החלקת הילורן של מון פלטין מועשרת בחומצה היאלורונית | צילום דניאל אליסטר
החלקת הילורן של מון פלטין מועשרת בחומצה היאלורונית | צילום דניאל אליסטר
88 שיתופים | 132 צפיות

כולנו רוצות להשתחרר מהמחויבות הקבועה לשימוש בפן ומחליק שיער וליהנות משיער חלק ובריא שאינו מצריך עיצוב, קל ונוח לטיפול. הכירו את החלקת "הילורן" של מותג השיער "מון פלטין״ – המועשרת בחומצה היאלורונית, פותחה בשיתוף ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור, והוכחה כיעילה ובטוחה לשימוש.  החלקת הילורן זוכה להצלחה ברחבי העולם.   

ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור, מספר כי בשנים האחרונות טיפל ביותר ויותר נשים שעברו החלקת שיער ובעקבותיה סבלו מגירויים ונזקים בעור ובקרקפת ומתופעות אלרגיות, בחלקם אף חמורים. "זה לא סוד שתחום החלקות השיער פרוץ וטומן בחובו במקרים רבים לסכנות בריאותיות: מדלדול שיער והתקרחות ועד פגיעה במערכת הנשימה והעיניים", הוא מספר. לפני כשנתיים וחצי חבר לחברת ״מון פלטין״, לפיתוח החלקת השיער האולטימטיבית.
המשימה: החלקת שיער בטוחה, שאינה גורמת נזק לשיער, שתעמוד בכל התקנים ובדיקות הבטיחות, מבלי להתפשר על תוצאות מושלמות.

מון פלטין היא חברה ישראלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי שיער מקצועיים כבר שלושה עשורים וב-53 מדינות ברחבי העולם. במשך שנה וחצי עבדו ד"ר ברמן וצוות החברה בכדי להגיע לנוסחה מדויקת שתעניק החלקת שיער איכותית, הבטוחה למעצב השיער וללקוחה כאחד. בסיום התהליך, ההחלקה עמדה בהצלחה בכל בדיקה, הן במעבדות החברה והן במעבדות חיצוניות באירופה. בדיקות מקיפות הוכיחו את יעילות ובטיחות המוצר שקיבל את אישור משרד הבריאות הישראלי ואת כל האישורים הנדרשים באירופה ובארצות הברית. 

ערכת הילורן שמפו, מסכה, סרום סמוד'ר הייר וסרום דרים הייר מסדרת הילורן – סמוד'ר הייר של מון פלטין פרופשיונל | צילום: יח"צ
ערכת הילורן שמפו, מסכה, סרום סמוד'ר הייר וסרום דרים הייר מסדרת הילורן – סמוד'ר הייר של מון פלטין פרופשיונל | צילום: יח"צ

”המשימה הייתה לפתח החלקת שיער ייחודית, המעניקה תוצאה מושלמת מבלי לפגוע בשיער או בבריאות המשתמש". אומר ד"ר ברמן ומוסיף, ״השקענו משאבים אדירים בביצוע מחקר, בדיקות מקיפות וניסוי מעבדה, עם הרכב חדשני של חומרים הכולל תרכובת של חומצה היאלורונית ובדיקות רגישות לחומרים בעת מריחה ובמגע עם השיער והעור. לא הסכמנו להתפשר על פחות מהצלחה מלאה. תהליך האישור של החלקת הילורן כלל בדיקות מעבדה אירופאית בהשתתפות כמאה נסייניות בשני סבבים. ״התוצאות היו מעבר למשוער: לא התפתחו גירויים בעור או תגובה אלרגית, והמוצר השיג את התוצאה הנדרשת בכל סוגי השיער, אפילו כזה שעבר תהליכים כימיים של צביעה, הבהרה וגוונים״. 

עודד נעים, מנהל ההדרכה הבינלאומי של מון פלטין, מספק נקודה מעניינת: ״בשונה מהנהוג בסביבה העסקית, החלטנו למכור את החלקת הילורן אך ורק למעצבי שיער שיעברו הדרכה מקיפה, כדי להבטיח שכל מי שמשתמש בחומר ההחלקה יהיה בקיא בביצוע התהליך, אבחון מדויק, שמירה על נהלי העבודה והבטיחות והתאמה נכונה לסוג השיער ומצבו".

ואכן, מבט אל אולם הכנת המוצרים לייצוא שבמפעל הישראלי א.משי ממלא את הלב בגאווה: עשרות משטחים ארוזים ומוכנים לשילוח למדינות יעד רבות בכל העולם. "אנחנו מכשירים את מעצבי השיער שלנו ברחבי העולם במערך הדרכה מקיף, כדי להבטיח את המיומנות שלהם", מסביר עודד נעים. ״עד כה הוכשרו 500 מעצבי שיער מתוך למעלה מ-4,100 מספרות שעובדות עם המותג. למעלה מ-160,000 מספרות בעולם משתמשות ומציגות את מוצרי מון פלטין. ביוון, בדרום אפריקה, בסרביה וברוסיה, המותג צומח בקצב עקבי. בנוסף, הפכה ההחלקה למבוקשת מאוד גם בלוס אנג‘לס ובניו-יורק, שבהן תחום החלקות השיער הוא מהחזקים בעולם".

כמה זמן תחזיק ההחלקה?
ההחלקה היא לצמיתות. לא צריך לחזור עליה.  

והשורשים?
על-פי צורך. בעלות שיער גלי: כעבור 6-8 חודשים, אצל מתולתלות ההמלצה היא כעבור 5-6 חודשים. אצל מקורזלות לעיתים קרובות יותר. 

כמה זמן נמשך תהליך ההחלקה?
שלוש עד חמש שעות, תלוי באורך השיער, במצבו, בעוביו ובצפיפות שלו. 

ואם התחשק לי להשתמש במסלסל שיער לצורך אירוע?
אין בעיה. אחרי החפיפה השיער יחזור להיות חלק. 

למי בכל זאת תמליץ שלא לעשות החלקת שיער?
למתמודדים עם בעיות עור בקרקפת כמו: פסוריאזיס, סבוריאה ודלקות עור פעילות.

כמה עולה ההחלקה?
עלות ההחלקה בין 1,800-1,000 ש"ח. מחיר החלקת שורש החל מ-700 ש"ח.