מקודם

הסוד מאחורי הפנים של קיארה פראני

קיארה פראני | צילום: אסף ליברפרוינד Thestreetvibe
קיארה פראני | צילום: אסף ליברפרוינד Thestreetvibe
88 שיתופים | 132 צפיות

לפני כשנתיים, הפכה היזמית הבינלאומית קיארה פראני לשגרירת מותג הטיפוח לנקום. העיניים הכחולות, המבט העוצמתי, הטעם האופנתי שאין שני לו ו-16 מיליון עוקבים ברחבי העולם שלא טועים – מיצבו אותה בתור הפנים הבלתי מעורערות של נשות הדור שלה. כחלק משיתוף הפעולה נולדה קולקציית איפור מבטיחה ונחשקת. כעבור שנתיים, פראני הפכה ללא פחות מהמוזה של לנקום והפנים של קרם הרנרג'י אולטרה החדש. ומה שטוב לקיארה – מושלם בשבילנו.

סדרת Rénergie של לנקום הושקה לפני כ-25 שנים, במהלכן צבר המותג קילומטראז' מרשים וייחודי בכל מה שקשור למוצרי אנטי אייג'ינג עם ביצועים גבוהים שפשוט עובדים. בדיוק כמו הפרנזטורית, גם קרם האולטרה-מולטי ליפט הפך לדור הבא של מוצרי הטיפוח. שכן הוא מכיל תמצית עוצמתית מזרעי פשתן המזוקקת בתהליך ביוטכנולוגי ייחודי. יעילותו המשולשת מוכחת וממוקדת: מפחיתה את מראה הקמטוטים, ממצקת את העור ושומרת על גוון אחיד.

הפנים הכי מדוברות בעולם. קיארה פראני. צילום: יח"צ
הפנים הכי מדוברות בעולם. קיארה פראני. צילום: יח"צ

תא אחד: הפיברובלסט

פיברולסטים הם התאים ששומרים על מראה עור מוצק, מתוח ואחיד, כיוון שהם אחראים על סינתזת הקולגן. עם הגיל, הפיברובלסטים כבר לא מעוגנים ומחוברים היטב ליתר התאים, צורתם הופכת לעגולה יותר וסינתזת הקולגן פוחתת ומצטמצמת. כלומר, העור נעשה רפוי יותר ופחות מוצק, וכך קמטים וסימני פיגמנטציה מתחילים להופיע.

מרכיב אחד: זרעי פשתן

הכוכב החדש שזוהה בתהליך פיתוח קרם רנרג'י מולטי-ליפט אולטרה התברר כמרכיב מולטי-פעיל המתמקד בסימני ההזדקנות הקשורים לאובדן הקולגן. תמצית זרעי הפשתן מעודדת אפקט של מתיחת פנים והפקתו באמצעות תהליך ביו-טכנולוגי חדשני הפך אותו לתרכובת מולטי פעילה, עשירה באוליגו-סכרידים, פפטידים ופוליפנולים המסייעים לעגון את הפיברובלסטים. עיגון טוב יותר של פיברובלסטים וייצור מוגבר של קולגן מוביל לעור חלק ומוצק יותר, בעוד הירידה בייצור המלנין חושפת גוון עור פנים קורן ואחיד ללא צלקות פיגמנטציה.

קרם אחד: יעילות משולשת ומוכחת קלינית

רנרג'י מולטי-ליפט אולטרה הוא קרם רב עוצמה בעל מרקם רך הנספג במהירות המתאים לכל סוגי העור. יעילותו מוכחת במחקרים קליניים ומותיר תחושה נוחה של עור מלא אנרגיה ומראה רענן, קורן וזוהר.

אפילו האריזה מושלמת. צילום: יח"צ
אפילו האריזה מושלמת. צילום: יח"צ

הוכח קלינית, נשים מסכימות על ההשפעות והתוצאות החיוביות של קרם רנרג'י מולטי-ליפט אולטרה:

  • מיצוק מהיר: אחרי 4 שעות, העור מוצק יותר באופן ברור, הנראה לעין.*
  • פעולה ממוקדת נגד קמטים: מראה הקמטים פוחת ב-42%.*
  • גוון העור אחיד יותר: המראה העמום פוחת משמעותית ב-54.5%.*

*בדיקה אינסטרומנטלית.
*ניתוח תמונה של אזור מקומט כולו אחרי 4 שבועות, 41 נשים.
*הערכה קלינית אחרי 8 שבועות, 39 נשים.

תכולה: 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקלים. ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות.