מקודם

המבטיחים לשנת 2020

88 שיתופים | 132 צפיות

לאה מלך

עו״ד מומחית לדיני משפחה ופלילי.

צילום: עמיר צוק
צילום: עמיר צוק

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחומים אלו?

״תהליך שאני  מניחה שנבנה אצלי מגיל מאוד צעיר, חונכתי וגדלתי על ערכי הדמוקרטיה, פמניזם ושיווין זכויות. כנערה קומם אותי רמיסת זכויות אדם ובמיוחד רמיסת זכויות נשים. ללימודי משפטים הגעתי לאחר התלבטויות. בתחילה קסמו לי לימודי פסיכולוגיה שמקנים כלים לשיקום נשים, לאחר מכן נשביתי בתחום העבודה הסוציאלית, אך מהר מאוד הבנתי שכפסיכולוגית או כעובדת סוציאלית הכלים שלי יהיו מוגבלים לשיקום ועזרה, מה  גם שבמשפטים אוכל גם לשקם, גם לעזור ובעיקר להילחם, להוביל ולשנות. השילוב של כל הדברים ניצח, ובסוף בחרתי בלימודי משפטים, תחום דיני משפחה, תוך דגש על ליווי וייצוג נשים. כבר בתחילת דרכי כעו״ד הבנתי שגם זכויותיהם של הגברים נפגעים לא פחות, היום אני מייצגת בשמחה גם גברים וגם נשים אשר נפגעו״.

החלטה מקצועית שלקחת

״הבחירה ללמוד משפטים ולעסוק בענייני משפחה. העשייה היומיומית שלי מתמקדת בהעצמה נשית. מעבר להיותי עורכת דין של לקוחותיי, אני גם החברה והפסיכולוגית שלהם. לרוב הם מגיעים במצב נפשי קשה וחסרי תקוה. לאט לאט אני מביאה אותם למקום טוב, ומרימה אותם בחזרה. הסיפוק הגדול בשבילי זה לראות את השינוי שהם עוברים מהרגע שנכנסו למשרד, עד לרגע שהם יוצאים לחיים חדשים, מלאי ביטחון ומאושרים. האהבה שלי לתחום הפסיכולוגיה, עוזר לי המון בעשייה שלי״.

״אני פורסת את כל הקלפים המשפטיים ובונה אסטרטגיה משפטית, להשיג עבורם את המצב המשפטי הכי טוב שיכול להיות בתיק״

לתחזק עסק מצליח זאת משימה לא פשוטה. מהו סודך?

שילוב בין ניסיון, התמדה ותשוקה עזה למקצוע.

כיצד ניתן למזער את הפוטנציאל ההרסני אשר קיים בהליכי גירושין?

״להתנהג כשני אנשים בוגרים! אין ספק שקשה מאוד לשים בצד את האמוציות של כל צד, אך בשביל הנפש של כל אחד מהם, והכי חשוב נפשם של הילדים, לגמרי יהיה הכי בריא לשים את האמוציות בצד ולבוא לגירושין בלי נקמות ורצון לעשות רע אחד לשנייה״.

את מחזיקה במומחיות בתחום הניכור ההורי, עד כמה לדעתך ההורים
מתחשבים באמת בטובת ילדיהם בניהול הליך הגירושין?

״ההורים מעורבים אמוציונלית ושקועים בסכסוך שלהם, ומחפשים דרכים לפגוע אחד בשנייה, ומהר מאוד הילדים מוצאים את עצמם בין הפטיש לסדן והופכים לכלים בסכסוך הגירושין של ההורים. ההורים שמכוונים לסכסוך או נגררים, סוחפים וגוררים לסכסוך שלהם את הסביבה ואת הילדים, לפעמים במכוון ופעמים לא״.

האם המערכת המשפטית בישראל מקלה על בני הזוג להימנע מהסלמה
או שמא מחריפה את היריבות?

״המערכת המשפטית מנסה באמצעות החוקים והפסיקה למזער נזקים, אך לפעמים המערכת מפספסת דווקא בנקודות מהותיות שמשליכות על התיק כולו. על מנת לייעל לטעמי, מערכת המשפט בישראל צריכה להקציב זמן מוקצב לסיום תיק גירושין על מנת לחסוך נזקים מיותרים לכל הצדדים״.

״הכי בריא לשים את האמוציות בצד ולבוא לגירושין בלי נקמות ורצון להרע אחד לשנייה! ״

מהי רמת ההשפעה שיש לעורך הדין המייצג, על איפיון סכסוך הגירושין,
אם למלחמה ואם לשלום?

״רמת ההשפעה הינה גדולה. העו״ד הינו גורם מאוד חשוב בתהליך, והינו מכוון את התיק לפי האסטרטגיה שלו. אולם ישנם מקרים שהלקוחות מנווטים לפי רצונם ואפילו אינם משתפים פעולה ופועלים בניגוד לעצת עורכי דינם, ולא פעם אף גורמים לנזקים בלתי הפיכים״.

