מקודם

הטיפולים שמשנים את כללי המשחק

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הרגע בו נוכל להסתובב בעולם נטול מסכות עומד סוף סוף להגיע. הכירו את הטיפולים האסתטיים המבוקשים והבטוחים ביותר לשנת 2021 שיעזרו לכן לחשוף את פרצופכן האמיתי

88 שיתופים | 132 צפיות

האביב מביא איתו תחושה נפלאה של התחדשות ושל חגיגיות, ואחרי שנה של קורונה וסגרים, מתחילים כבר לראות את היום שאחרי. בתקופה שחלפה, תעשיית האסתטיקה העולמית לא עצרה בזמן והמשיכה לפתח במרץ טיפולים חדשניים ומתקדמים, במטרה להשיג את המראה הטבעי ביותר. 

אם עד עכשיו ישבנו בבית מול נטפליקס, שאבנו השראה מהלוקים של הכוכבות הגדולות של הוליווד ועקבנו באדיקות אחרי הטרנדים שהיממו את עולם האסתטיקה, עכשיו הגיע הזמן שלנו להתחדש ולהפוך ליפות יותר. 

הטיפולים האסתטיים המובילים של 2021

הרמת פנים ללא ניתוח – הטיפול של פאולה עבדול

FaceTite הוא טיפול הרמת פנים המבוסס על הטכנולוגיה המתקדמת של חברת InMode, פרי פיתוח ישראלי ובאופן חדשני נעשה בטיפול בודד וללא ניתוח. מדובר בטיפול זעיר פולשני, מבוסס טכנולוגיית גלי רדיו והוא היחיד בעולם שמחליף ניתוח מתיחת פנים ומעניק את התוצאה הקרובה לו ביותר – ללא זמן החלמה ממושך וללא צלקות. בפעולה אחת ניתן לבצע המסת שומן, הידוק ומתיחת סנטר כפול, להביא לשיפור דרמטי בעור רפוי באזור הפנים והצוואר – טיפולים שעד כה בוצעו בניתוח בלבד. 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הטיפול מתאים לאזור הסנטר, קו הלסת, לקפלים בצדי הפה ולצוואר והוא מבוצע באופן חד פעמי, ע"י רופאים כירורגים בלבד. התוצאות נשמרות לטווח של 4 שנים. 

טיפול ״הפנים של העתיד״ צבר תאוצה עולמית תחת השם "הטיפול של פאולה עבדול',  אחרי שהזמרת, השחקנית והרקדנית חשפה את סוד המראה שלה. בראיונות עמה סיפרה עבדול כי "בנוסף לשמירה על אורח חיים בריא הכולל שגרת אימונים ושגרת טיפוח, עדיין רציתי עור מוצק יותר בקו הלסת. המכשור של InMode משנה את חוקי המשחק, הוא עזר לי להשיג מראה זוהר וצעיר, ללא ניתוח פולשני". 

טיפול פנים בקפסולת פחם

 Geneo Balance הוא טיפול פנים מהפכני שפותח בישראל, המתבסס על קפסולת פחם לניקוי וחיטוי העור. הטכנולוגיה מאפשרת שימור של רכיבים פעילים עוצמתיים בתוך קפסולה והפעלתם במגע עם העור, כך שבתוך דקות ניתן ליהנות מעור זוהר, נקי ורענן. שילוב המרכיבים הייחודי כולל פחם פעיל, חומצה מנדלית, פפטידים, נוגדי חמצון ותמציות טבעיות, והטיפול נעשה על ידי מכשיר Geneo  מבית חברת פולוג'ן. הטיפול הופך את העור לחלק, זוהר ונקי יותר על ידי 3 פעולות: העשרת החמצן בעור, קילוף תאי העור המתים והזנת העור. 

הטיפול מבוסס על תהליכי חמצון מרוכזים בעור, בשילוב קפסולות מהפכניות לטיפול במצבי עור שונים. הפחם הפעיל בשילוב חמצן, מנקה רעלנים וחלקיקי זיהום אוויר אליהם נחשף העור בחיי היומיום – טיפול אידאלי לאיזון עור שמן וניקוי משמעותי, גם אחרי תקופה ממושכת של הזנחה. הוא מעניק עור זוהר ומטשטש את סימני הגיל עם תוצאות נראות לעין כבר בטיפול הראשון. השלמת הטיפול נעשית על ידי סרום יעודי, עשיר במרכיבים המזינים את העור ומגנים עליו.  

