך תמצאי מאפרת כלות מושלמת בראשון לציון

צילום: FREEPIK
צילום: FREEPIK

מדריך לבחירת מאפרת כלה בתקופת פוסט קורונה: תו ירוק, מחיר, האם כולל שיער ואיפור נסיון. יום החופה, המלצות, תיק עבודות וכל מה שצריך בשביל למצוא מאפרת ליום הגדול בחיים שלך

88 שיתופים | 132 צפיות

ערב החתונה הוא בלי ספק אחד הלילות הכי משמעותיים בחייך, ואת צריכה להיות שם במיטבך. זה בדיוק הסיבה שאת לא יכולה להרשות לעצמך לפשל בכל מה שקשור לאיפור. ולכן כתבנו לך מדריך שיעזור לך למצוא את המאפרת המושלמת שתוכלי לסמוך עליה בראש שקט, שתיראי במיטבך בחתונה שלך. מה שנכתוב נכון לכל הארץ, ובפרט כשאת באה לחפש מאפרת כלות בראשון לציון.

כשבאים לחפש מאפרת ליום החופה, הדרך הקלה ביותר היא פשוט לחפש אותה באתר B144, לבדוק מה שמה, האם יש עליה המלצות, האם יש לה תיק עבודות, כרטיס עסק, כך כבר תוכלי להבין מי המאפשרות היא מקצוענית עם רזומה וניסיון בתחום, ומי היא מתחילה בתחום. בסופו של דבר מומלץ להגיע לרשימה של 3-5 מאפרות איכותיות, וביניהם להכריע על פי העקרונות הבאים:

תו ירוק

לאחר מגפת הקורונה כבר לא לוקחים סיכונים, כדאי לשאול ולברר עם המאפרת האם יש לה תו ירוק. (כלומר שהיא מחוסנת או מחלימה), אם זה לא קריטי לך  – תעברי הלאה.

מחיר לאיפור כלה

איפור כלות בראשון לציון ובכל הארץ יכול לנוע בכיף בין 1000 ₪ ל2000 ₪ ואף יותר, כך שאת צריכה לדעת לפני כן על איזה מחיר או על כל פנים, טווח מחירים, מדובר.

מה כלול בחבילת איפור כלה?

הכל כלול? שימי לב מה כולל האיפור? שתי השאלות החשובות היא האם נסיון ראשון לאיפור הוא כלול במחיר, או שתצטרכי לשלם מחיר כפול במידה ולא מצא חן בעיניך האיפור הראשוני. האם יש בדיקות הכנה לפני יום החתונה

הדבר השני שצריך לבדוק הוא האם סידור שיער גם כלול בתוך המחיר. ניתן למצוא היום איפור כלות בראשון לציון שיש בו גם דגש על עיצוב שיער, אך במחיר מעט יותר גבוה, כמובן.

איפה תתאפרי ביום החתונה

יום החתונה עצמו הוא יופ מרגש אך גם לחוץ, יש לבדוק מה רמת הזמינות של המאפרת עבורך. היכן יהיה האיפור בפועל? בבית שלך, של ההורים? בסטודיו של המאפרת? כמו כן יש לבדוק אצל איפור לכלות בראשון לציון, או כל איפור כלות אחר שבחרת בכל מקום אחר בארץ, האם המאפרת מתכוונת להגיע ולהיות זמינה ברגעים האחרונים שלפני ההגעה לחתונה, כדי שאם משהו משתבש, יש לך למי לפנות רגע לפני שאת מבצעת את ה"כניסה" המרשימה לאולם האירועים.

סגנון

על טעם ועל ריח אין להתווכח, יכול להיות שהמאפרת היא מקצועית ברמות על, אך בפועל הסגנון שלך לא מתאים לך כל כך. כשאת באה לחפש מאפשרת כלות בראשון לציון, או בכל מקום אחר בארץ, עלייך לבקש ממנה דוגמאות לאיפורים קודמים שלה, מה הסגנון שלה? נוצץ? מעושן? עדין? או אקזוטי? העיקר שיהיה משהו שמתאים לסגנון שלך

יחס מעולה

ביום החופה שלך יש כל כך הרבה לחץ והתרגשות, שמה שחסר לך זה להשקיע את האנרגיה על פיצוץ בתקשורת בינך לבין המאפשרת, שאיתה את הולכת לבלות כמה שעות ביום החשוב הזה. ולכן חשוב מאד, ואף קריטי, שתשימי לב לכך שיש קליק וחיבור טוב בינך לבין המאפרת, שנעים לך לידך. ושאת מרגישה יפה ומוערכת ממנה. זה יעשה לך טוב, ויעזור לך להגיע לחתונה מוכנה ורגועה יותר.

איכות החומרים והאיפור

חובה לברר על איכות החומרים של האיפור, בעיקר אם את רוצה שהאיפור יחזיק בכבוד עד סוף האירוע. למיותר לציין איזו עוגמת נפש יכול להיות לך, כשבסוף האירוע תרצי לצאת מהאולם עם בעלך לעתיד, ותגלי שכל האיפור נמרח…

לסיכום אם את מחפשת איפור כלות בראשון לציון, או בכל מקום אחר בארץ, כנסי ל-B144, חפשי מאפרות מקצועיות עם נסיון, שימי לנגד עיניך את העקרונות שכתבנו כאן, ותבחרי אחת מהם בהצלחה, המון מזל טוב ושמחה!