מקודם

הפריים טיים של השיער הישראלי

צילום:יח"צ
צילום:יח"צ

אילן גורי, מעצב השיער של קודקודי חדשות 2 ו"עובדה", מציע גם לכן לקחת חלק בזוהר, עם מסכת שיער מהפכנית שמביאה איתה ברק, גמישות ולחות מיידית.

88 שיתופים | 132 צפיות

 

השיער הישראלי חוצה בימים אלה את קו הסיום של עונת הקיץ ומגיע אל תחילת החורף כשהוא עייף ותשוש. אחרי חודשים ארוכים של שהייה בשמש ומפגש עם כלור, מלח ים, החלקות, חמצונים, צבע ופן, ורגע לפני ההתמודדות עם היובש של העונה הקרה, מעצב השיער אילן גורי מושיט לכן גלגל הצלה.

גורי, האהוב על אנשי הטלוויזיה ובעיקר על אנשי חדשות ערוץ 2 ו"עובדה" (אילנה דיין, עידו רוזנבלום, יובל בנאי ועוד הם בין לקוחותיו הנאמנים), מציע לקדם גם את השיער שלכן לפריים טיים ומביא את הכישרון שלו אליכן הביתה עם סדרת מוצרי שיער ייחודית. אחרי 22 שנות ניסיון מקצועי פיתח גורי ליין מוצרים עצמאי, המותאם לשיער הישראלי ולאקלים המיוחד שבו אנחנו חיים. הסדרה כוללת את שמפו Medea ללא מלחים, סרום Swami’s לשיער, מסכת שיער Mirissa וערכת נסיעות מושלמת המכילה את שלושת המוצרים בגדלים מוקטנים. שמותיהם המיוחדים של המוצרים הם הומאז׳ לשתי אהבותיו הגדולות של גורי: גלישת גלים ועבודתו כמעצב שיער, ולאחר שביקר באתרי גלישה שונים ברחבי העולם החליט לקרוא למוצרים על שמם של החופים.

אילן גורי. צילום: יח"צ.
אילן גורי. צילום: יח"צ.

בימים אלה משיק גורי באופן רשמי את מסכת הטיפוח המשקמת והמעשירה, המותאמת לכל סוגי השיער, משיער רגיל ועד יבש, ומתאימה גם לנשים שעברו החלקה. המסיכה מועשרת בקרטין, היא מחזקת את השיער ומטפלת בקצוות שבורים. באופן ייחודי ובשונה ממסיכות שיער אחרות, אין צורך להניח את המסכה על השיער ואז להמתין דקות ארוכות עד לשטיפה. במקום זאת, השימוש במסכה של גורי פשוט ומתאים לקצב החיים המהיר של שנת 2020 – את המסכה מורחים על השיער בדומה למרכך, שוטפים והתוצאה מורגשת מייד, כבר אחרי השימוש הראשון השיער מרגיש חזק ובריא יותר ובעל מגע של משי.

מתאימה לכל סוגי השיער. צילום: יח"צ.
מתאימה לכל סוגי השיער. צילום: יח"צ.

את המסכה, כמו את שאר המוצרים, אפשר לרכוש במספרת הקונספט של גורי, הנמצאת ברחוב בן יהודה 189 בתל אביב או באמצעות משלוח (חינם לתושבי תל אביב והסביבה ובאזור גוש דן). חלל המספרה משלב השראה, יצירה ומקצוענות, ומשרת לקוחות ותיקים וכלות אשר זוכות ביום כלולותיהן לטיפול מסור הכולל עיצוב שיער ואיפור. לכל אלה תורם גורי מהידע מקצועי שלו, מכשרונו האומנותי יוצא הדופן ומקסמו האישי. חזונו של אילן גורי עבור קהל לקוחותיו מורכב מתפיסת חיים עכשווית ומודרנית, עם חדשנות הנגזרת מעולם האופנה הדינמי, והוא לא חוסך ביחס אישי ואהבה לתחום, הן כיוצר והן כאומן.

יש גם שמפו… צילום:יח"צ
יש גם שמפו… צילום:יח"צ

לרוכשים מסיכה באתר אילן גורי במהלך השבוע הקרוב תינתן 15 אחוז הנחה באמצעות הקופון המצורף. אתר אילן גורי  www.ilanguri.co.il

 

חניה חינם לבאי המספרה.