מה היית ממליצה לבני זוג העומדים בפני גירושין לעשות בשלב הראשון, על מנת להגביר את הסיכוי שלהם להתגרש יפה?

״להתחיל ולסיים בהסכם גירושין, בלי שופט או דיין שיחליט כיצד יחיו הצדדים מיום הגירושין. הסכם הגירושין נבנה על ידי הבעל והאישה לפי הסכמותיהם ורצונותיהם, באמצעות עורכי הדין, בפגישת משא ומתן עד שהם מגיעים לעמק השווה״.

הישג שאת גאה בו במיוחד 

״המון פעמים זוגות שהגיעו אליי בשביל להתגרש, הצלחתי למנוע את הגירושין ולעשות ביניהם שלום בית. דבר שהוא הישג וסיפוק אדיר בשבילי״.

מה ה״אני מאמין״ שלך  להצלחה בקריירה?

״להיות אמיתית! כל מי שמכיר אותי יודע שהדבר שמאפיין אותי,  זה להגיד את האמת בלי סנטימנטים לטוב ולרע. כך אני גם עם לקוחותיי, אני מאוד אמיתית איתם ואיני מעגלת פינות. אני פורסת את כל הקלפים המשפטיים ובונה אסטרטגיה משפטית, להשיג עבורם את המצב המשפטי הכי טוב שיכול להיות בתיק״.

מה את אוהבת לעסוק ברגעי הפנאי?

״אני מאוד אוהבת לשבת בבתי קפה ובמסעדות, לחנוך ולהכיר מקומות חדשים. טיפוס הרים וטיולי טבע, לנשום את האוויר הצח. וגם ציור שזו אהבתי משחר ילדותי, שמהווה את השחרור האמיתי שלי״.

צילום: עמיר צוק
צילום: עמיר צוק

״המשרד שלנו גדול, מונה מעל ל– 20 עורכי דין ומשפטנים, אנו עוסקים במגוון תחומים רחב מעולם המשפט. מה שעומד לנגד עיניי, הוא תמיד טובת הלקוח ושמירה על זכויותיועולם המשפט מקביל ללוח שחמט, ובשחמט כמו בשחמט, צריך לבנות אסטרטגיה משפטית לפני שיוצאים לדרך, מאחר ולכל צעד יש השלכות שונות וקריטיות״

052-8515213 | לאה מלך, משרד עורכי דין

עינת אביב

מעצבת פנים.

צילום: לילך חזן
צילום: לילך חזן

ספרי לנו מעט על הכשרתך מקצועית

״עינת אביב, מפ״ת, נשואה + 3, בעלת תואר DES.B בעיצוב פנים מטעם מכללת שנקר. סיימתי לימודי עיצוב פנים לפני כ-13 שנה, תחום שהיה ברור לי מגיל צעיר מאוד שאעסוק בו. אני מאמינה שעיצוב פנים אינו מותרות, הוא מייצר סביבת חיים איכותית, נוחה ופרקטית ומביא את האנשים שחיים בסביבה מתוכננת היטב, להיות שמחים יותר. עם סיום לימודי העיצוב התחלתי לעבוד בחברת מטבחים מובילה ולמדתי את תחום המטבחים והנגרות
לעומק. גיליתי עולם ומלואו ועד היום יש בי אהבה גדולה למטבחים ומרגשת אותי ההבנה ששם הכל קורה״

מה האג׳נדה האדריכלית שלך?

״ההבנה שבית אינו מוזיאון אלא סביבת חיים מורכבת, ולכן התכנון והעיצוב “בגובה העינים״, קוים נקיים, עיצוב שאינו ניזון מטרנדים, אלא שואף לעיצוב ״time less״. החשיבה הראשונית שעומדת לנגד עיניי הינה שהבית ייראה מעודכן גם בשנים הבאות. אני תמיד חושבת איך הלקוח חי בביתו החדש ואיך הוא מוכר אותו בעוד מספר שנים, בצורה הטובה ביותר״.

מה יחסך לשילוב בין חומרים? מהו עיצוב מוצלח? האם יש נוסחה אחידה?

״בהחלט קיים עיצוב מוצלח. בעיצוב התוצאה ויזואלית והיא מעבירה תחושה ורגש. עם זאת אין נכון או לא נכון, וכמובן שאין נוסחא אחידה, בכל בית מתגוררת משפחה אחרת שהיא עולם ומלואו. הצרכים שונים, הטעם והסגנון אחר וזה מה שהופך את העבודה לכל כך מעניינת. אני יכולה לעבוד בו זמנית על דירה מאוד נקייה ומודרנית, בית כפרי וחם ובית אקלקטי שמערבב כמה סגנונות. זה היופי במקצוע״.

