צילום: iStock
צילום: iStock

טיפוח השיער, העור והציפורניים חשוב לך? הכירי את הלהיט החם של השנה שהצרכניות עפות עליו!

88 שיתופים | 132 צפיות

כמעט ואין מי שלא חשוב לה איך היא נראית. אחת עסוקה בשיער שלה, אחת בעור הפנים, אחת בציפורניים, מה שבטוח, אנחנו לא אדישות לזה. הרצון שלנו לשמור על מראה צעיר ומטופח, מביא אותנו לחפש את מה שיעשה לנו "יום שיער טוב", עור פנים זוהר או ציפורניים חזקות יותר וכמה טוב שעומד בפנינו מבחר כזה גדול וגם המון מידע, רק מה הבעיה? זה מבלבל נורא! נשמע לך מוכר? את לא לבד. אם את בוחנת את מדפי הקוסמטיקה ולא יודעת מה לבחור, או מוצפת בהמלצות וטיפים מהרשתות החברתיות ולא יודעת מאיפה להתחיל בכלל, אז תמשיכי לקרוא, כי יש דבר אחד שאת פשוט חייבת לדעת. 

תעצרי שנייה

ידעת שבשביל לטפח את המראה החיצוני שלך- את צריכה קודם כל להסתכל פנימה? יותר ויותר בנות כבר מבינות היום, שלא יעזור כל מה שהן ימרחו על עצמן, כל עוד הן לא מקבלות את ההזנה האיכותית מבפנים- את הוויטמינים, המינרלים, חומצות האמינו וכל שאר רכיבי התזונה, שהם למעשה הבסיס. כל דבר שאת רואה מבחוץ, מתחיל מבפנים וזה כנראה נכון לגבי עוד הרבה דברים בחיים. ובענייני טיפוח? גם מוצרי הקוסמטיקה חשובים ועוזרים לשמור, להגן ולטפח, אך הם לעולם לא יוכלו להחליף את התהליכים שקורים מבפנים, כמו צמיחת השיער, הציפורניים והתחדשות העור. קחי לדוגמה את יצור הקולגן, שמשפיע על מיצוק, מרקם ומראה העור, יצור של חלבוני הקרטין, שמרכיבים את מבנה השערה והציפורניים, אלה תלויים בחומרי ההזנה שאת אחראית לספק לגוף, או במילים פשוטות- מה שאת אוכלת. חשוב שתביני, שהתהליכים האלה תלויים באספקה יומיומית של כל מגוון הוויטמינים, המינרלים וחומצות האמינו, שבלעדיהם התהליכים האלה לא יכולים לקרות כמו שצריך והתוצאה בהתאם. 

צילום: iStock
צילום: iStock

מוטרדת מכמות השערות שאת אוספת מהמקלחת? 

נשירת שיער היא אחת התופעות שיותר מטרידות נשים, והאמת שגם גברים. לנשירת שיער יכולות להיות מגוון סיבות, החל מגנטיקה, חוסרים תזונתיים, שינויים הורמונליים, תקופות של מתח בחיים, עונות מעבר ולפעמים היא צצה לה אחרי החלמה ממחלה ויראלית. 

ההערכה היא שכ-40% מהנשים סובלות מנשירת שיער

בהחלט מספרים לא מבוטלים. לאור העובדה שלשיער לוקח זמן לצמוח מחדש, לא פלא שזה כל כך מפריע לנו כשזה קורה, מה גם שהשיער מהווה חלק חשוב מאוד במראה החיצוני שלנו, מסכימה?

כפי שהזכרנו, ישנם מספר גורמים לתופעה, האתגר האמיתי הוא זיהוי הגורם וזה לא תמיד פשוט. עובדה מעניינת היא שחוסרים תזונתיים נחשבים לאחד הגורמים המרכזיים לנשירה. בעוד שיש חוסרים שניתן לאתר בצורה פשוטה על ידי בדיקת דם ולהשלים באופן נקודתי, כמו מחסור בברזל למשל, ישנם ויטמינים, מינרלים או חומצות אמינו שאין לנו אפשרות וודאית לדעת אם הם חסרים לנו.

