מקודם

הכי טובים שיש לשנת 2020 

88 שיתופים | 132 צפיות

ניצה ריספלד

מטפלת בכירה ב Nlp – עבודה חיובית עם תת המודע.

מאמנת אישית ועיסקית לצמיחה ממוקדת (מוכרת ע״י לשכת  המאמנים הארצית), מטפלת בשיטת 12 הצעדים.

התמכרויות/דכאון /חרדות.

צילום: Arkady Bromberg
צילום: Arkady Bromberg

״השאיפה היא להגיע לאיזון פנימי בין גוף -נפש-רוח נשמה!

בשביל להגיע לטיפול צריך אומץ , להוריד את המסכה ולהיות אמיתי עם עצמך

על אמת באמת בלי לעגל פינות שם טמון האושר״

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

״מתנת האל/שליחות קיימת בי מיום היוולדי.  מהיותי ילדה להורים ששכלו שני ילדים קטנים לפני שנולדתי, ובעקבות כך אמי ואבי סבלו ממצב נפשי קשה ומורכב, הגעתי להבנה עוד בילדותי שעליי לפעול מתוך אחריות רבה כלפי הורי ואחיי. הרגשתי שאני חייבת להגן עליהם, ובכך, נאלצתי להתבגר מהר מאוד עקב הנסיבות. לאחר מכן זה המשיך במשפחה שלי, ילדיי ובן זוגי.

לאורך כל חיי פעלתי מתוך אחריות אישית, מוסריות, ערכיות, בגרות, נתינה, חמלה, שמחה, אהבה וחסד. באחד המשברים שלי, לפני פטירת אמי ממחלת הסרטן, וגירושיי, שבאו לאחר מכן, הגעתי לחוסר אונים מוחלט, והתחלתי לשאול את עצמי המון שאלות: מהו הייעוד שלי? מהי השליחות שלי? הבנתי שלכל אחד מאיתנו תפקיד בעולם, שליחות למען האחר. בתיכון הייתי ללא מוטיבציה ללמוד עקב הנסיבות הקשות שהיו בביתי. בבגרותי רציתי להוכיח להוריי שאני יכולה ומסוגלת, נרשמתי ללימודים, סיימתי בהצלחה״.

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אליך?

״כל מי שהגיע להבנה ורצון לשנות תחושות, רגשות לא נעימים, יש סיפור מאחורי השלילי הזה. מי שמרגיש תחושות לא נעימות, על הסקאלה שבין רגשות קלילים ומגניבים, כמו: שמחה, אושר, אומץ, בטחון, שלווה, שייכות, קבלה, שביעות רצון, אמונה, חמלה, אכפתיות, זרימה או נדיבות, ועד לרגשות הקשים והמאתגרים יותר, כמו: עצב, פחד, גועל, בושה, מסכנות, כעס, עייפות, שעמום, שחצנות, כאב, היסוס. לכל מי שרוצה להרגיש שמח ומאושר, לשיפור הדימוי עצמי, הערכה עצמית, בטחון עצמי, העצמה, לסובלים מדכאון וחרדות, התמכרויות מכורים: כגון: אלכוהוליסטים, מהמרים והתמכרויות נוספות, לסובלים ממחלות פסיכוסומטיות בכל המגזרים, מגילאי 20 ומעלה, העוסקים בתחומים שונים: אקדמים, מפורסמים, מנהלים בכירים, עקרות בית (אמהות), חיילים״.

איך מתבצע הטיפול?

״בתחילת התהליך אני מבררת את המטרה האימונית ויחד עם המטופל אני מגדירה את המטרה בצורה חיובית, כאשר לאורך כל התהליך המטרה רק הולכת והופכת חיובית יותר ויותר.