טיפים מפי עינת אביב לעיצוב

• חדרי ילדים – לעולם לא לתכנן באופן “תינוקי” וזמני. עיצוב בית שונה לחלוטין מעיצוב אירוע זמני ומטרתו ליצור חלל נעים ומעודכן לאורך זמן.
המלצתי לתכנן ריהוט בוגר ונקי בכל גיל, ולחבר אליו אלמנטים עיצוביים משתנים כגון: גוון קיר, טפט, טקסטיל ומוצרי סטיילינג מגוונים. כך תבטיחו תכנון שישאר אתכם שנים רבות וימנע הוצאות מיותרות בהמשך.

• חדרי הרחצה – החללים הקטנים ביותר בשטח הבית, פה המקום שלנו להעז ולייצר חללים מעניינים ומגוונים. לא לפחד מקרמיקות מעניינות, ריצוף מצוייר שמכניס המון צבע, או לחלופין חדר כהה מאוד.

לא לוותר על ארון מושקע עם חשיבה לפרטים, שילוב של עגלת כביסה, מקומות אחסון נגישים לכל מה שצריך, ותאורה טובה.

מהו החלל החשוב בבית?

״כמובן המטבח. עם סיום לימודי העיצוב התחלתי לעבוד בחברת מטבחים מובילה ולמדתי את תחום המטבחים והנגרות לעומק. גיליתי עולם ומלואו ועד היום יש בי אהבה גדולה למטבחים, ובנוסף, מרגשת אותי ההבנה ששם הכל קורה. ללא ספק מדובר במרכז ההתנהלות של הבית, ובכל פרוייקט משם אני מתחילה״.

איפה נראה אותך בעוד 5 שנים?

״בעוד 5 שנים אני מאחלת לעצמי להיות באותה עשייה, באותן אנרגיות והתרגשות כשאני מגיעה למשפחה חדשה שעומדת בפני שינוי. אני מאמינה שכאשר העבודה שבחרת היא גם מקור ההגשמה, אזי השמיים הם הגבול״.

צילום: מאור מויאל
צילום: מאור מויאל

עינת אביב עיצוב פנים | einataviv1@gmail.com

טל הופמן ותומר לוינסקי

המייסדים, הבעלים והמנכ״לים של חברה לשיווק ופרסום באינטרנט ׳קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב׳.

צילום: בנימין אדם
צילום: בנימין אדם

במה החברה שלכם עוסקת?

“בזמן שמטוסים ממריאים לשמיים, אנחנו מטיסים אתרים לראש תוצאות החיפוש של גוגל. החברה שלנו מספקת שירותי קידום אתרים באינטרנט, יחד עם כל שירותי השיווק שבעל עסק צריך, החל מעיצוב ובניית אתרים ועד לפרסום ברשתות החברתיות ומנועי חיפוש״.

מה הערך המוסף של החברה שלכם?

“שנים של ניסיון בקידום אתרים אורגני וממומן, צוות עובדים רחב ומיומן, יחד עם מתודולוגיית עבודה מוכחת, מביאה לנו הצלחה גדולה בכל סוגי השירותים, אנו יודעים להתאים עצמנו לכל סוגי העסקים, מחברות חדשות בתחילת הדרך ועד לתאגידים גדולים״.

מהלך עסקי בולט שעשיתם בשנה החולפת?

“בשנה האחרונה החלטנו להיכנס למגזרים עסקיים חדשים שלא סיפקנו בהם שירותים עד היום, התאמנו שירותים בהתאם לקהל היעד והקצנו משאבים וכוח אדם עבור המהלך כולו, לשמחנו הדבר נשא פרי באופן מיידי״.

מה לדעתכם הגורם המשפיע ביותר להצלחה בעסקים?

“הכל מתחיל משאיפה למצויינות והתמדה, אנחנו יודעים שתמיד צריך לעשות את המקסימום בשביל להצליח ולהצטיין, כאשר משלבים זאת עם התמדה, כל השאר כבר יגיע, גישה זאת אנו מביאים כל יום לעבודה, על מנת להנחיל את החזון שלנו,  בכל אחד מתוך 50 העובדים אצלנו בארגון“.

מה גורם לכם לא להוריד את הרגל מהגז?

“הלקוחות שלנו נותנים בחברה אמון מידי שנה, זה לא מובן מעליו, בתור מי שעומדים בראש המערכת אנו חשים מחוייבות לכך שכל לקוח אצלנו בחברה ירגיש שהוא מקבל את התמורה הטובה ביותר.
זה מה שגורם בסופו של דבר להמשכיות של עסקים וחברות, יחד איתנו במשך המון שנים. באופן תמידי אנו זוכים לראות את ההצלחה והשגשוג של לקוחותינו,  בכלל התחומים, ובכל הענפים״.

מטרות לשנת 2020: איפה תשימו את הדגש?

“רמה מקצועית וטכנולוגיה מתקדמת תמיד היתה בראש מעייננו, אבל לשנת 2020 מיקדנו את הפוקוס על חווית הלקוח, לכן הגדלנו את מערך השירות, שידרגנו את המערכות פנים אירגוניות והקמנו מועדון לקוחות שהינו מועדון הלקוחות הראשון שמיועד לצרכני שיווק ופרסום באיטרנט. בנוסף, נמשיך כהרגלנו לבצע פעולות להרחבת סל השירותים שהחברה מציעה זאת כדי להמשיך להיות החברה המובילה בתחום, אשר מציעה את היקף השירותים הגדול והמשתלם ביותר״.

