מקודם

הנשים שמעוררות בנו השראה

נשות העסקים שעוד לא הכרתן. צילום: עמיר צוק, בינימין אדם ויח"צ
נשות העסקים שעוד לא הכרתן. צילום: עמיר צוק, בינימין אדם ויח"צ

הן יוזמות, מנהלות, מובילות ואפילו מוצאות זמן לנוח פה ושם ולקרוא ספר. פגשנו ארבע נשים שכבר יחדירו בכן מוטיבציה

88 שיתופים | 132 צפיות

אביבית אבירם

יזמית, מאמנת תזונה, מאסטר יוגה ומומחית לירידה במשקל, בלוגרית, מרצה ומייסדת "תכנית המלוכה". בת 39

אביבית אבירם. צילום: עמיר צוק
אביבית אבירם. צילום: עמיר צוק

ההתחלה 

״יזמות ואהבת אמת לאוכל ותזונה גרמו לי לחשב מסלול מחדש, לזנוח קריירה מצליחה בהייטק ולדהור על עבר העיסוק עליו חלמתי כל חיי: להביא לישראל את הבשורה הבאה בעולם התזונה ובפרט הירידה במשקל.

ייסדתי את תכנית המלוכה בעקבות חזון מדויק לייצר נוסחה המאפשרת לכל אדם לרדת במשקל עם שילובי מזון וארוחות מלכות ללא הגבלה בזמן הכנה מינימלי וללא ידע או ניסיון קודם.

עד אותו רגע ששינה את חיי חשבתי כמה מעט אני צריכה לאכול כדי לרדת במשקל והיום אני מבינה כמה הרבה אני צריכה לאכול מתוך הנאה ובעיקר הבנה ומודעות למערכת ההפעלה בגוף שלנו״.

הקליניקה שלי

״מרגישה שקיבלתי מתנה אמיתית והשליחות שלי היא להפיץ את הבשורה לרבבות אנשים ברחבי הגלובוס ולכן השקתי מסלולים ותכניות שונות  (אישי/דיגיטלי) לירידה של 10 קילו ב 90 יום לפי שיטת המלוכה.

בקליניקה מתבצעות פגישות אישיות לטובת אבחון ודיאגנוזה מקיפה הכולל סשן "משנה חיים" המקודד את המוח והגוף מחדש ליישום מידי של השיטה.

בשנה האחרונה השקתי מיזם טכנולוגי דיגיטלי המבוסס על מודל שיטתי, מובנה ומוכן לפעולה להורדת תכנית תזונה בהתאמה אישית ומאפשר לכל אדם לרדת במשקל לפי העדפות התזונה שלו, עם כמות כפולה של אוכל, כולל פחמימות ומתוקים וללא מחויבות בפעילות ספורט בהתאם לשיטה״.

החלטה מקצועית שלקחתי

"לפני כ-5 שנים החלטתי למנף את הידע שרכשתי בתפקידי ניהול בכירים אותם מילאתי בהיי טק בישראל ובארה"ב לטובת התשוקה האמיתית שלי בחיים – עיסוק בטכנולוגיה, מדע והפעם בשילוב העולם המעמיק בתזונה. השלמתי לימודי תואר ראשון במנהל עסקים, סיימתי בהצטיינות מאסטר יוגה ומדעי התזונה ובקרוב אתחיל את לימודי התואר השני ביזמות וחדשנות בריאותית״.

קצת עלי

ספר אחרון שקראתי

"אפס מגבלות", מאת: ג'ו ויטלי וד"ר איהליאקלה הו לן״.

סגנון לבוש בשעות הפנאי

״חייבת להרגיש "In my own skin" – שילוב של ספורט עם טוויסט אלגנטי, בשילוב  סניקרס אופנתיות״.

יעד לחופשה

״כל מקום בעל אופי קולינרי ייחודי במיוחד! תאילנד או יוון הם ה FAVORITE שלי״.