בעזרת NLP אני משלבת טכניקות פסיכולוגיות המתחייבת בפרק זמן קצר שבין 6-20 מפגשים
להגיע לתוצאות. ניתן לטפל במשברים, פחדים, שיפור בטחון עצמי, התמכרויות, בעיות משקל, לסובלים מחרדות, יש פתרון אמיתי ומוכח! באמצעות
השיטה אני יכולה לכוון כל מטופל/ת ולעזור להם להשיג את היעד האישי והמקצועי שלהם!״

למי הטיפול אינו מתאים?

״למי שסובל מהלוצינציות, תעתועים, חוסר יכולת להבחין בין מציאות לדמיון״.

למי מתאים האימון?

״אימון אישי מתאים למי שיש לו מוטיבציה ומוכנות לקדם את עצמו ולשפר את חייו. אימון אישי מתאים למי שבאמת רוצה למצוא תשובות ולא רק לחפש אותם, למי שמוכן לקחת אחריות ולעצב את העתיד שהוא רוצה לעצמו. בפגישות שלנו ניצור מרחב נח להעלות רצונות, מטרות, ערכים, חלומות, ויחדיו אנו יוצרים תכנית פעולה למימוש״.

אימון עסקי?

״מתאים לכל אנשי עסקים, מנכ״לים, מנהלים בכירים, עצמאיים החלטות עסקיות, שאנו מבצעים נקבעים 96 אחוז מהמקרים על פי מצב הרגשי שלנו אנו תמיד מאפשרים למצב הרגשי הצדקה שכלית, לכן נראה לנו בוודאות שהחלטנו בעיקר לפי שיקולים עניינים בעוד שההחלטה התקבלה לגמרי במימד הרגשי״.

12 הצעדים (התמכרויות)
מי מאיתנו לא מכור למשהו?

״זוהי תוכנית קלה ליישום וגמישה המשלבת בין הצד הרוחני וההוליסטי לבין צד פרגמאטי, אפשרות ליישם בחיינו האישיים, כל אחד מאיתנו מכור למשהו…. קבלת כלים מיומנויות, התערבות ומיומנות במקרים של התמכרות להפרעות התנהגויות ואישיות נלוות״.

הישג שאת גאה בו במיוחד?

״בטיפולים הרגשיים שעברתי לפני תחילת לימודיי, בחרתי לטפל במצב, ולפעול. כדי לשנות את התחושות והרגשות הלא נעימים, בחרתי להאיר בפנסים פנימה, פנסים המאירים את ההיבטים הנפשיים שלנו, שזקוקים להתייחסות היכן אנו צריכים לטפל בעצמנו. אם אני מרגישה תחושות או רגשות לא נעימים, יש סיפור מאחורי השלילי הזה, שאלתי את עצמי המון שאלות? מה אני באמת מרגישה ומדוע? עם מי? מתי? איפה?״.

מה "האני מאמין" שלך להצלחה בקריירה

• הזדמנויות מגיעות מחופשות.

• חמלה עצמית ולא הלקאה עצמית.

• אין רע , יש צמיחה.

ההגדרה של המילה מזל הינה "כשהזדמנות פוגשת מוכנות", אנחנו יוצאים מאזור הנוחות במצב קיצוני, ואז עוצרים את המירוץ המטורף. לכן, דרושים התמדה ותעוזה, להיות יצירתיים, ולהמציא עצמכם מחדש, כי אין גבול ליכולת הדמיון. בנוסף, להאמין שאין דבר היכול לעמוד בפני הרצון. ללא רחמים עצמיים, גם כשמה שקורה אינו בקצב ובזמן, שהיינו רוצים. אני תמיד אומרת למטופליי ולמתאמניי "FACK IT UNTIL YOU MAKE IT זייפו את החלומות שלכם, עד שתהיו שם״

|    054-5666230  |  www.nitza.letapelb.co.il nitzar.nlp@gmail.com ניצה ריספלד מלווה ומאמנת אישית בשיטת Nlp

חיית אברמוביץ

מנכ"ל ובעלים מכון קוסמטיקה ושיזוף Sunbody בתל אביב – רמת אביב ג,  גרושה + 1, נמצאת בזוגיות.