״אנו יודעים להתאים עצמנו לכל סוגי העסקים, מחברות חדשות ועד לתאגידים גדולים. אנו חשים מחוייבות שכל לקוח אצלנו בחברה ירגיש שמקבל את התמורה  הטובה ביותר״

www.leos.group leosmedia | leosmedia  סניף חיפה: 04-8455445 | סניף ת״א: 03-3727732

 

ד״ר יוסף שבו

בוגר הפלקוטה לרפואה באוניברסיטה ת״א ובוגר מכון ויצמן למדע. מנהל קליניקה לאסתטיקה רפואית בעומר, מהרופאים המובילים בדרום הארץ: להזרקות יופי, פילינג וטיפולי אנטי אייג‘ינג.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

״המרפאה מצטיינת במקצועיות גבוהה, אמינות ושירות בהתאמה אישית. מותגי החומצה ההיאלורונית הטובים בעולם: רדיאס, בוטוקס,חוטים נמסים ועוד. טכנולוגיית טיקסל לחידוש עור הפנים, ללא קילופים ואדמומיות״

ספר לנו על הכשרתך מקצועית

ד״ר יוסף שבו, רופא ותיק כיהן במגוון תפקידי ניהול בקופות החולים ובמגזר הפרטי, הינו דמות מוכרת באזור באר שבע והדרום. את דרכו המקצועית החל דווקא כדוקטור לביולוגיה מטעם מכון ויצמן למדע ויציאתו מהמעבדה והתחלת לימודי רפואה היוותה המשך טבעי עבורו. בתוך שנים ספורות השלים את חוק לימודיו כדוקטור לרפואה מטעם אוניברסיטת תל אביב. בין לבין פרסם מספר מאמרים וזכה בפרסי הצטיינות רבים. לפני מספר שנים, כשהוא רופא עתיר ניסיון ומנהל רפואי בכיר, גילה ד״ר שבו גם את שדה הרפואה האסתטית, התאהב בו והחל לשלב עשייה זו במסגרת עיסוקיו תוך התמקצעות בתחום. “גיליתי עולם שלם של טיפולים רפואיים דינמי ומלהיב. אני אוהב את היכולת להשיג תוצאות ממשיות ונראות לעין שהינם שילוב של רפואה ואמנות ואת תחושת הסיפוק אשר חשים המטופלים בעת שהם מגשימים חלום ישן ועוברים טיפול אסתטי, בין אם במילוי הפנים מחדש, בין אם בפיסול תווי הפנים ובין אם בעיבוי השפתיים, תיקון האף ללא ניתוח ועוד ועוד״, אומר ד״ר שבו. כפי שנהג קודם לכן כמדען, כרופא וכמנהל רפואי, גם בתחום הרפואה האסתטית הוא מקפיד להשתלם בארץ ובעולם, בכנסים רבים ובסדנאות אמן, זאת על מנת להמשיך ולצבור ניסיון רלוונטי בטכניקות חדישות ובחומרים חדשים ולהציע למטופליו את המיטב שבמיטב, לדבריו.

היתרון הבולט המבדל אותך מן המתחרים?

את דרכו בעולם הרפואה האסתטית מתאר ד״ר שבו כהתמקצעות בלתי פוסקת. לדבריו “רופא המעוניין להגיע להישגים בתחום זה חייב להכיר לעומק את מבנה הפנים, השרירים והרקמות ולעבור הכשרות רבות, סדנאות מקצועיות וכיתות אמן אצל מיטב המזריקים בעולם, וזאת על מנת לצבור ניסיון מעשי ומשמעותי, במרבית הטכניקות וחומרי המילוי וכמובן בבוטוקס״. אך מסתבר שבזה לא מסתכם הידע הנדרש. ד״ר יוסף שבו מסביר לנו שבעולם האסתטיקה קיימים חומרי הזרקה שונים, שרובם מבוססים על חומצה היאלורונית או על סידן טבעי, וכן קיימים חומרים טבעיים, דוגמת בוטוקס, בעיקר, הדורשים מיומנות רבה לצורך הצלחה בטיפול והשגת תוצאות מצוינות. ד״ר שבו מדגיש כי קיימים מותגים רבים של חומרי מילוי בעולם האסתטיקה הרפואית ורק הקפדה על החומרים הטובים ביותר בעולם, העומדים בתקנים המחמירים ביותר, כגון: ה- CE האירופי או ה- FDA האמריקני, עשויים להשיג בידיים הנכונות תוצאות מעולות ולכן יש להקפיד על שימוש אך ורק בהם. לצד חומרי המילוי השונים והבוטוקס מתרכז ד”ר שבו בטיפולי הרמת פנים ללא ניתוח, המבוצעים באמצעות הזרקת חוטים נמסים, מסוגים שונים וביניהם האפטוס. הם מהווים פתרון חדשני ובטוח ומבוססים על חומר הנמצא בשימוש ברפואה מזה עשרות שנים בניתוחים שונים, ועל כן נחשבים בטוחים מאוד לשימוש, ללא צורך בהרדמה כללית, ללא כאב ומבלי שנדרש זמן התאוששות. “לכשנוצרו כבר קפלים בעור, לרוב לאחר גיל 40, ולכל מי שמעוניין בפתרון לא ניתוחי, החדרת חוטים נמסים אצל רופא שעבר הכשרות מתאימות – זאת המלצתי עבורו, כמובן לאחר הערכה רפואית״, אומר ד״ר יוסף שבו.