זמן פנוי

״מתרגלת יוגה באופן קבוע, והיא המקשרת בין חיי ההיי-טק לחיי הבריאות-טק, בו אני עוסקת היום. סוקרת שווקים וטרנדים חדשים בארץ ובעולם בנושאי בריאות, רפואה ומזון ועוסקת בצילום מקצועי״.

איתי בכל מצב

״שפתון של l'occitane וקרם לחות עם מקדם הגנה של טוליפ נטורל״.

טיפ חשוב להצלחה

״לשמור על אותנטיות מלאה גם אם זה אומר להיות "שונה מכולם",  לפרוץ גבולות, לחלום בענק ולחיות כל יום בהגשמה ובאנרגיה מלאה!

להתמקצע וכל הזמן לחדש ולהתחדש, ידע זה כוח וכוח זה החיים!״

קליניקה – ברמת גן |  פייסבוק | לאתר |

צילום: עמיר צוק, איפור: שי בן יקר (סולו), שיער: אלכס גוררי (סולו)

איילת גרינברג

בעלת חברה לסידור בתים ומעברי דירות בשם "לצאת מהבלגן" ומחברת הספר "לצאת מהבלגן". נשואה + 2, בת 52

איילת גרינברג. צילום: עמיר צוק
איילת גרינברג. צילום: עמיר צוק

ההתחלה 

"את החברה הקמתי לפני כ 15 שנה ואני גאה להיות מהראשונות בארץ בתחום חדשני זה, ומהמובילות בו. גדלתי בבית מסודר. לא פרפקציוניסטי, אבל בית מאורגן שמתנהל ביעילות. אבי היה רב חובל והחיים על הים מלמדים אנשים לחיות עם מעט דברים בצורה פונקציונאלית. את התכונות האלה הנחילו הורי בבית, ואני לקחתי עמי לחיים. בשלב מסוים, החלטתי לקחת את התחביב ולהפכו למקצוע. ידעתי מה אני אוהבת לעשות ומה אני יודעת לעשות: להוציא מהבלגן. אני מאמינה שסדר וארגון משפרים את איכות חיינו!".

החברה שלי

"אנחנו עוסקים בכל תחומי סידור הבית מ א׳ ועד ת'. מיון ופינוי חפצים, סידור חדרי הבית, אריזת תכולת דירה למעבר וסידור לאחר המעבר, סידור ניירת וכדומה.

אני מאוד מעשית,  מדברת בגובה העיניים, ישרה וישירה, לא מוכרת אשליות. יושרה מקצועית מאוד חשובה לי. אני לא אגיד למישהו שאפשר להוציא אותו מהבלגן בחצי יום, אם אני חושבת שגם שלושה ימים לא יספיקו".

החלטה מקצועית שלקחתי

"לצאת לעצמאות אחרי שנים שהייתי שכירה ופשוט להתחיל הכל מאפס מבלי לדעת כלום על עסקים.

ועכשיו הגיע הזמן להוציא ספר משלי. אני אוהבת לכתוב, וכותבת מאמרים מקצועיים רבים. תמיד לאחר כל מאמר היו שואלים אותי "מתי הספר?". השנה זה קרה, הוצאתי לאור את הספר שלי שמדבר לקהל הישראלי. החיים פה מורכבים ואנחנו רוצים קודם כל שיכילו אותנו ואת השיגעונות שלנו. שיצחיקו אותנו, יקבלו אותנו ואת המנטליות והתרבות הישראלית, שמשפיעים ישירות על התנהלות הבית. בספר ניתן למצוא הרבה רעיונות, טיפים ומידע שיכול לסייע לכל משפחה".

קצת עלי

ספר אחרון שקראתי

״המחברת הכחולה, מאת: ג'יימס א. לוין״.

סגנון לבוש בשעות הפנאי

״ספורטיבי. אחרי הצהריים אני מתרוצצת עם הילדים, עם הכלבים, בפארק ובכושר. אוהבת שנח לי״.

