מקודם

המדריך: איך להתאפר בקיץ?

אל תשכחי להיות חכמה בשמש. צילום: pexels
אל תשכחי להיות חכמה בשמש. צילום: pexels

איך לשמור על העמידות ולנצח את הלחות? באילו מוצרים כדאי לבחור? תכירי את שגרת האיפור החדשה שלך

88 שיתופים | 132 צפיות

להתאפר בקיץ

החום הכבד של חודשי הקיץ משפיע באופן ישיר על עמידותו של כל איפור. תחושת אי הנוחות והזיעה הופכת למטרד ונדמה כי הדבר היחידי שעשוי לעזור לכן, הוא מזגן צמוד. איך מצליחים להתחמק מהחום? לשמור על איפור תקין ושלם שלא נמרח? וליהנות ממראה מוקפד ומטופח לאורך זמן? הנה כמה טיפים מיוחדים לחודשי הקיץ החמים, שיעזרו לכם לעבור את הקיץ בלי חששות.

מחליטות על שינוי

כשמזג האוויר חם ולח מומלץ להשתמש באיפור שייתן תחושה נוחה ופשוטה. איך ניתן לעשות זאת? כדאי לרכוש מוצרים עמידים במים ובחומרים המתייבשים בעצמם וללא צורך בשימוש בפודרה.

לכו על צבעים עמידים במים. צילום: שאטרסטוק
לכו על צבעים עמידים במים. צילום: שאטרסטוק

מוצרים עמידים מתאימים לנשים שנוטות להזיע בפרט באזורי הפנים. מדובר בנשים בעלות עור פנים שמן וגם מעורב ולנשים שנמצאות בגיל השלישי וסובלות מגלי חום וזיעה קיצוניים. נוסף לכך, נשים ספורטיביות שעוסקות לרוב בפעילות גופנית וכן לכל הנשים אשר מבלות בחופי הים או בבריכה, כדאי להשתמש במוצרים עמידים בכדי לשמור על מראה רענן וללא זיעה לאורך זמן.

איך משתמשים במוצרים עמידים?

חשוב מאוד להקפיד על טיפוח עור הפנים, לכן כדאי קודם כדאי למרוח מייק אפ עמיד על הפנים וליצור בסיס טוב וחזק. רק לאחר מכן, אפשר לאפר את הפנים. חשוב לזכור: ברגע שאתן משתמשות במוצרים עמידים, רצוי שכל המוצרים יהיו תואמים, כך יהיה ניתן ליצור אחידות. במידה ותעשו מיקס במוצרים העמידים ובמוצרים שאינם עמידים. התוצאה עלולה לגרוע מהיעילות של המוצרים עמידי הזיעה.

כיצד משתמשים נכון באיפור? בתהליך המריחה, כדאי לשים לב לכמות. ככל שהאיפור דק וקל כך הוא יהיה עמיד יותר. אם יהיו שכבות רבות על הפנים, האיפור עשוי להימרח. מומלץ לשלב מוצרים שהמרקם שלהם יבש כמו: סומק, פודרה וצלליות, עם מוצרים במרקם רטוב יותר, כמו: מייק אפ נוזלי עם עדיפות לבסיס מים.

איך עושים זאת נכון? שלב ההכנה

רגע לפני שאתן מתאפרות, כדאי שתלמדו את התהליכים הבאים שיעזרו לכן למצוא פתרון קל ונוח לעור שמנוני. השלב הראשון בתהליך האיפור הוא למרוח תחליב פנים קליל, שנספג מהר וסופח שומן. לאחר מכן, ניתן למרוח מייק אפ אוורירי ונוזלי על בסיס מים.

התאימי את המייק אפ לצבע עורך:

כאשר אתן מורחות מייק אפ נוזלי, כדאי לברר איזה גוון תואם בדיוק את העור שלכן. בעונת החורף, גוון העור בהיר יותר ולכן, גוון המייק אפ צריך להיות בהתאם. אך בעונת הקיץ החמה, עם החשיפה לקרני השמש החזקות, הקפידו לבחור בגוון מייק אפ עם מקדם הגנה ומעט כהה יותר שיתאים לגוון עורכן המדויק.

גם לגבי איפור עיניים, כדאי להתאים את צבע הצלליות לגוון העור. הקפידו להשתמש בצלליות עמידות, כאלו שלא יוצרות קווים וקמטוטים בעפעפיים.

התאימי את האיפור לסוג האירוע:

מתכננות ללכת לים וליהנות מאווירה קיצית וקלילה? כדאי להקפיד על קרם לחות כבסיס, להשתמש במייק אפ עמיד ובמריחת סומק קל על הלחיים. כשמדובר באירוע מושקע כמו חתונה, רצוי להוסיף גם צלליות, עפרונות צבעוניים ופרטי איפור נוספים כמו שימרים עדינים ועוד. חשוב להקפיד בשימוש בפודרה באירועי ערב כדי לשמור על מראה אחיד ונקי לאורך זמן.