צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

הבשורה הגדולה בתחום הטיפולים האסתטיים היא טיפולים פורצי דרך, שאינם פולשניים ובהתאמה אישית. השילובים הטכנולוגיים במכשור המתקדם בעולם וחומרי המילוי מבטיחים ומקיימים: מראה עור צעיר מתוח, בריא וזוהר

88 שיתופים | 132 צפיות

שנה חדשה ועמה התחלות ותקוות חדשות ורצון למראה מחודש, צעיר, בריא ורענן. תחום הטיפולים האסתטיים מגיע לשיאים חדשים בזכות החידושים המהפכניים המאפשרים טיפולים ייעודיים המותאמים לרצונו של כל אחת ואחד מאיתנו, והתוצאות נפלאות. 

הכירו את מקבץ הטיפולים לשנה יפה יותר:  

עיצוב אף ללא ניתוח – שימוש בחומצה היאלורונית STYLAGE

עיצוב אף ללא ניתוח | צילום באדיבות ד"ר צח שילוח
עיצוב אף ללא ניתוח | צילום באדיבות ד"ר צח שילוח

״האף הוא איבר במרכז הפנים שלנו המהווה חלק דומיננטי בנראות ובסימטריה של הפנים״ מסביר ד״ר צח שילוח, מומחה בכירורגיה פלסטית. לאף השפעה גדולה על הביטחון העצמי וישנם אנשים הסובלים מדימוי עצמי נמוך בעקבות צורתו. 

רוב התלונות מגיעות ממטופלים המלינים על עצם בולטת (גבנון) או אף עם קצה נפול במיוחד בזמן חיוך, בו היו רוצים לטפל אך הפחד לפני ביצוע מהלך כל כך מחייב כמו ניתוח הגורם להרבה אנשים לסגת מביצועו. היום עולם האסתטיקה מאוד התפתח וניתן לבצע פיסול אף ללא ניתוח על ידי הזרקת חומצה היאלורונית מסוג STYLAGE, המאפשרת לעצב את האף בצורה הטובה ביותר. במסגרת הטיפולים ניתן לבצע שינויים כמו: ישור, הרמה, מילוי שקעים ואפילו תיקון עיוות שנוצר עקב ניתוח לא מוצלח או חבלה. 

ד"ר צח שילוח | צילום: יח"צ
ד"ר צח שילוח | צילום: יח"צ

ההליך עצמו הוא הפיך, וזה היתרון הגדול שלו על פני ניתוח. ההתחייבות לשינוי היא זמנית, מסביר ד״ר שילוח ויתרה מזאת ההליך מעניק תוצאה מיידית, עם כאב מינימלי וללא צורך בתהליך החלמה ממושך. הטיפול מתבצע ללא הרדמה כללית, ללא חדר ניתוח וללא הצורך בהתערבות סכין. בנוסף, בעזרת החומצה של חברת STYLAGE ניתן במידת הצורך לבצע תיקונים בזמן אמת ובעת הגעת המטופל לביקורת והתהליך לא מסתיים עד הגעה לתוצאה מיטבית. 

הטיפול מתאים לכל אדם שלא שלם עם מראה האף שלו והיה רוצה לשפר את צורתו במינימום מאמץ. אפילו מטופלים שעברו ניתוח ולא מרוצים מהתוצאה שהתקבלה מגיעים אלי לקליניקה למקצה שיפורים בעזרת החומצה. ההליך מתאים לכל גיל, כמו לדוגמא לבני נוער שעדין לא החליטו אם רוצים לעבור פרוצדורה ניתוחית מלאה, מטופלים מבוגרים שכל חייהם חלמו על ניתוח ומרגישים שפספסו את הרכבת או שחוששים מסיבוכי הרדמה ואפילו לכאלה שהיו רוצים לראות תוצאה זמנית המדמה ניתוח לפני שהם ניגשים להליך מורכב שכזה. 

תוצאת הטיפול נשמרת בין שנה לשנתיים ואף יותר וספיגת החומר מתרחשת בצורה אחידה והדרגתית. ללא ספק, מדובר בטיפול המאפשר רמת שביעות רצון מהגבוהות ביותר והשגת תוצאות טבעיות ומיידיות.

פיסול פנים הוליסטי – שילוב חומרי מילוי מתקדמים להשגת תוצאה אופטימלית 

פיסול פנים באמצעות RADIESSE | צילום באדיבות רדיאס
פיסול פנים באמצעות RADIESSE | צילום באדיבות רדיאס

ד"ר אורן ויסמן, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, בעל קליניקה פרטית בתל אביב, מסביר: "עולם הטיפולים האסתטיים עבר מהפכה בשנים  האחרונות. ריבוי  חומרי מילוי מתקדמים, נותן לנו מענה להרבה אינדיקציות טיפוליות שלא היו אפשריות קודם.  בנוסף, הדרישה לטיפולים עולה וגיל המטופלות יורד. 