יעד לחופשה

״לא בררנית… מוצאת מה לעשות ולראות בכל מקום. אבל! לא נוסעת בקיץ. זו העונה הבוערת של מעברי הדירות ואנחנו מאוד עמוסים. לכן מוצאת את עצמי מטיילת בחורף בהנאה רבה״.

זמן פנוי

״בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו"ל, רק לא חופשת בטן גב! יש לי קוצים בישבן ואני חייבת לזוז. אנחנו אוהבים מאוד לטייל ברגל, טיולי טבע ומחנאות״.

איתי בכל מצב

״אני "צופיפניקית" בנשמה. "היה נכון" – לא תתפסו אותי בלי כמה פלסטרים בתיק וכדורים לכאבים והורדת חום״.

054-4313231 |  לאתר

טיפ חשוב להצלחה

"מעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת לארגון וסדר. זו הזדמנות להתחדשות, רענון ולהיפטר מהישן לטובת החדש. לכן לפני שאתם אורזים ומסדרים תתחילו עם מיון, ולהיפטר

מכל מה שלא צריך"

צילום: עמיר צוק, איפור: שי בן יקר (סולו), שיער: אלכס גוררי (סולו)

אנה מאיר

קוסמטיקאית ומאמנת תזונה לאורח חיים בריא, בעלת קליניקת Slim & Skin

אנה מאיר. צילום: יח"צ
אנה מאיר. צילום: יח"צ

ההתחלה 

"מאז ומתמיד היה לי חיבור לתחום היופי והקוסמטיקה. בחרתי להתמקצע וללמוד קוסמטיקה פרא-רפואית ולהתמחות בטיפולי פנים וגוף בטכנולוגיה מתקדמת.

עבדתי שנים בקליניקה לכירורגיה פלסטית ושם צברתי ניסיון רב בתחום. במהלך שנים התמודדתי עם עודף משקל והרגלי תזונה כושלים, וזה מה שהוביל אותי לפתח את התכנית המצליחה שלי, לירידה במשקל, שינוי חשיבה וחיטוב הגוף, שהתוצאות בה נשמרות לאורך שנים".

השיטה שלי

״Slim life היא תכנית טיפול שפיתחתי, שעושה שינוי לא רק במשקל, אלא גם בחיים. התכנית היא למשך 3 חודשים כוללת 5 שלבים. מדובר על תהליך כיף ומאתגר, המביא לתוצאות וירידה במשקל ובהיקפים. התכנית משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת ע"י מכשור הפועל לשריפת שומן, הקפאת שומן, לצד טיפול חשיבתי לשינוי הרגלי תזונה באמצעות NLP. הגוף עובר ניקוי רעלים המזרז את המטבוליזם ואת זרימת הלימפה, שמטרתם לנקות חסימות מהגוף ולהביא לירידה במשקל".

מה כוללת תוכנית ההרזיה וחיטוב?

"בתוכנית 5 שלבים, כל שלב מיוחד ביעילותו. החל מניקוי רעלים בשיטה ייחודית עם תחבושות וחומרים פעילים שנקראת Detox. בניית תפריט אכילה מותאם אישית לכל מטופל/ת בהתאם לאורח חייו ומטרותיו, טיפול ע"י מכשור מתקדם כמו VELLA SHAPE באמצעותו ניתן למתוח ולהדק את העור והשרירים. מכשור להקפאת תאי השומן והמסת צלוליט, שימוש בטכנולוגיות כמו גלי רדיו, ואקום ואינפרא-אדום. למעשה המטופל/ת עובר תהליך כולל וייחודי שמביא לתוצאות מדהימות, הנשמרות גם לטווח ארוך".

קצת עלי

ספר אחרון שקראתי

״The Joy of Living״, מאת: אריק סוונסון״.

סגנון לבוש בשעות הפנאי

״סגנון לבוש קז׳ואל  או ספורט״.

