מקודם

העור החדש שלך

צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל

שני טיפולים ויש לך עור חדש: חברת לאונרדו קוסמטיקה מציגה את מכשיר ה- ACCURETT הטיפול המהפכני והייחודי מסוגו שמעלים פיגמנטציה ונגעים בתוך שניות

88 שיתופים | 132 צפיות

חברת לאונרדו קוסמטיקה השיקה את מכשיר ה- ACCURETT באירוע מיוחד בפני קהל ייעודי במלון קראון פלאזה תל אביב ובהשתתפות Gaelle Verspeelt, מאסטרית מבלגיה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

משחר ההיסטוריה, עסקה האנושות בניסיון לפצח את סודות היופי והאסתטיקה ואידיאל היופי תמיד היה מושא להערצה ולהשראה שהונצח ביצירות מופת, פסלים ומבנים. על כן בחרה החברה הישראלית לאונרדו סקין קר גרופ את שמו של המדען-האמן הגאון, שהצליח להשאיר חותם מושלם בזכות גישור בין טכנולוגיה ויופי, חדשנות ואסתטיקה, תחכום ופרקטיקה.

צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל

לאונרדו סקין קר גרופ הינה יצרנית, יצואנית ומשווקת של מכלול מוצרי קוסמטיקה מקצועיים. כחברת טכנולוגיה, שערך החדשנות זורם בדמה ובעלת שאיפה לשלמות כמנוע הצמיחה שלה, פועלת לאונרדו ומשקיעה ללא הרף בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בתחום היופי והאסתטיקה. טכנולוגיות המבטיחות תוצאות מצוינות, לצד נוחות ויעילות, הן עבור קהל הלקוחות המקצועי והן עבור לקוחות הקצה. מדובר במוצרים מתקדמים שמשיגים את התוצאות הרצויות, בצורה יעילה הרבה יותר.

צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל

חברת לאונרדו היא המשווקת הבלעדית של מכשיר ה- ACCURETT, המפיץ את הבשורה החדשה בתחום טיפולי הקריותרפיה ופועל בטכנולוגיה מתקדמת שגורמת להעלמה מבוקרת של רקמות עור לא רצויות: כתמי גיל ושמש, יבלות ויראליות ונגעים. למעשה מדובר בטיפול מהפכני וייחודי מסוגו שמעלים פיגמנטציה ונגעים בתוך שניות.

"הטיפול-סטרילי, מדויק, מהיר, ללא כאבים והתוצאות מעולות" אומרת איריס מדיוני, מנהלת השיווק של החברה. "למעשה השיטה של ACCURETT מקבילה לשיטת הטיפול בחנקן שמתבצעת אצל רופאי העור".

צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל

לדברי מדיוני, יתרונות הטיפול במכשיר על פני האופציות האחרות הם הזמן הקצר שהוא אורך והיעילות שלו: "מדובר בכמה שניות טיפול ויש צורך במקסימום שני טיפולים", אומרת מדיוני. "זה לא מצריך שעות של עבודה. המכשיר פולט סילון של פחמן דו חמצני שמקפיא את הנוזל הבין תאי ובשום אופן לא פוגע ברקמה הבריאה. הרקמה הפגומה מצטמקת ונעלמת תוך מספר ימים ואחר כך צומח עור חדש".

 

בחברה מדגישים שהטיפול ניתן רק על ידי קוסמטיקאיות מורשות שעברו הכשרה מיוחדת, ובמצבים מסוימים רק לאחר אישור מרופא עור.

לאתר החברה- leonardo-tech.com

פייסבוק : Leonardo – Skin Care Systems

אינסטגרם: leonardo_skin_care