המחברות השתנו, ההתרגשות נשארה: קרביץ מחזירה אותנו לספסל הלימודים בסטייל

רשת קרביץ מחזירה את חדוות הקנייה של תחילת שנה עם מבחר משגע, מחירים מעולים ועיצוב שפונה גם לאימהות עם טעם וגם לילדים שעדיין מאמינים בקסם של טוש חדש.
משהו קורה לנו כשאנחנו מחזיקות ביד עפרון מחודד או פותחות סט טושים חדש. זה לא קשור לרשימת ציוד ולא לבית ספר, זו תקווה קטנה להתחלות חדשות, לסדר, ליצירתיות, לדיוק. ברשת קרביץ יודעים את זה, ובחזרה ללימודים 2025 הם משיקים קולקציה שלמה שמוכיחה שציוד לבית הספר יכול להיות לא רק שימושי, אלא גם מלא סטייל, מחשבה ורגש. עם מבחר מהרחבים בארץ, תיקים טכנולוגיים, מחירים שמכירים במציאות של כולנו, ומגע מובהק של צבעוניות מדויקת, זו לא רק חוויית קנייה. זו הצהרת כוונות. עם קולקציה צבעונית ואקלקטית שלא הייתה מביישת חנות קונספט בשינקין, מחירים לכל כיס ומבחר עצום של מותגים, קרביץ מוכיחה שגם אחרי מאה שנה, היא לגמרי הכתובת כשחוזרים לבית הספר. יש סיכוי לא רע שכל ילדה בת עשר בישראל תקבל קלמר חדש השנה, אבל רק אחת תדע שהוא בהשראת אנימה יפנית עם קריצה לגרפיטי לונדוני. רשת קרביץ, שעד לא מזמן נחשבה בעיני רבים למבצר של ציוד משרדי ומחברות שורה, מציגה מהפכה של ממש. היא מוכיחה שאפשר לשלב איכות, מחיר נגיש ופונקציונליות, עם ם סטייל שמריח כמו עמוד אינסטגרם של מאיירת טרנדית מברלין.
מה שתיק אחד יכול לעשות
אם פעם תיק לבית ספר היה אביזר פונקציונלי ותו לא, היום מדובר בפריט אופנה לכל דבר. השנה, קרביץ שמה את קטגוריית התיקים בחזית, עם קולקציה מרהיבה שכוללת מותגים בועטים, פתרונות ארגונומיים, חידושים טכנולוגיים ותיקים שממש קל להתאהב בהם. הלהיט הנוכחי: תיקי טרולי אורטופדיים עם מערכות גב מתקדמות וידית טלסקופית, לנוחות מקסימלית. יש גם דגמים שמתפרקים לשני תיקים, תאים חכמים שמיועדים לכל קלמר/קופסה/בקבוק שתייה, ואפילו כאלה עם בסיס קשיח שמונע מהתיק להתמוטט בדיוק כשפותחים אותו באמצע המסדרון. קטגוריית התיקים כוללת השנה עשרות דגמים, עם עיצוב אקלקטי, אחריות מורחבת, וטרנדים שמכוונים לגב של הילד אבל מדברים גם אל לב ההורה. החל מ־iTrolley עם מערכת גב מתוחכמת שמתנתקת בקליק, דרך תיקי INWAY בהשראת עולם התרמילאות, ועד דגמי X-FIX של קל גב, הכול כאן בנוי לנשיאה בטוחה, לסדר פנימי ולנראות שלא מתביישת בשום מסדרון. והמחיר? מתחיל ב־199 ש"ח לתיק אורטופדי בסיסי, ומטפס עד 469 ש"ח למארז מלא עם קלמר, בקבוק וקופסה. לצפייה בתיקי הגב >
זה לא רק מה שקונים, זה מה שרואים כשפותחים את הקלמר
אם לא ביקרתם בקרביץ בשנים האחרונות, תופתעו לגלות שהקלמרים וכלי הכתיבה הם לגמרי הווייב החדש. בין אם זה ZIPIT האמריקאי עם עיצובים חכמים, PIXIE לנערים עם טעם וסבלנות לאופנה או STREET ART שנראה כמו שיתוף פעולה בין מוזיאון תל אביב לתיכון עירוני א'. מדובר בפסטיבל של צבע, יצירתיות ומוצרים שנראים כאילו יצאו ממוזיאון צעצועים פופ-אפ בטוקיו. והכי חשוב? לא משנה עם איזה תקציב באתם, מובטח שתמצאו את עצמכם. קלמרים הם לא רק איפה ששמים עפרונות, הם הצהרה והשנה מציגה קרביץ את הקולקציה הכי ססגונית שהייתה לה. המחירים? בין 14.90 ל־59.90 ש"ח, אבל התחושה – של פריט עיצוב לכל דבר. לגלות את הקלמרים החדשים >
גם למי שלא רוצה להוציא הון יש מקום בעגלה
הבשורה הגדולה היא שקרביץ לא מדברת רק פרימיום, אלא מציעה סל מוצרים במחירים שפויים לגמרי, כולל ליין מוזל קבוע שנקרא "בסטוק של קרביץ". לא מדובר בפשרה. גם המחדד שעולה 40 אגורות נבדק בקפדנות, עומד בתו תקן ישראלי ונראה מיליון דולר. דוגמאות מהשטח? מחברות מ-0.95 ש"ח, טושים ב-3.30 ש"ח, סט מחקים ב-2.50 ש"ח וקלמרים החל מ-14.90 ש"ח. לא במקרה מגדירים את זה כ־"וואן סטופ שופ" אמיתי – גם לרשימת הציוד, גם ללב ולסטייל, כך שבכל קטגוריה – לפחות שלוש דרגות מחיר. יש כמובן גם גרסאות פרימיום למי שמחפשת איכות מעולה או עיצוב שאין לאף אחד אחר. כל המבצעים והמחירים כאן >
וואן סטופ שופ? זה קרביץ
בסניפים או באתר – קונים כאן ממש הכול: ילקוט, קלמר, חוברות הכנה לכתה א', כיסאות ארגונומיים, טלפון ראשון לילד, קופסת אוכל, בקבוק רב פעמי, מדבקות למחברת, טושים ללא גלוטן. הכול. בלי לעבור חנות. בלי לרוץ בין קניונים. בלי טרטור. וזה לא סתם. זו תפיסה של מותג אמין, יציב, עם מאה שנות ניסיון, שמתעקש לספק לא רק ציוד, אלא שקט וקניה בראש שקט. בתוך כל הצבע, יש גם תוכן: השנה, קרביץ מקדמת את אג'נדת המחזור ברשת ומציגה תיקים ממותגים־Dickies, Kanken, Jansport, Eastpak, הידועים באידיאולוגית המקיימות בתהליכי היצור שלהם. תחת הקטגוריה הירוקה תמצאו גם את סדרת Recycology של PENTEL, עם דיו חדשני ועמיד במיוחד, בתוך עט שמעל 50% ממנו עשוי חומרים ממוחזרים.
אפשר לאהוב את החזרה ללימודים
כי מתברר שכן, מותר להתרגש ממחברת חדשה, מותר להסתובב בין המחלקות בחנות ולהרגיש כמו בחנות ממתקים. קרביץ לוקחת את אחד הרגעים הכי מאתגרים ועמוסים בשנה והופכת אותו לחוויה אסתטית, נגישה, נבונה והכי חשוב – בטוחה. כי בסוף, עיפרון חדש הוא לא סתם עיפרון. הוא התחלה מרגשת של מסע. וקרביץ, כבר מאה שנה, שם כדי ללוות אותו.