מקודם

המדריך למתבודדת המשופרת

לשרוד את תקופת הבידוד | צילום: shutterstock
לשרוד את תקופת הבידוד | צילום: shutterstock

אנחנו לא יודעות עוד כמה זמן נצטרך להישאר ספונות בדירה. אבל עד, אז יש לנו שלוש המלצות שיגרמו לך להתאהב בעצמך ובבית שלך מחדש

88 שיתופים | 132 צפיות

בחודש האחרון הבית שלנו, כן, אותו מקום שהתרגלנו להיזרק לתוכו בסוף יום ארוך – הוא כבר הרבה יותר ממקום שאפשר לחטוף בו כמה שעות שינה ואם התמזל מזלך, אולי אפילו להספיק בינג' קצר. אבל אלו צרות של העולם הישן, היום אנחנו כבר לא מצליחות להתחמק מסט מצעים בלוי, מכלי מטבח שידעו ימים יפים יותר או כריות שמדיפות ניחוחות גוף שמזכירים את התחושה שאחרי ביקראם יוגה. ארומת החביתה מהבוקר פולשת אל פינת האוכל שהפכה לשולחן העבודה שלנו ואיך נאמר? הנפש לא ממש עפה על המצב הזה.

האווירה הכללית שמקיפה את הבית פלוס מהדורות חדשות אינסופיות מרחיקות אותנו מהשקט והאיזון שאנחנו כל כך זקוקות לו. המקום השמח התעטף בתחושת חנק כאוטית – אבל זה ממש לא חייב להיות ככה.

ובקיצור, קבלו את המדריך למתבודדת המשופרת בשלושה שלבים מפנקים:

שלב ראשון: השראות השראות השראות

שליש מהחיים אנחנו מבלות בשינה, שליש נוסף בדפדופים חפוזים באינסטגרם, רובם מעוררי קנאה וחבל, כי זה רגש שממש מרעיל אותנו מבחוץ ומבפנים. בתכלס, התקופה האחרונה הציפה את הרשתות החברתיות בהשראות לעיצובים חדשים בבית, פרוייקט DIY קליל ומשמח לב ונפש או הצעה לרכישה חדשה שתעשה לכן נעים. בעיקר אם היא ארוזה בסרטים סגלגלים ועטיפות מרגשות. כי הכי מגיע לכן עכשיו.

המלצת המערכת: עמוד האינסטגרם החדש של מותג הבשמים היוקרתי ג'ו מלון. הוייב הוט של ההוט קוטור, משובץ בפרחי לבנדר אנגליים נעימים ואווירה כללית של השראה ואופטימיות פוטוגנית. חוץ מזה, תוכלו להגיד שעקבתן אחריו לפני כולן. הכי חלוציות 2020.

View this post on Instagram

Wood Sage & Sea Salt הרפתקאות מעבר לים

A post shared by Jo Malone London Israel (@jomalonelondon_israel) on

שלב שני: זה הזמן להתפנק

זה נכון שמרבית מתענוגות החיים נלקחו מאיתנו. המסעדות האהובות הצטמצמו לכדי קופסאות פלסטיק פושרות, הקצוות בשיער מתפצלים בנחת והציפורניים? עזבו, אל תפתחו את הפצע הזה מחדש. גם הזמנת בגדים שאינם פיג'מה מחו"ל מרגישים רחוקים ומסורבלים ולכן חווית ההתרגשות וההתחדשות מנוקזת כולה אל תוך בקבוקי מפיצי ריח ריחניים שהפכו לאחד המוצרים הכי מבוקשים בתקופה האחרונה ונחטפים לא פחות מהר מביצים טריות במכולת – ויש לזה סיבה מעולה ומוצדקת. ריחות נעימים ומרגיעים מצטיינים בהפגת מתח נפשי, משפיעים על מצב הרוח ויוצרים אווירה רגועה יותר. כלומר, כל מה שאתן צריכות עכשיו. אי אפשר ליהנות מהאביב שבחוץ? הכי תכניסו אותו אל תוך הבית.

המלצת המערכת: בשמים המבוססים על לבנדר אנגלי מומלצים תמיד ובמיוחד בימים כאלו. הצמח היפהפה הזה לא רק עמוס בסגולות ריפוי והקלה על כאבים ולא רק מתהדר בניחוח גורף מחמאות – אלא גם מצטיין במיוחד בהרגעת הנפש, מסייע בהתמודדות עם מצבי לחץ, מתח, חרדות ואי שקט כללי והכי חשוב – יעיל במקרים של נדודי שינה.

קוטור. צילום: יח"צ
קוטור. צילום: יח"צ

שלב שלישי: לעשות את זה כמו מייגן מרקל

זוכרות את עמוד האינסטגרם של ג'ו מלון מהשלב הראשון? אז זהו, שגילינו שמדובר במותג בישום שחביב מאוד על מייגן מרקל כבר לא מעט שנים. האריזות הפתייניות והניחוחות היוקרתיים שבו לא רק את ליבה של הנסיכה במיל'. בתזמון מושלם, הקולקציה החדשה של ג'ו מלון מבוססת כולה על הצמח הפרחוני והסגול וכל אחד מארבעת הניחוחות החדשים מתובל בצמחים רעננים, מושק או תמציות הדרים שמספקים תוצאה נעימה, פרשית ומטהרת נפש עם נגיעות יוניסקס – אם אתן בקטע של לחלוק. (ואתן לא תרצו, מבטיחות). אגב, הקולקציה החדשה מושקת ל-48 שעות בלבד. למה? כי התגעגענו לריגושים ולפומו האהוב שלנו. בעיקר אם הוא מגיע באריזה אלגנטית ופוטוגנית ובלעדיות שתאפשר לנו להתנשא על כל מי שנרדמה בשמירה ולא הספיקה לרכוש.

המלצת המערכת: מיסט לכריות שהוא לא פחות מאובססיה המשלב את שני ניחוחות העל: מושק ולבנדר אנגלי שימתיקו את החלומות שלכן ויפיחו בכריות הרכות שלכן ריח פתייני ומשכר (בקטע טוב). בינינו, גם התזנו קצת על עצמנו.

לא תרצו להפסיק להריח אותם. צילום: יח"צ
לא תרצו להפסיק להריח אותם. צילום: יח"צ

מחיר: 280 שקלים לבקבוק של 30 מ"ל. 150 שקלים לבושם כריות.

הקולקציה החדשה זמינה לרכישה ל-48 שעות בלבד. (כי מגיע לכן קצת אקשן בחיים).

להזמנות: 050-8881522