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

דבר אחד אנחנו כן יודעים

התזונה הטיפוסית של היום לא מספקת את כל מה שהגוף שלנו באמת צריך. בין אם התזונה שלך מבוססת בעיקר על מזונות מעובדים, כמו לדוגמה דגנים "מזוקקים" במקום דגנים מלאים, סוכר על צורותיו השונות, שלא רק שלא תורם לבריאות, אלא גם גורם ל"בזבוז" של ויטמינים ומינרלים, ובין אם את בררנית ולרוב אוכלת את אותם דברים פחות או יותר, בסוף התוצאה היא אותה תוצאה. ההשפעה של החוסרים התזונתיים לא מורגשת באופן מיידי, אלא נצברת עם הזמן וחלק מהתסמינים שיכולים להופיע הם נשירת שיער, ציפורניים חלשות ושבירות ועור שלא נראה במיטבו. 

נוסיף אליהם את נזקי הסביבה שכולנו חשופות אליהם כמו: שמש, זיהום אוויר, חשיפה לאור הכחול הבוקע ממסכי הנייד והמחשב, ימים של עומס ולחץ ואת מבינה כבר לבד לאן זה הולך, כן?… 

את יפה כבר עכשיו 

טיפוח איכותי הוא כזה שמתחיל קודם כל מבפנים, אליו ניתן לשלב גם את מוצרי הטיפוח החיצוניים, אשר יחד יוצרים תוצאה טובה ובריאה יותר עבורך. 

מי שכבר הבינה את הסוד, כנראה חוותה זאת על עצמה, כי "אין חכם כבעל ניסיון" ועכשיו הגיע הזמן שלך – להכיר את הלהיט החם של השנה, שהוכיח את עצמו ולא רק בתיאוריה. 

סביר להניח שכבר שמעת עליו, Beauty 360 של סופהרב תוסף תזונה שמתמקד בטיפוח איכותי מבפנים – של השיער, העור והציפורניים, בטבלייה אחת! ואנחנו רוצים לספר לך משהו…

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

עברנו את שלב הדיבורים

ביוטי 360 של סופהרב הוא מוצר שזכה השנה בשתי תחרויות שונות ונבחר על ידי אלפי צרכנים כמוצר המנצח לשנת 2023. 

  • זוכה פרס מוצר השנה- פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בתחום מוצרי צריכה
  • זוכה "בראבו" BRAVO – בחירת הצרכנים לשנת 2023

חשוב לציין כי הפרסים הוענקו לאחר סקרי צרכנים בהיקף רחב שכללו אלפי משתתפים בכל אחת מהתחרויות, אשר נערכו על ידי מכוני מחקר בינלאומיים ומשקפים את שביעות הרצון הגבוהה והבחירה בחדשנות ואיכות, שתמיד מנצחים בסוף.

"ביוטי 360" כשמו כן הוא, תוסף תזונה שמספק מענה 360 מעלות, כדי שתוכלי להנות מטיפוח מושלם ולהרגיש טוב עם עצמך.
>> להזמנת ביוטי 360 באתר סופהרב

רוצה לדעת מה יש בו?

מדובר בפורמולה יחודית ומתקדמת, שמכילה שילוב רכיבים מנצח: פטנט ®Biocell collagen, קומפלקס קולגן וחומצה היאלורונית שיעילותו הוכחה במחקרים קליניים ונחשב לאחד מרכיבי הקולגן האיכותיים והנמכרים ביותר בעולם. יחד עם מגוון מרשים של ויטמינים, מינרלים ורכיבים נוספים אשר חשובים לשמירה על שיער בריא, עור קורן וציפורניים חזקות, ביניהם: MSM שחשוב לבניית קרטין, ויטמין C המעודד יצור פנימי של קולגן, אבץ פיקולינט בעל ספיגה משופרת, ביוטין במינון גבוה, ויטמין E ממקור טבעי, סיליקה ועוד מגוון של רכיבים שפשוט עושים טוב. 

צילום: iStock
צילום: iStock

מקווים שעשינו לך קצת סדר

זה הזמן, להקשיב לגוף שלך, להזין אותו מבפנים, כך שתוכלי להיראות ולהרגיש במיטבך. את ביוטי 360 תוכלי לשלב בקלות בשגרת הטיפוח היומית שלך וליהנות מכל העולמות.
>> לאתר סופהרב