צילום: דור ארזי
צילום: דור ארזי

״אני מאמינה שכאתה עושה לעצמך, אתה עושה לביתך.

סיפוק אישי הופך אותך לאדם משקיע יותר ואדם טוב יותר״

במה את עוסקת ואילו שירותים המכון  מעניק?

״אני בעלת מכון לשרותי יופי, התמחות וחדשנות במכונות שיזוף. מכון לקוסמטיקה מתקדמת, המעניק את כל טיפולי היופי,  הגוף והפנים בשיטה יחודית. שרות יחודי נוסף הינו שרות סטיילינג, יעוץ והלבשה, בשרות אישי. הכל תחת קורת גג אחת, בליווי צמוד ואישי שלי״.

מהן היתרונות הבולטים של השירות שלך?

״בענף שלי חייבים להישאר עדכניים. אני מכירה באופן אישי את קהל לקוחותיי, אני יודעת לייעץ ולהתאים לכל לקוחה את מערכת הלבוש הנכונה והמתאימה לה. דבר זה יוצר אמון ומערכת יחסים לטווח ארוך, כאשר הלקוחות חוזרות פעם אחר פעם ואני שומעת באופן קבוע שגם אחרי שהן מסתובבות בבוטיקים שונים, הן הכי אוהבות את הבגדים שלי,  זה גורם לי להבין שאני עשיתי את שלי וזה הסיפוק שלי, להעריך את הקיים הכי טוב שאפשר!״

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך?

״קהל לקוחותיי, נשים בשלות, בעלות מקצועות חופשיים, נשים שאוהבות לשלב בין אופנה עדכנית, לנוחות ולצרכי היומיום. נשים שמשלבות פריטי אופנה טרנדים, לצד ביגוד נכון ולא מתאמץ.

אני דוגלת באימרה שהאשה עושה את הבגד, ולא ההיפך. המקום שלי הינו ליצור את ההתאמה לתוצאה הרצויה והנכונה. הלקוחות סומכות עליי, זה תענוג רב לראות נשים שמטפחות את עצמן ודואגות להיראות נכון״.

הישג שאת גאה בו במיוחד

״ההישג הגדול שלי, שהצלחתי לשלב בין ביזנס למשאלת לב. נתינה היא חלק מהשקפת עולמי, זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאני עושה: יעוץ ללקוחה ועד גיוס תרומות כדרך ליצירה ושיתוף. בשנה האחרונה עשינו מכירה שחלק מהכנסותיה היה מיועד לחקר הסרטן, כך שהלקוחות שלי הינן שותפות מלאות״.

ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״רכשתי השנה מכון בעל מוניטין של 15 שנים. החזון שלי להביאו למקום עם אמירה אישית שלי, מרגע כניסת הלקוחה ודרך כל החוויה שלה אצלנו.

מאמינה שהשירות האישי הוא התשובה לקניות בעידן החדש. לאחר פעם או פעמיים של הזמנה אינטרנטית, הלקוחה חוזרת אליי, כי המגע, התקשורת והיחס הינם הדבר האמיתי.

אנו “חיות חברתיות״ מחפשות לראות, להיראות להיפגש ולחוות. לאחר שנים רבות בהם נגעתי בכל התפקידים בחברות אופנה, מצאתי לעצמי מקום שהוא תחת טביעת האצבע שלי, זה הגשמת יעד, מקום שלי שזה עתה התחלתי לטפח״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״אני מאמינה שיחסנו לעצמנו, הוא שקובע את רמת הצלחתנו וזהו הדבר החשוב ביותר.

הצלחה אמיתית הינה חיבור לפנימיותנו. ההחלטה להפוך לעצמאית, לנהל שיגרת חיי, לצד עבודה שאני אוהבת, לקום מידי בוקר, לפגוש נשים ולחדש להן, הפכתי תחביב ואהבת חיים לבגדים, לסטיילינג ולאנשים, למקצוע. היום אני מלאה ומסופקת מהקריירה המקצועית שלי. השלמתי תואר שני, ונבחרתי לדירקטורית בחברות ממשלתיות. אני עם עסק שתואם את מידותיי ואני קמה כל יום עם חיוך ועם חזון״.