 גישת טיפול זו מבוססת על  ראייה הוליסטית של הצרכים המשתנים של כל מטופל ומטופל והתאמת הטיפול למבנה פניו, דרישותיו ואורח חייו של המטופל. בגישה זו לוקחים בחשבון השבת נפחים באזורים ספציפיים כמו למשל באזור הרקות, הלחיים וקו הלסת, טיפול בקמטי הבעה, וטיפול במרקם העור על ידי חומצה היאלורונית ייעודית. היום, בעזרת חומרי המילוי, ניתן לטפל בגורמים להזדקנות ולא רק בנזקי ההזדקנות.

ד"ר אורן ויסמן | צילום: יח"צ
ד"ר אורן ויסמן | צילום: יח"צ

מגוון חומרי המילוי המעולים המוצעים בשוק, מאפשרים השגת תוצאה טבעית ולאורך זמן כדוגמת: STYLAGE XXL, חומצה היאלורונית סמיכה האידאלית לפיסול ועיצוב קו הלסת. לעומתה, טיפול באזורים עדינים יותר  מתבצעים על ידי M/L STYLAGE המותאמים לאזורים אלו. לאזור השפתיים אעדיף חומר ייעודי המבטיח תוצאה אופטימלית לאורך זמן . להשלמת הטיפול במרקם העור החשוף לנזקי השמש  אבחר  להשתמש בחומר המילוי BELOTERO BALANCE בעל תכונות ייחודיות המאפשרות הזרקה שטחית ופיזור אחיד גם באזורים בעלי מימיקה.

מקום נכבד בתהליך פיסול הפנים  תופס חומר המילוי הוותיק והידוע RADIESSE: חומר מילוי מבוסס סידן, באישור ה-FDA משנת 2006 אשר בטיחותו ויעילותו הוכחו קלינית במאות מחקרים. יתרונו הגדול טמון ביכולתו לתקן מיידית קמטים ושקעים עמוקים, מבלי לנפח את האזור המטופל. הטיפול אפקטיבי להרמה, חיטוב, השבת נפח ועיצוב הפנים ומלווה בשיפור מרקם העור, על ידי עידוד ייצור קולגן ואלסטין באזור המטופל. האפקט האסתטי נשמר לטווח ארוך ומאופיין בעור חזק, גמיש ועבה יותר.

בשנים האחרונות הותאמו הריכוזים ב- RADIESSE כדי לטפל בהצלחה בשיפור מרקם העור באזורי גוף שונים מלבד הפנים, כמו למשל צוואר, מחשוף, זרועות, פנים, ירכיים, ברכיים ולמילוי והצערת גב היד. 

MORPHEOUS-8 – מיצוק וחידוש עור הפנים והגוף ללא ניתוח

טיפול בסימני מתיחה בעזרת MORPHEOUS-8 | צילום: יח"צ
טיפול בסימני מתיחה בעזרת MORPHEOUS-8 | צילום: יח"צ

פיתוח של חברת INMODE, חברת המכשור הישראלית הגדולה בעולם, מהווה פריצת דרך וחדשנות רפואית אמיתית. מדובר במכשיר מהפכני בתחום הרפואה האסתטית המציע פתרונות  משפרי איכות חיים, לעיצוב וחיטוב הפנים והגוף. 

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור מסבירה: "MORPHEOUS-8 הוא פיתוח ישראלי מטאורי שכבש את העולם. זהו טיפול המבוסס על טכנולוגית  גלי רדיו מהפכנית בשם מיקרו נידלינג. במהלך הטיפול אנו מחדירים מחטים דקיקות  המשדרות גלי רדיו ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר של העור. כתוצאה מכך העור נראה מהודק, מוצק וזוהר יותר. היות וזמן ההתאוששות הינו מינימלי, החזרה לשגרה מידית. הטיפול מלווה בכאב קל ובצורך באלחוש מקומי. 

ד"ר להבית אקרמן | צילום: יח"צ
ד"ר להבית אקרמן | צילום: יח"צ

הטיפול מתאים לאזור העיניים, המצח, הלחיים, קו  הלסת, הצוואר והמחשוף. התוצאות מרשימות  גם בטיפול בצלקות אקנה. המכשיר קיים בגרסה המותאמת לטיפולי גוף,  לטיפול בסימני מתיחה וצלוליט. אזורי הגוף הניתנים לטיפול הינם ברכיים, ירכיים, ישבן, זרועות ובטן. להשגת תוצאה מיטבית,  נדרשת סדרה של עד  שלושה טיפולים בפנים  ועד שישה טיפולים לאזורי הגוף השונים,  בהפרש של חודש בין טיפול לטיפול.  

MORPHEOUS-8 צבר תאוצה ברחבי העולם תחת השם "הטיפול של פאולה עבדול", שהפך להיות הטיפול המועדף עליה לשימור מראה צעיר וטבעי ללא ניתוח אלא בטיפול מרפאתי פשוט. MORPHEOUS-8 ממשיך את המגמה של שימוש בטכנולוגיות לדחייה או מניעת הצורך בניתוחים, לקבלת תוצאה מיטבית בזמן החלמה מינימלי.

* הכתבה בחסות אומגה מדיקס. אתר: omegamedix.co.il, אינסטגרם: @Omegamedix.israel