לתחזק קלינקה מצליחה זו משימה לא פשוטה. מהו סודך?

כדי להשיג תוצאות במגוון ממדים, דוגמת מילוי ופיסול פנים לצד שיפור מרקם העור, יש לערוך תכנית טיפול שלמה, הבנויה באופן אופטימלי, ולשלב טכנולוגיות מתאימות על פי צרכי כל מטופל באופן אישי ובהתאם למצב הקיים. ד״ר שבו מסביר מהו הפתרון בו בחר לצורך השגת התוצאות הרצויות מבחינתו:“להחלקת קמטי ההבעה שבמצח, בצידי העיניים ובין הגבות, יש להזריק מנות נכונות של חומר טבעי דוגמת הבוטוקס. להחזרת נפחי פנים שאבדו עם השנים, מסיבות של התבגרות וכניעת העור לכח המשיכה, אני עושה שימוש בהזרקת חומצה היאלורונית או בחומר על בסיס סידן טבעי – רדיאס. גם לפיסול וחיטוב תווי הפנים נעשה שימוש בחומצה היאלורונית איכותית. להרמת עור רפוי ומתיחה ללא ניתוח מוצע טיפול המשלב חוטים נמסים, אשר מספק תוצאות מיוחדות. לצד כל אלו, למרקם העור עצמו שמשתנה עם השנים ונעשה יבש, מקומט, אפור למראה וחסר חיות, נדרש טיפול החייאה ייחודי, ולצורך כך אני משלב בקליניקה טכנולוגיה חדשנית הקרויה טיקסל, באמצעותה מועבר חום גבוה באופן מדוד לשכבת הדרמיס בתת העור, ובכך משופעלת יצירת קולגן צעיר, ומתחזקת רשת סיבי האלסטין. התוצאה הינה עור חיוני ובריא יותר, זוהר במראה ולח״.

מה המטרה הבאה לשנת 2020?

על פי אופיו וחתירתו למצוינות בכל תחום בו פעל המטרה הבאה אותה מתכוון ד״ר שבו לכבוש ברורה עבורו. כבר כעת הקליניקה שהוקמה על ידו בעומר נחשבת לאחת המובילות באזור ובכוונתו להמשיך ולבסס מובילות זו ולהציע לתושבי האזור את מיטב החידושים בתחום האסתטיקה.

צילום:Shutterstock
צילום:Shutterstock

המשפט המושמע חדשות לבקרים: ״כבר אין סיבה לקבל טיפול אסתטי רפואי בתל אביב״ מהדהד בקליניקה ביתר שאת, ועוד ועוד מטופלים מצטרפים לאלו שמרוצים ומפנים למרפאה את בני משפחתם וחבריהם״.

לפרטים נוספים: טל׳:  6 / 077-9979944    |    השיטה 105, עומר   shabo@netvision.net.il www.drshabo.co.il
 Dr. Yosef Shabo ד״ר יוסף שבו אסתטיקה רפואית

טלי דדון ביטון  עורכת דין

בעלת משרד לעריכת דין בתחום המקרקעין וההתחדשות העירונית תמ"א 38.

סגנית יו"ר ועידת מקרקעין בלשכת עורכי הדין מחוז דרום, ומרצה בתחום המקרקעין היזמות וההתחדשות העירונית וכן בקורס רשם המתווכים.

״מתחת לחזות העסקית הנשית והעדינה, תגלו כי מדובר בכרישת נדל״ן ועו״ד מקצועית  ומוערכת, בתחום המקרקעין וההתחדשות העירונית ״ צילום:יח"צ
״מתחת לחזות העסקית הנשית והעדינה, תגלו כי מדובר בכרישת נדל״ן ועו״ד מקצועית  ומוערכת, בתחום המקרקעין וההתחדשות העירונית ״ צילום:יח"צ

אל תתנו למראה ה״ברבי״ להטעות אתכם, מתחת לחזות העסקית הנשית והעדינה, תגלו כי מדובר בכרישת נדל״ן ועורכת דין מקצועית ומוערכת בתחום המקרקעין וההתחדשות העירונית, העוסקת בתחום הנדל”ן למעלה מ-15 שנה.

מה הובילך לעסוק דווקא בתחום זה?