יש משהו שאת מרגישה שפספסת בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״לאורך כל שנות עבודתי גם כשכירה וגם כעצמאית, מלאתי שורה של תפקידי ניהול בחברות אופנה מובילות במשק הישראלי. להיות מנהלת או לטפח קריירה זה בעיקר משאבי זמן. הרצון להצליח, המוטיבציה הם חלק משגרת חיי. חשוב לי להיות אמא טובה, חברה טובה, כשם שאני מנהלת טובה. בחיים כמו בחיים, יש מקומות שמשלמים מחיר, מעולם לא הייתי האמא שמגיעה לאסוף כל יום מהגן, אבל תמיד הייתי מעודכנת ונוכחת״.

Sun body – אליהו בית צורי 15, רמת אביב ג | 03-7444401 |   Sunbody – מרכז אסתטיקה ושיזוף ברמת אביב

לירון שמש

מאפרת כלות וערב.

איפור: לירון שמש | שיער: אדיר דנה | תכשיטים: ענבר ברק | צילום: ניצן גינת 
איפור: לירון שמש | שיער: אדיר דנה | תכשיטים: ענבר ברק | צילום: ניצן גינת 

״אהבתי לאיפור לא הייתה עניין חדש, כל מי שמכיר אותי יודע שזו האהבה שלי. מהרגע שנכנסתי לקורס, כבר לא היה שום סיכוי לתפקיד או עיסוק אחר. מצאתי  את המקצוע שממלא אותי ועושה אותי מאושרת״

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

״לפני כחמש שנים השתחררתי כקצינה, מצבא קבע. עתודאית לשעבר בהנדסת תעשייה וניהול. תחום ריאלי ומנוגד כל כך, לכל עולם היופי והאמנות.

כילדה בבית הספר, לא ראיתי עצמי אף פעם כבעלת יכולת אמנותית כלשהי, לכן דבקתי בתחומים ריאליים, משם המסלול לעתודה האקדמאית ולקצונה היה די ברור. לאחר שחרורי מהצבא, חיפשתי עבודה שוב בתחום הנדסת תעשייה וניהול. עם זאת, חשתי כנטע זר בעולם הזה ולא באמת נהניתי בעשייתי. אמרתי לעצמי – פרנסה לחוד והנאות לחוד, כי בינינו, מי כבר באמת נהנה בעבודה שלו..? בינתיים, חברה טובה שלי בדיוק סיימה קורס איפור ועודדה אותי להירשם בשביל עצמי והנפש שלי, עד שאמצא עבודה חדשה.

אהבתי לאיפור לא הייתה עניין חדש, כל מי שמכיר אותי יודע שזו האהבה שלי. מהרגע שנכנסתי לקורס, כבר לא היה שום סיכוי לתפקיד או עיסוק אחר. מצאתי את המקצוע שממלא אותי ועושה אותי מאושרת״.

מה מאפיין את קהל היעד שלך?

״בדרך כלל מגיעות אליי כלות שמתחברות יותר לסגנון זוהר וטבעי, כמו שהטרנד מכתיב לנו היום. כלות שחשוב להן להבליט נתונים טבעיים ושהמראה הכללי יהיה נקי ומוקפד״.

הישג שאת גאה בו במיוחד

״מבחינתי, כל אתגר ויציאה מאיזור הנוחות, הוא סיבה של אדם להתגאות בעצמו ואני רואה בו הישג. אם אלה אותן נשים מבוגרות, שסימני הזמן ניכרים בפניהן, או נשים בעלות פגמי עור שקשה מאוד להסתיר, אלה המקרים שבהם אני באמת מרגישה גאווה אמיתית בעצמי,
כי מבחינתי, כאן נמדדת יכולתו האמיתית של מאפר טוב״.