עיצוב שפתיים צרפתי במראה טבעי

טיפולי עיצוב שפתיים הם מהמבוקשים ביותר בתחום, וכדי לקבל תוצאה טבעית ומרשימה בטיפול, חשוב להשתמש בחומר מילוי יעודי המאפשר דיוק מירבי בהדגשת קו מתאר השפתיים, וכן מילוי נפח נכון וטבעי ביחס לגיל ולפני המטופלת. את כל אלה ניתן להשיג עם Stylage Special Lips מבית מעבדות Vivacy צרפת.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

Stylage הוא חומר מילוי אידיאלי המגיע בסמיכות האופטימלית לעיצוב ומילוי השפתיים וטשטוש קמטוטים סביב השפה עם אפקט כפול של מילוי השפתיים והגברת הלחות, היוצרים מראה טבעי לאורך זמן. החומר מבוסס על חומצה היאלורונית מתקדמת בתוספת שני מרכיבים ייחודיים: אנטי אוקסידנט וחומר מאלחש ייחודי המפחית שטפי דם או נפיחות שמופיעים לאחר הזרקה לשפתיים. התוצאה המתקבלת היא של שפתיים יפות, סימטריות, חושניות ובמראה טבעי.

חיטוב מיידי לפנים ולגוף באפקט משולש

 הסוד מאחורי הפנים החטובות של המאה ה-21, טמון בחומר המילוי האפקטיבי לפנים חטובות Radiesse, היוצר אפקט משולש: תוצאת מילוי מיידית, הרמת הרקמה והצערת העור, ולא רק לאזור הפנים. 

Radiesse הוא חומר מילוי מבוסס סידן, באישור ה-FDA כבר משנת 2006, ובטיחותו ויעילותו הוכחו קלינית במאות מחקרים. יתרונו הגדול טמון ביכולת שלו לתקן מיידית קמטים ושקעים עמוקים, מבלי לנפח את האזור. הטיפול אפקטיבי להרמה, חיטוב, השבת נפח ועיצוב הפנים המלווים בשיפור מרקם העור, על ידי עידוד ייצור קולגן ואלסטין באזור המטופל. האפקט האסתטי נשמר לטווח ארוך ומאופיין בעור חזק, גמיש ועבה יותר.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

בשנים האחרונות הותאמו הריכוזים בחומר ה-Radiesse כדי לטפל בהצלחה בשיפור מרקם העור באזורי גוף שונים מלבד הפנים כמו למשל צוואר, מחשוף, זרועות, פנים הירכיים וברכיים, ולמילוי והצערת גב היד, בתוספת לידוקאין לאלחוש מקומי להפחתת כאב.  

סלפי ללא פילטרים: סדרת חומרי המילוי Belotero ידועה כפופולארית ביותר בתעשיית האסתטיקה וכעת הגיע הזמן לערוך הכרות עם מוצר נפלא נוסף מהסדרה – Belotero Revive. זהו חומר להחייאת העור המכיל חומצה היאלרונית בשילוב גליצרול לשיפור מרקם העור, טשטוש קמטוטים וצלקות, מניעת היווצרות קמטים, החדרת לחות מיטבית ובהגדרת מבנה העור מחדש. החומצה ההילאורונית והגליצרול מעניקים לעור מראה צעיר וזוהר יותר, תוך שיפור גמישות ומוצקות. החומרים הפעילים פועלים כטיפול מניעתי ומשמר לעור הפנים, שתוצאותיו נשמרות לתקופה של כ-36 שבועות . 

Belotero Revive מוזרק לעור באמצעות הזרקה שטחית, באזורים החשופים לשמש, מה שהופך אותו ייעודי לטיפול בנזקי התקופה. העור הופך חלק, אחיד יותר, מוצק ומלא לחות, ומסייע בהשגת מראה נטול פגמים וזוהר בכל סלפי.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