״תחום המקרקעין והנדל״ן היווה המשך טבעי ומתבקש לניסיוני הקודם באדריכלות. כמי שייצגה חברות ויזמים בעבר ואף כיום מייצגת יזמים וקבלנים בתחום הבניה הרוויה וההתחדשות העירונית ובין היתר משמשת כיועצת משפטית בקבוצת BLD4U, אין ספק שנסיוני בתחום התכנון האדריכלי מהווה יתרון משמעותי מאוד, מול היזמים ויועצי התכנון מחד ומול רוכשי הדירות מאידך״.

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך?

״יזמים בתחום הבניה הרוויה וההתחדשות העירונית, תמ״א 38, פינוי בינוי, החל מאיתור העסקאות המתאימות ביותר, דרך ניהול מו״מ וחתימת ההסכם, ועד לקבלת ההיתר ומכירת הנכסים החדשים, מגורים ומסחריים.  כמו כן, ייצוג דיירים, הפונים אליי ומבקשים לבדוק היתכנות לביצוע תמ״א 38 הרלוונטי בבניין מגוריהם, וזוכים לליווי אישי ומקצועי של אשת מקצוע בקיאה ומנוסה בתחום: משלב גיבוש הרעיון ועד לבחירת היזם המתאים ביותר. בנוסף מייצגת רוכשי ומוכרי דירות ומשקיעים בתחום המסחרי והנדל״ן המניב״.

הישג שאת גאה בו במיוחד

״ההישג העיקרי אינו אחד, אלא מתמשך, העשייה והרחבת הפעילות, תוך שמירה על האני מאמין שלי, הוא ההישג המשמעותי  ביותר עבורי. אחד מיתרונותיי כעו״ד הוא יכולתי לזהות את ה״מוקשים״ הקיימים בהסכמים ולנטרל אותם עבור לקוחותיי, כמו כן, פתרון סכסוכים משפטיים ואישיים על הצד הטוב ביותר ובדרכי נעם גם במקרים של הפרות הסכמים״.

ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״פתיחת משרד נוסף בת״א, הקנה לי נגישות וזמינות לעסקאות וללקוחות רלוונטיים. המשרד מעניק קשת שירותים רחבה לכלל לקוחותינו, הפרטיים והיזמיים, בתחום הנדל״ן, ואף בתחומים הנושקים לתחום הנדל״ן, כגון: דיני חברות, צוואות-ירושות, וכו׳, לצד בחירת שותפים לעשייה ולדרך בחירת צוות עובדים מתאימים היא לב ליבו של המשרד״.

מה ה׳אני מאמין׳ שלך להצלחה בקריירה?

״בעברי עבדתי כדיילת אויר באל-על, תקופה מהנה ומעצבת עבורי הן במובן האישי והן בהתפתחותי המקצועית. נסיוני מול אלפי לקוחות בכל טיסה וטיסה, חידדו את כישורי התקשורת הבין אישית ואת ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, תוך זיהוי מדויק של צרכי הלקוח, באופן הבא לידי ביטוי כיום. כעורכת דין בתחום הנדל״ן והמקרקעין, באפשרותי לזהות את צרכי הלקוחות באופן המדויק ביותר, והתאמת מענה ושירות מקצועי ואישי ביותר עבורם, מהרגע הראשון ועד לסופה של העיסקה, בידיעה ברורה שאין תחליף ליחס האישי״.

לתחזק עסק מצליח זו משימה לא פשוטה. מהו סודך?

״הענקת יחס אישי ודיוק מקצועי, היכולת שלי להעניק קשת שירותים משפטיים רחבה, מתן מענה מידי וזמין בכל נושא, ובניית אסטרטגיה עסקית ומשפטית, המותאמת למידותיו הייחודיות של כל לקוח או עסקה, ובחירת צוות עובדים מקצועי ואכפתי. בסופו של דבר עסקים ועסקאות עושים עם אנשים, ואני מאמינה שנתינה, היא קבלה״.

054-3061323 |  טלי דדון – ביטון משרד עורכי דין| אשדוד: שדרות ירושלים 18 (קיי טאוור)  | ת״א: יוניצמן 21 (בית מנדרין) |

www.bizmakebiz.co.il

דיקלה כהן

מעצבת תכשיטים ומדריכת סדנאות תכשיטנות. בעלת בית היוצר של דיקלה.

צילום: עידן מעוז
צילום: עידן מעוז

איך נולד המותג ״בית היוצר של דיקלה״?

״האמת היא שמאז ילדותי (הירושלמית) אספתי חוטי חשמל צבעוניים (שהיו מוצאים פעם ברחוב) והייתי מעצבת מהם צמידים וטבעות. עם הזמן השתכללתי ועברתי לחומרים נוספים. בנערותי התחלתי למכור תכשיטים לחברות, ולאחר הצבא זה כבר היה חלק ממני, עד שהפכתי את התחביב לעסק של ממש, שכולל ניהול עובדי יצור ושיווק, לחנויות ולגלריות בארץ והעולם״.