איפור: לירון שמש | שיער: אדיר דנה | תכשיטים: ענבר ברק | צילום: ניצן גינת 
איפור: לירון שמש | שיער: אדיר דנה | תכשיטים: ענבר ברק | צילום: ניצן גינת 

ההחלטה הכי טובה שעשיתי כאשת עסקים?

״נכון להיום ההחלטה הכי טובה שלי הייתה לפתוח קומפלקס כלות, מקום בוטיקי ואינטימי שמטרתו להכין את הכלות ליום שלהן מקצה לקצה באווירה נעימה ואישית תחת קומפלקס אחד. הקומפלקס נפתח בשיתוף פעולה עם החבר הכי טוב שלי, אדיר דנה, שהוא גם מעצב שיער לכלות בחסד עליון, אדם מוכשר שמהווה עבורי השראה ברמה האישית והמקצועית.

מבחינתי זה החלק שהיה חסר בפאזל שלי, כי עבודה בסביבה נעימה ומפרגנת, היא כמו דלק להשראה וליצירה. בינתיים אין יותר טוב מזה. טפו טפו״.

׳אני מאמין שלי׳ להצלחה בקריירה

״קודם כל ולפני הכל, לאהוב את מה שעושים.  אצלי, בכל אופן, ככה זה עובד. ברגע שמשהו נובע אצלי מהרגש, אני אקח אותו לקצה, על מנת שיהיה הכי מושלם שיש. פרפקציוניזם של מזל בתולה. דבר שני, גם אם נוחלים איזשהו כישלון בדרך, צריך לתפוס אותו כהזדמנות ללמוד, ולא לוותר לעצמך.

דבר נוסף, לא לשכוח שידע הוא כוח. אף פעם לא להגיע לנקודה שבה אתה חושב שאתה יודע הכל ויותר טוב מכולם. ללמידה והשראה יש אינספור מקורות, רק צריך לשמור על ראש פתוח ולברך עליהם״.

האם להיות אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר?

״אחרי שעברתי בין שתי קריירות כל כך שונות, הבנתי שכשעושים מה שאוהבים, שבים עם אנרגיות אחרות הביתה, הנפש פנוייה להכיל עוד דברים, חוץ מהעבודה והשגרה הבנאלית״.

היכן את רואה את עצמך בעשור זה?

״הקו המנחה שלי הוא לא להפסיק ללמוד את התחום ולשאוב השראה, מתוך זה להגדיר את הקווים שלי ואת מה שמאפיין ומייחד אותי כמאפרת. אני חושבת שלמידה מתמדת היא הבסיס להצלחה בכל תחום ותנאי הכרחי להתקדמות. כרגע ההתמקדות ועיקר המאמצים שלי מופנים לפתיחה של המקום שלי לכלות, שבו אני אביא את עצמי לביטוי ואת מה שמייחד אותי, זה בפני עצמו חלום שמתגשם לי.

אני מאחלת לעצמי בעשור הבא, להגשים עוד חלומות כאלה, שגורמים לי להרגיש שלמה ובמקום שנכון וטוב לי״.

050-9976639 | Liron _Shemesh _ Makeup | לירון שמש – איפור כלות וערב   Liron Shemesh Proffesional Makeup Artist |

נטע מור יוסף

בעלת קליניקה משקמת הגבות ״נטע גבות״.

שיטוט קל ברשת, במילות החיפוש "נטע גבות" מעלה בגוגל ובפייסבוק, מאות ביקורות מפורטות ומחמיאות, המתארות את נטע, מקצועית, אסתטית ונעימה. כאישיות מדהימה ובעלת עבודה פרפקציוניסטית. רובן ככולן מדגישות שעשו את ההחלטה הטובה ביותר לתת לנטע לטפל בגבותיהן, שהינן חלק פנים החשוב והבולט ביותר.

ראיינו את נטע ושמענו ממנה דברים  נוספים, שלא מופיעים בדף הפייסבוק שלה.

