חזיית RED CARPET | צילום: יח"צ ליה לונדון
חזיית RED CARPET | צילום: יח"צ ליה לונדון

נסיינית אמיצה קיבלה על עצמה משימה נועזת: היא לבשה חזיית סטרפלס ויצאה למסלול מכשולים שכולל ריקודים, הליכה קלה והחלפת בגדים אתגרית – כי כל אישה בעלת קאפ C ומעלה יודעת שחזיית סטרפלס צריכה לארוז, להחזיק ולהחמיא גם ברגעים הקשים. לפניכן התוצאות

88 שיתופים | 132 צפיות

חזיית סטרפלס היא לא עניין של מה בכך, בעיקר כשמדובר בנשים בעלות חזה גדול שזקוק להנפה ולתמיכה משמעותיות. אפשר לומר, שעבור אותן נשים, יש לחזייה תפקיד של דיילת קרקע בנתב"ג באוגוסט: לוודא שהכל ארוז כמו שצריך (ושארזתן את החזה לבד) שקצת דחיפות והתרוצצויות לא יגרמו לבלגאן, ושכולם יגיעו ליעד בחתיכה אחת, בלי ליפול או לברוח בדרך.

במסגרת הניסוי נדרשה הנסיינית לבצע את המשימות הבאות: לרקוד במשך 10 דקות, להחליף שני סטים של בגדים ולמדוד את הסטרפלס עם שני פריטי לבוש שונים, רצוי גופייה או מחוך. האם חזיית הסטרפלס עמדה במשימה או יצאה משליטה?

גם נשים עם חזה גדול, אפילו גדול מאוד, רוצות ללבוש גופיות דקיקות, חולצות עם מחשוף נדיב או מחוכים סקסיים וכל פריט לבוש שיעזור להן לעבור את הקיץ הרותח הזה יותר בקלות, בדיוק כמו חברותיהן בעלות החזה הקטן. שוויון בנטל, כבר אמרנו? השוק מלא בחזיות סטרפלס מסוגים שונים, ואולם אין הרבה חזיות שעונות על הדרישות של בעלות חזה גדול. המלצות רבות שקיבלנו הפנו אותנו לרשת ליה לונדון, שמציעה  חזייה מדגם RED CASRPET. ואולם, כדי להיות בטוחות, החלטנו לשלוח אותה לנסיינית מטעמנו, בעלת  קאפ במידה FF, והיקף במידה 75 ובנינו עבורה מסלול מכשולים אתגרי, כי אם את שוכבת על הספה מול הטלוויזיה, את לא יודעת אם היא מחזיקה, אורזת, מהדקת, מחמיאה, מלטפת, נעימה ומרימה כמו שהיא אמורה להיות. 

במסגרת הניסוי נדרשה הנסיינית לבצע את המשימות הבאות: לרקוד במשך 10 דקות, לצאת להליכה קלה, להחליף שני סטים של בגדים ולמדוד את הסטרפלס עם שני פריטי לבוש שונים, גופייה ומחוך. האם חזיית הסטרפלס עמדה במשימה או יצאה משליטה? הנה התוצאות: 

חזיית RED CARPET מתחת לגופייה | צילום: יח"צ ליה לונדון
חזיית RED CARPET מתחת לגופייה | צילום: יח"צ ליה לונדון

הנסיינית יצאה למשימת הריקודים עם מחרוזת שירי שנות ה-80, שהזכירו לה את הדיסקוטקים של נעוריה. כמי שחוותה אכזבות רבות בתחום חזיות הסטרפלס, ולא האמינה שיש דגם שיכול להחזיק את כל הדאבל H שלה, היא החלה את שלב הריקודים בקטן, עם הלהיט "ביג אין ג'אפאן". לדבריה, כשראתה שהכל עדיין עומד במקום, היא העלתה את הקצב ל"טייק און מי" של א-הא! 

היא מסכמת: "החזייה מחבקת את ההיקף היטב, מעניקה תמיכה לגב ולחזה ולא מראה סימנים של תזוזה מהמקום. גם אחרי קפיצות החזה לא "נשפך" החוצה". 