ספרי על הסגנון העיצובי שלך?

״אחד מהסגנונות המזוהים עם עבודת היד שלי הינו עיצוב וסלסול מתכות לספירלות וצורות עגולות מיוחדות, בשילוב של אבני חן וקריסטלים, סגנון שכנראה נטמע בתוכי בזכות הנוף והעיצוב הירושלמי האותנטי שגדלתי איתו״.

מיהו הקהל הרוכש את תכשיטייך?

״נשים שונות שאוהבות לענוד עיצובים מיוחדים מכל העולם, כמובן גם נשים ישראליות. יש לי מגוון רחב של קולקציות שכולן עשויות בעבודת יד אמנותית וייחודית. בנוסף, ישנו קהל גדול שרוכש את הקולקציות של פרטי היודאיקה שאני מעצבת״.

היכן ניתן לרכוש את התכשיטים?

״ניתן לרכוש את תכשיטיי בחנויות וגלריות ברחבי הארץ. תצוגה ענקית באתר התיירותי המרשים ירדנית, בקיבוץ כנרת. באתר האינטרנט “בית היוצר של דיקלה״, בדף הפייסבוק והאינסטגרם, ובנוסף ניתן להגיע ישירות אלינו ישירות לסטודיו ולהתרשם מהקולקציה המלאה  (ימית 22, ראשון לציון)״.

ספרי על סדנאות התכשיטים והקורסים שאת מפעילה?

״בסטודיו מתקיימות סדנאות וקורסים מקצועיים לתכשיטנות, אני מלמדת את כל סודות המקצוע והטכניקות, כולל הלחמות עדינות, עיצוב מתכות ושילוב של אבנים. נשים שרוצות משהו טוב לנפש או כאלה שרוצות להתמקצע ברמה גבוהה, נהנות אצלנו מחדוות היצירה, ובנוסף, יוצאות עם תכשיטים מעשה ידיהן על פי טעמן האישי ועם ידע להכין גם בבית.

יש לי מדריכות מעולות שהכשרתי, אשר מעניקות תשומת לב אישית לכל משתתפת״. צילום : יח"צ
יש לי מדריכות מעולות שהכשרתי, אשר מעניקות תשומת לב אישית לכל משתתפת״. צילום : יח"צ

יש לי מדריכות מעולות שהכשרתי, אשר מעניקות תשומת לב אישית לכל משתתפת״.

מהי הסדנה ״לגלות את התכשיט שבי״ ולמי היא נועדה?

״לא סתם היא נקראת כך, זוהי  סדנה חד פעמית שבה כל אחד מהמשתתפים (נשים וגברים) יוצא עם תכשיט מעשה ידיו, שמשקף את האישיות שבו, הבחירות שלו, ומעניק לו משמעות ומזכרת. חברות ואירגונים מזמינים את הסדנה לערב גיבוש עובדים או ימי כיף,  וגם אנשים פרטיים לימי הולדת, או כל אירוע אחר שהם רוצים להנציח ביחד עם חוויה מעצימה ומזכרת לתמיד.

אני מגיעה עם המדריכות שלי לכל מקום בארץ ובחו״ל״.

מה מצפה לנו בשנת 2020?

״בימים הקרובים יוצאת הקולקציה החדשה שלי, ססגונית ושמחה משולבת באבנים מיוחדות. בנוסף, שכללנו לשנת 2020 את מערך הקורסים והסדנאות בסטודיו והוספנו שיעורי לימוד וטכניקות נוספות, שנשים תוכלנה להירשם ביתר קלות לסדנאות בוקר או ערב, בלי לחכות שיתפנה להן מקום ותוכלנה  לבחור את השיעורים והטכניקות האהובות עליהן. אני גם מלמדת ומכשירה תכשיטניות בארץ, ומלמדת קורסים בהלחמות לתכשיטניות. הציפייה הגדולה שלי הינה להמשיך ולשמח אנשים על ידי חדוות היצירה ולהפציץ את הידע והנסיון הרב שצברתי גם מעבר לים״.

מה מסב לך אושר וסיפוק?

״פעם בחודש אני מתנדבת ומגיעה עם הציוד שלי למחלקת אונקולוגיה בבית החולים תל השומר לשמח ולעודד את החולים בעשייה ויצירה. אני נהנית לראות את החיוך שלהם אחרי שהם יוצרים תכשיט. זה סיפוק והתרגשות עבורי״.

״ בסדנת ״לגלות את התכשיט שבי״ כל משתתף יוצא עם תכשיט מעשה ידיו המעניק לו משמעות ומזכרת. חברות ואירגונים מזמינים אותי לערב עובדים או ימי כיף וגם אנשים פרטים, זה מסב לי סיפוק לראות המשתתפים יוצאים מאושרים מהעשייה!"

