ליטל פוניס | צילום: שרון אדלר
ליטל פוניס | צילום: שרון אדלר

במרכז הישראלי לטיפולי אנטי אייג'ינג מחוללת ליטל פוניס פלאים בעורן של נשים בנות חמישים ומעלה. וכל זאת בשיטת תמחור אטרקטיבית במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

"גם בגיל מבוגר, בעשורים המתקדמים לחייהן, נשים יכולות להיראות נפלא ולהנות ממראה עור טבעי" מצהירה ליטל פוניס, מייסדת "המרכז הישראלי לטיפולי אנטי אייג'ינג" ומפתחת שיטת טיפול ייחודית הנקראת b-young. בתור קוסמטיקאית מוסמכת, וכשמאחוריה ניסיון של 15 שנה בתחום טיפוח העור, פוניס מוכיחה שוב ושוב לאלפי לקוחותיה בנות ה-50 ומעלה שבאמצעות טיפול קפדני ומדויק ניתן להגיע לתוצאות מעוררות התפעלות – עור בריא, חלק, קורן ורענן – וכל זאת ללא ניתוחים וללא הזרקות.

שיטת b-young הבלעדית לפוניס מיועדת לטיפול בעור הפנים, הצוואר והמחשוף, ומתמקדת בפתרון בעיות כמו קמטים, קמטוטים, כתמי פיגמנטציה וצלקות, בהצערת העור ובהקניית מראה טבעי. השיטה מבוססת על שילוב סינרגטי בין מכשור מתקדם לבין תכשירי טיפוח אותם מפתחת פוניס, המכילים פורמולות חומרים איכותיים וחיוניים לעור הפנים. "כל לקוחה שמגיעה לקליניקה עוברת איבחון והתאמה אישית ומדויקת של טיפול ומוצרים, לשימוש במהלך הטיפול בקליניקה וגם לשימוש ביתי" מספרת פוניס "מעבר לסוגי העור השונים ולבעיות ספציפיות, כל לקוחה היא מבחינתי עולם ומלואו. חשוב לי להכיר באופן אישי כל מטופלת, להבין את צרכיה ורצונותיה ולהעניק לה את הטיפול המסור והאישי ביותר". 

בשונה מהנהוג בקליניקות אחרות, בקליניקה שלה ייסדה פוניס שיטת תמחור אטרקטיבית וחסרת תקדים: במקום לשלם על כל טיפול בנפרד, ללקוחות "המרכז הישראלי לאנטי אייג'ינג" ניתנת האפשרות לרכוש מנוי לטיפולים, במסלולים של שלושה חודשים, חצי שנה, שמונה חודשים או שנה שלמה. במשך תקופת המנוי יכולה הלקוחה להגיע לטיפול בכל עת ולהנות מכמה טיפולים שהיא רוצה וצריכה. "הגעתי לשיטה הזו מתוך הבנה שטיפול אחד פעם בחודש או כמה חודשים אינו מספיק יעיל" אומרת פוניס. לדבריה, כשלקוחה מגיעה לקליניקה בתדירות גבוהה יותר, ניתן לעקוב באופן מדויק יותר אחר יעילות הטיפול, במידת הצורך להכניס בו שינויים בהתאם לתוצאות הביניים, לתדרך אותה לגבי המשך השימוש במוצרים בבית, ולהגיע לתוצאות איכותיות יותר. "זה בדיוק כמו ספורט" מסבירה פוניס "אף אחד לא מגיע להתאמן בחדר כושר פעם בחודש ומצפה לראות תוצאות. בטיפול בעור זה אותו דבר בדיוק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעור בוגר". 

"אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל!" מכריזה פוניס. כמי שעקבה מקרוב אחר השינוי שעוברות לקוחותיה, היא מעידה על כך שהשיפור במראה העור משפיע ישירות גם על מצב הרוח, הביטחון העצמי והדימוי האישי. "יש לי את הזכות ללוות נשים שעוברות שינוי מרגש ומעצים, הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית. הן נראות טוב יותר, הן מרגישות צעירות, יפות ונשיות יותר. לכל אישה מגיע להראות ולהרגיש ככה". 

>> לאינסטגרם של ליטל פוניס: https://www.instagram.com/lital.founis/

לקביעת פגישת היכרות: ליטל פוניס – המרכז הישראלי לטיפולי אנטי אייג'ינג
ירקון 5 א׳ בני ברק > מגדלי לייף B
052-855-3600