זמן פנוי

"מדיטציה, ספורט וחוקרת על טיפולים חדשניים בעולם".

איתי בכל מצב

״סרום מתקן מרקם העור, היחיד שמכיל פורמולה מיוחדת שגורמת למילוי קמטוטים תוך 7 ימים בלבד. הוא תמיד איתי בתיק!״.

טיפ חשוב להצלחה

"עשייה מגיע ממחשבה! אל תפסיקו לחלום"

5073* |  בן גוריון 182, גבעתיים | לאתר | אינסטגרם | פייסבוק

עו"ד לאה מלך

עורכת דין לענייני משפחה-פלילי-מיסוי

לאה מלך. צילום: בינימין אדם
לאה מלך. צילום: בינימין אדם

ההתחלה 

״מגיל צעיר היתה לי נטייה להגן על זכויות האישה. כאשר נתקלתי בסיטואציות בהן היתה רמיסת כבודה וזכויותיה של האישה, הייתי מתקוממת ומגינה בחירוף נפש, אפילו על כאלה שלא הכרתי.

בגיל 21 בחרתי ללמוד משפטים, מתוך הבנה שבמקצוע זה, יהיו ברשותי הכלים והיכולות לעזור ולתרום לאנשים במצוקה.

אני אוהבת את עבודתי, ואת היותי השופר של לקוחותיי הפועל להשיג עבורם את הבלתי אפשרי, וזה מה שממלא אותי באנרגייה לעשייה״.

המשרד שלי

״המשרד גדול, מונה מעל ל- 20 עורכי דין ומשפטנים, אנו עוסקים במגוון תחומים רחב מעולם המשפט. מה שעומד לנגד עיניי, הוא תמיד טובת הלקוח ושמירה על זכויותיו.

עולם המשפט מקביל ללוח שחמט, ובשחמט כמו בשחמט צריך לבנות אסטרטגיה משפטית לפני שיוצאים לדרך, מאחר ולכל צעד יש השלכות שונות וקריטיות".

החלטה מקצועית שלקחתי

״הבחירה ללמוד משפטים ולעסוק בענייני משפחה. העשייה היומיומית שלי מתמקדת בהעצמה נשית. מעבר להיותי עו"ד של לקוחותיי, אני גם החברה והפסיכולוגית שלהם. לרוב הם מגיעים במצב נפשי קשה וחסרי תקוה. לאט לאט אני מביאה אותם למקום טוב, ומרימה אותם בחזרה.

הסיפוק הגדול בשבילי זה לראות את השינוי שהם עוברים מהרגע שנכנסו למשרד, עד לרגע שהם יוצאים לחיים חדשים, מלאי ביטחון ומאושרים. האהבה שלי לתחום הפסיכולוגיה, עוזר לי המון בעשייה שלי״.

קצת עלי

ספר אחרון שקראתי

"קורטיזנה", מאת: שרה דוננט״.

סגנון לבוש בשעות הפנאי

״שמלות, וספורט אלגנט״.

יעד לחופשה

״ברצלונה או פראג״.

זמן פנוי

"אני מאוד אוהבת לשבת בבתי קפה ובמסעדות, לחנוך ולהכיר מקומות חדשים. טיפוס הרים וטיולי טבע, לנשום את האוויר הצח. וגם ציור שזו אהבתי משחר ילדותי, שמהווה את השחרור האמיתי שלי".

איתי בכל מצב

״שוקולד מריר מעל 85% קקאו, שפתון אדום ובושם של מיי ברברי״.

טיפ חשוב להצלחה

"יושרה ועקרונות הם שצריכים להנחות ולהוביל אותנו למקומות טובים. חשוב להיות סקרניים ופחות ביקורתיים, להעריך אנשים ובפרט את אלו שעובדים איתך. מה שאתה זורע, זה מה שתקצור"

היוצרים 5, אור יהודה | 052-8515213

צילום: בנימין אדם