בית היוצר של דיקלה, טל׳: 0544-877177 | ענוג מנהלת הסטודיו, טל׳: 0523-820520 |  סטודיו: ימית 22, ראשון לציון |

www.diklasartstudio.com   | diklameri@diklameri.co.il

 

ליאת עסיג לוי

מעצבת פנים ומומחית להשבחת נכסים.

צילום ליאת: עמיק צוק
צילום ליאת: עמיק צוק

מה מבדל אותנו?

״בסטודיו ליאת עסיג קודם כל מקשיבים לצרכי כל הנוגעים: הדיירים, החלל, הסביבה והחומרים. בסוף היום, מדובר בחלל המיועד לקבוצת אנשים מסוימת וככזה, הוא חייב להיות מאופיין בצורה אופטימלית. לאחר הבנת כלל הפרמטרים הקשורים בפרויקט, הכל מתכנס אל הדבר החשוב ביותר עבור הדיירים, לוחות הזמנים״.

ספרי לנו מעט על הכשרתך מקצועית

״בגיל 9 נסענו לחופשה משפחתית באילת וטיילנו בין בתי המלון. קסם לי לראות את עיצוב המלונות השונים, בעיקר זה של מלון ״המלך שלמה״. ראיתי שלכל מלון עיצוב שונה המספר את סיפורו, עם החומרים והאלמנטים הייחודיים לו. לימים הבנתי שזה טוטאל דיזיין במיטבו, וכך נשאבתי לתחום עיצוב הפנים. ב-2003 סיימתי לימודיי במכון הטכנולוגי חולון, במחלקה לאדריכלות פנים. התחלתי את דרכי במשרד בוטיק המתמחה במגוריי יוקרה לבכירים במשק. בהמשך עבדתי במשרד מוביל, העוסק בעיצוב מסחרי בתחום עסקי המזון. ב-2008 לאחר שצברתי ניסיון רב פתחתי את הסטודיו: ליאת עסיג עיצוב פנים. הסטודיו עוסק בהשבחת נכסים ועיצוב פנים, מגוריי יוקרה לצד עסקים״.

מהם הקווים המנחים אותך בעבודתך?

״ההסתכלות על העבודה בפרספקטיבה של חוויית לקוח. חשוב לי לדמיין כיצד החלל ייראה הרבה לאחר סיום עבודתי. בסוף היום יש לזכור שאנשים נכנסים לחלל ורוצים להרגיש בו בנוח, אם זה בבית, בבית קפה או בחדר במלון״.

מה ייחודי בעסק ובשירות שאת מעניקה ללקוחותייך?

״הסתכלות ב-360 מעלות על כל פרויקט, וירידה לפרטים הקטנים. אני מאמינה שלכל פרויקט יש DNA משלו, כמו גם הצרכים והשאיפות של הדיירים שאמורים לאכלס את החלל. כמו כן, בוורסטיליות הסגנונות בהם ביכולתי לעצב״.

איך מתגבשת ההחלטה לקו העיצובי של הפרויקט?

״התהליך מתחיל עם עבודה מקדימה והבנת הצרכים מצד הדיירים: ראיונות עומק, רפרנסים, השראות, ומיקסום החוויה האישית. במקביל, מגדירים תקציב ולוחות זמנים. הפרויקט הוא “טיילור מייד “למידותיו של הלקוח״.

״לכל חלל יש סיפור מיוחד משלו. אנו כאן כדי לעזור ולספרו״
״לכל חלל יש סיפור מיוחד משלו. אנו כאן כדי לעזור ולספרו״

איזו מגמה אופנתית משפיעה על עיצובייך?

״אני מקפידה לפקוד את בירות העיצוב ולבקר בתערוכות מובילות בעולם ולהתוודע לחומרים חדשים, טכנולוגיות חדשות, כדי להתעדכן  ולשלב  את הידע בעבודת הסטודיו. עם זאת חשוב לי שיהיה חיבור אישי בין הלקוח לביתו, לכן אני מאוד מעודדת שימוש בפריטים עם ערכים סנטימנטליים מעל לכל טרנד. בפן האישי, אני מתחברת לעיצוב אקלקטי מלא באופי״.

הישג שאת גאה בו במיוחד?

״בגלל שהניצוץ לעיצוב החל בילדותי בחופשה משפחתית במלון, שמחתי לסגור מעגל כשנבחרתי לעצב את מלון הבוטיק  Sea executive suits בתל אביב, שבו 40 חדרים. המלון עבר ריענון בשטחים הציבוריים ובחדרים. הפרויקט הגיע לאחר שנגעתי בהרבה מאוד תחומים של עיצוב פנים, בתים פרטיים, דירות יוקרה, עיצוב מסחרי (עסקי מזון, חנויות, משרדים) בסגנונות  מגוונים. אני כבר מצפה למלון הבא שאזכה לעצב.חלומות נועדו להגשמה! כולי תקווה שאני אמשיך לתרגם את חלומות לקוחותיי בחללים וכמובן שאמשיך להתרגש״.

נהר הירדן 27, קרית אונו | 054-5488048 | www.liatessig.co.il