צילום: סטודיו כותרת 
צילום: סטודיו כותרת 

מה הוביל אותך לבחור בקריירה בתחום זה?

״האמת שהייתי החברה שכל אחת צריכה בתיכון.מגיל צעיר עשיתי גבות, והכינוי שלי אצל החברות הקרובות היה "נטע פינצטה".

החיים הובילו אותי לקריירה בתחום ניירות ערך, אך עדיין הרגשתי שמשהו חסר בעשייה שלי.

לפני כארבע שנים, גיליתי את תחום עיצוב הגבות, בשיטת השערה, ומאז הכל היסטוריה״.

במה את שונה מעסקים אחרים בתחום? האם זה קשור בסגנון? טכניקה? ניסיון?

״אני נוגעת ב-3 נקודות קריטיות להצלחת הטיפול. את המילה סגנון, תחליפי במילים עיצוב גבות, אני לא מאמינה בטרנדים של צורות מרובעות, מודגשות, פראיות או מוגזמות. כל מה שמצטלם היום באינסטגרם, מאוד תיאטרלי, אני לא מדמיינת מישהי, שבוחרת בעצמה להיראות עם גבות שכאלה. אני שואפת לגבות טבעיות ככל הניתן, הצורה שלי מתייחסת למבנה העפעף, העיניים, עצם הגבה וגווני השיער. כל אלו מייצרים צורה שיכולה להיות שונה לחלוטין אחת מהשנייה, ולכן לעולם לא אשתמש בשבלונה.

הטכניקה והניסיון שלי מתפתחים מטיפול לטיפול, השאיפה שלי הינה ליצור מיקרו שערות דקות וריאליסטיות בתוך הגבה, זוהי עבודה קשה הדורשת יד מדויקת להפליא, עם המון בטחון בעצמך ובמכונה, מאחר ועוברים מספר פעמים על אותה שערה״.

למי מתאים הטיפול?

״לנשים שהגבות שלהן ניזוקו, מסיבות כאלה ואחרות, מריטת יתר, נשירה, טיפולים קודמים לא מוצלחים, מחלות שבהן מאבדות את הגבות, גבות מצולקות ועוד…

שנית, נשים שאינן יודעות לשרטט את הגבות ומתוסכלות בכל בוקר. אני מעצבת להן מבנה נכון וגבות מלאות ומודגשות, אך טבעיות, הן נראות מעולה בכל יום ולכל השנה, ללא שום צורך באיפור נוסף״.

מה ההישג שאת הכי גאה בו?

״לעיתים אני מטפלת גם בנשים שמתמודדות עם המחלה או לקראת טיפולים קשים, שבהן מאבדות את הגבות. עבורי זוהי שליחות אמיתית, ההתמודדות שלהן מטורפת!

זכורה לי לקוחה שבאה עם פאה, גבות מבולגנות ושיעור יתר בפנים, בעקבות הטיפולים. ניקיתי לה את כל השערות, וביצעתי עיצוב גבות בשיטת השערה. בסיום הטיפול, היא החליטה לצאת ממני ללא פאה, שאיתה הלכה במשך שנה. הטיפול עורר בה בטחון אדיר!״

צילום: סטודיו כותרת 
צילום: סטודיו כותרת 

טיפ ממך, איך להימנע מטעויות וליצור איפור גבות באופן מושלם?

״הזמיני תור אצל מומחית בתחום, שראית עבודות שלה וקראת ביקורות טובות עליה, וכזו שאת בעיקר מתחברת אל סגנון העבודה שלה״.

״אני שואפת לגבות טבעיות. הצורה שלי מתייחסת למבנה העפעף, העיניים, עצם הגבה וגווני השיער. כל אלו מייצרים צורה שיכולה להיות שונה לחלוטין אחת מהשנייה, ולכן לעולם לא אשתמש בשבלונה״

נטע גבות : 054-6756124  |  אינסטגרם: netagabot | פייסבוק: netagabot | חפשו בגוגל: נטע גבות