הנסיינית, מידה 75 FF יצאה למשימת הריקודים עם מחרוזת שירי שנות ה-80. כמי שחוותה אכזבות רבות בתחום חזיות הסטרפלס ולא האמינה שיש דגם שיכול להחזיק את כל הדאבל F שלה, היא החלה את שלב הריקודים בקטן, עם הלהיט "ביג אין ג'אפאן". כשראתה שהכל עדיין עומד במקום, היא העלתה את הקצב ל"טייק און מי" של א-הא!"

בשלב השני, הנסיינית החליפה שני סטים שונים של בגדים. היא יצאה לדרך עם חולצת טי רחבה והחליפה אותה לשמלת מיני צמודה. גם בשלב הסרת החולצה וגם לאחר לבישת השמלה לא נרשמו אירועים מיוחדים. לדבריה: "החזייה מאוד נוחה, גם ללבישה וגם להסרה. הקרסים נפתחים ונסגרים בקלות ובגלל הבד הרך מאוד נוח "לסדר" את החזה בתוך הקאפים. הורדת השמלה כללה הרמת ידיים ומשיכה שלה מעל לראש, ואז לבישת חולצה מכופתרת. החזייה לא זזה מהמקום, רק נדרש ארגון קצר של החזה בתוך הקאפים". במילים אחרות: כוחותינו שבו בשלום לבסיסם.

חזיית RED CARPET | צילום: יח"צ ליה לונדון
חזיית RED CARPET | צילום: יח"צ ליה לונדון

השלב השלישי והלא פחות חשוב הוא, כיצד החזה נראה בתוך החזייה, כאשר לובשים פריטי לבוש חשופים יותר. הנסיינית בחרה קודם כל גופייה עם כתפיות ספגטי דקות, פריט חובה בקיץ הישראלי. כפי שניתן לראות בתמונה, הקאפים לא חותכים את החזה אלא עוטפים אותו ויוצרים מראה חלק ונקי. "אני רואה הרבה בנות שמסתובבת עם חזה שיוצא החוצה מהקאפ, וזה נראה מוזר ולא מחמיא" היא מדווחת מתא ההלבשה. "היות שלדגם הזה יש טווח רחב של מידות, הצלחתי למצוא את המידה שאורזת את הכל, ושום דבר לא בורח החוצה, לא מקדימה ולא מהצד. מראה של חזה שבורח החוצה מהגופייה, מתחת לבית השחי, בעיקר כשחם ומזיעים, הוא לא אסתטי, ועם החזייה הזאת זה פשוט לא קורה".

פריט הלבוש השני שנבחר היה מחוך, שם נרשמה הצלחה מסחררת. הנסיינית: "מחוך הוא אחד מפריטי החובה לקיץ הזה, מאוד אופנתי ומאוד סקסי. עד היום לא חשבתי בכלל לקנות מחוכים, כי החזיות שלבשתי לא היו מחזיקות את החזה, הוא היה צונח למטה והמראה היה ממש לא מחמיא. עם החזייה הזאת, כשהכל ארוז במקום ומחזיק, זה נראה נהדר. החזייה הבליטה את החזה, שנראה גבוה ועומד והמחוך היה מהודק סביב הטליה, ויצר מראה של 'שעון חול'. עם חצאית מיני או מכנסיים זה לוק מנצח ליציאה". 

חזיית RED CARPET | צילום: יח"צ ליה לונדון
חזיית RED CARPET | צילום: יח"צ ליה לונדון

לסיכום, אפשר לומר שאם היה מתקיים טקס פרסים מפואר, כמו האוסקר, שמיועד לחזיות, החזייה הזאת  היתה הכוכבת של האירוע. זאת שהצלמים רודפים אחריה וכולן רוצות אותה. לא לחינם קוראים לה – RED CARPET. כעת ברשת ליה לונדון, החל מהיקף קטן (65) ועד היקף רחב (90), מקאפ C ועד G.