בגדי גוף מחטבים של ZOHARA. צילום: שי פרנקו
בגדי גוף מחטבים של ZOHARA. צילום: שי פרנקו

מותג האופנה הישראלי ZOHARA משיק קולקציית הלבשה תחתונה מחטבת, חדשנית ונוחה עבור כל מבנה גוף, עם חמישה פריטים שיגרמו לך להרגיש הכי בנוח בעולם. כן כן, גם לך

88 שיתופים | 132 צפיות

מי מאיתנו לא מכירה את החוויה של להידחס אל תוך תחתונים שנראו לנו מחמיאים על המדף, או לתוך חזייה שהרגישה לנו סקסית בפרסומת? כולנו חווינו לא פעם ולא פעמיים את הדיסוננס שמתקיים בין המראה של הלבשה תחתונה בחנות לבין איך שהוא מרגיש לנו על הגוף.

ZOHARA, מותג העיצוב המקומי שנולד בשנת 2010 התפרסם בשנים הראשונות הודות לגרביונים המדליקים והמעוצבים שלו, ועם השנים הפך לאחד פופולרי במיוחד אצל נשים בארץ וגם בעולם, עם קולקציות של בגדי ים, בגדי גוף, פיג'מות ועוד – כשלכולם אותו הקונספט: אפשר גם להראות טוב וגם להרגיש בנוח.

אותו הרעיון עומד גם מאחורי קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה: בזוהרה מאמינות שפרטי הלבשה תחתונה הם אמצעי לשינוי, העצמה ושחרור, ולא פריטים שאמורים להגביל, ללחוץ ולהעיק. כך נולד הוויז׳ן לעצב הלבשה תחתונה מחטבת, חדשנית ונוחה עבור כל מבנה גוף.

עבור כל מבנה גוף. הלבשה תחתונה מחטבת של ZOHARA. צילום: שי פרנקו
עבור כל מבנה גוף. הלבשה תחתונה מחטבת של ZOHARA. צילום: שי פרנקו

כל גוף הוא שונה וכל אישה היא עולם ומלואו, אבל כל אחת ואחת מאיתנו רוצה להרגיש בנוח. נוחות עבורנו נוחות היא דרייב, אמביציה, דלק ותעוזה. כבר לפני שנים הבינו נשות זוהרה שאופנה נועדה לשרת נשים ולא להגביל אותן. הדור החדש של המותג – ליין ההלבשה התחתונה המחטבת – הוא לא פחות ממהפכני וממצב את עצמו כפורץ דרך ואינקלוסיבי לכל המידות.

הליין כולל חמישה פריטים שהולכים לשנות את הדרך שבה נשים מתלבשות ואת האופן שבו הן מרגישות כשהן לובשות את הפריטים – מבוקר ועד ערב. הם מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית של חיתוכי לייזר והלחמות למראה נקי, חלק ומחוטב. לא משנה כמה שעות לובשים את הפריט, הוא תמיד שומר על תחושה קלילה ונושמת של Second Skin. ומעל לכל, הוא נוח – את זה כבר אמרנו?

הקולקציה עוצבה מתוך צורך וביקוש שהגיע מהנשים עצמן: אחרי ששוחחו נשות הצוות של זוהרה עם עשרות נשים, הבינו שההיצע שקיים היום בתחום ההלבשה התחתונה המחטבת פשוט לא עובד עבור נשים ולא מספק להן את מה שהן צריכות. כתוצאה מכך, הקולקציה עוצבה על פי המחשבה שכל כפריט יהיה פשוט, יומיומי ורב שימושי, שכל מי שתמדוד אותם תרגיש שזה בדיוק הפריט בשבילה.

הקולקציה כוללת חמישה פריטים:

גופיה מחטבת: גופיה בעלת שכבת בסיס שמעניקה אקסטרה חיטוב באזור הבטן, תמיכה והחלקה. היא בעלת שכבת בד כפולה, רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות. בחלקה התחתון ישנו פס סיליקון למניעת התגלגלות, והיא עשויה מבד קליל ונושם המעניק תחושה של תמיכה אחידה, במראה חלק ומחוטב. בתקופת החורף היא משמשת גם כשכבת חימום, ואילו בחודשי הקיץ היא מהווה תחליף לחזייה הודות לתמיכה בחזה או כשכבת בסיס לפריטים שקופים. מגיעה בצבעים שחור וניוד (290 ש"ח).

שכבת חימום או תחליף לחזייה. גופיה מחטבת של ZOHARA. צילום: שי פרנקו
שכבת חימום או תחליף לחזייה. גופיה מחטבת של ZOHARA. צילום: שי פרנקו

תחתונים בגזרה גבוהה: תחתונים לחיטוב אזור הבטן עם פס סיליקון למניעת החלקה וכותנה באזור המפשעה. התחתונים מעניקים תחושה של תמיכה אחידה, שומרים על הקונטור הטבעי של הגוף ומעניקים מראה חלק ומחוטב (155 ש"ח).

תמיכה אחידה. תחתונים מחטבים של ZOHARA. צילום: שי פרנקו
תמיכה אחידה. תחתונים מחטבים של ZOHARA. צילום: שי פרנקו

מכנסיים מחטבים: מכנסיים קצרים המיועדים לחיטוב אזור הישבן והירכיים, עם פס סיליקון למניעת החלקה וכותנה באזור המפשעה, אידיאלי ללבוש יומיומי או מהודר ומעניק תחושת תמיכה לאורך כל היום (165 ש"ח).

גם לירכיים מגיע. מכנסיים מחטבים של ZOHARA. צילום: שי פרנקו
גם לירכיים מגיע. מכנסיים מחטבים של ZOHARA. צילום: שי פרנקו

בגד גוף לייט: בגד גוף בכל שכבת בסיס קלילה המעניקה תמיכה, חיטוב והחלקה יומיומית. הוא משמש כתחליף אידיאלי לחזייה ומעניק תמיכה מושלמת לחזה עם רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות. פריט ורסטילי לשימוש בחודשי החורף כשכבת חימום ואידיאלי לחודשי הקיץ כתחליף חזייה ופתרון לשקיפות (300 ש"ח)

ורסטילי וקליל. בגד גוף לייט של ZOHARA. צילום: שי פרנקו
ורסטילי וקליל. בגד גוף לייט של ZOHARA. צילום: שי פרנקו

בגד גוף מחטב: בגד גוף בעל שכבת בד כפולה הכוללת שכבת בסיס אולטימטיבית שמעניקה אקסטרה חיטוב באזור הבטן, תמיכה והחלקה. הוא משמש כתחליף אידיאלי לחזייה ומעניק תמיכה מושלמת לחזה, בעל רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות. גם הוא  ורסטילי לשימוש בחודשי החורף כשכבת חימום ואידיאלי לחודשי הקיץ כתחליף חזייה ופתרון לשקיפות (320 ש"ח).

אקסטרה חיטוב באזור הבטן. בגד גוף מחטב של ZOHARA. צילום: שי פרנקו
אקסטרה חיטוב באזור הבטן. בגד גוף מחטב של ZOHARA. צילום: שי פרנקו

כל הפריטים בקולקציה מגיעים בטווח רחב מאוד של מידות: ממידה 34 ועד מידה 50, בשלושה צבעי גוף ובצבע שחור – כך שכל אחת תוכל למצוא את הפריט המתאים לה. כן, גם את.

להשיג בחנות המותג ברחוב דיזינגוף 255 תל אביב ובאתר