איך בא לנו. צילום: יח"צ
איך בא לנו. צילום: יח"צ

חובבות המטבח האסיאתי כבר לא צריכות להרחיק למרכז תל אביב. מסעדת הקונספט "הירו" מתמקמת בקניון רמת אביב ומביאה איתה את הטעמים האהובים צפונה

88 שיתופים | 132 צפיות

שכונת רמת אביב מתחדשת בשדרוג קולינרי חדש עם חניכת מסעדת הקונספט השלישית "הירו". אחרי שכבר כבשה את ההייטקיסטים המעונבים בשרונה מרקט וההיפסטרים המתונים בלבונטין בתל אביב כאחד, הטעמים האהובים ממרכז העיר עולים צפונה ומספקים מענה מרענן וטעימה ממטבח פיוז'ן גם לתושבות השכונה הצפונית – עם תפריט משודרג, מרפסת מפנקת ושירות משלוחים למי שאוהבת לזלול על המיטה.

אז מה אוכלות?

לחמנית באן שמנמנה ורכה עם סטייק מינוט, סלט ביצים עם רוטב מיונז וחרדל יפני וטוויסט של מייפל קנדי (36 שקלים) או באן בורגר שאי אפשר לטעות איתו (34 שקלים), אטריות אודון בתוספת עוף או פיסות אנטריקוט ודלורית צלויה (74-78 שקלים), אטריות אורז עם פרגית קצוצה (74 שקלים), באן קריספי צ'יקן עם פרגית שהושרתה במירין סאקה ורוטב סויה, מיונז יוזו, כרישה חרוכה, ג'ינג'ר, בצל ירוק וצ'אטני פלפלים ומשמשים (32 שקלים) וכיסוני גיוזה קטנים שמלאים בכל מה שטעים.

באנים וגיוזות. צילום: יח"צ
באנים וגיוזות. צילום: יח"צ

"הירו" החדשה ממוקמת בכניסה לקניון רמת אביב ובשכונה שצמאה לבתי אוכל חדשים ולחוויית בילוי איכותית וקלילה, רחוק מהפקקים והרעש. עם תפריט שנרקח על ידי השף פיני מלוטניק באווירה אסיאתית קלילה, עדכנית שמתאימה את המזרח לחיך המקומי ועיצוב אקלקטי של האדריכל רענן שטרן. הכי לטוס לניו יורק או לבלות במרפסת באווירה נינוחה.

עוד מעט כבר חורף. צילום: יח"צ
עוד מעט כבר חורף. צילום: יח"צ

הירו רמת אביב, קניון רמת אביב (כניסת המגדל), איינשטן 40, תל אביב

שעות פתיחה:

א'-ה': 12:00-22:00
שישי: 12:00-16:00
שבת: פתיחה כשעה לאחר יציאת השבת.