מקודם

ההוט קוטור של השיער: הבוסטר שעובד בשבילך

5 דקות והשיער שלך משוקם. צילום: יח"צ
5 דקות והשיער שלך משוקם. צילום: יח"צ

קרסטס, מותג טיפוח השיער היוקרתי, מציג טיפולי שיער בהתאמה אישית שיעניקו מהפך לשיער שלך בחמש דקות בלבד

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכניות טיפול המותאמות ספציפית לסוגי שיער שונים הן יעילות, ממוקדות ומשפרות מיידית את השיער על כל רבדיו. אחת מתוכניות הטיפול היותר מבוקשות אצל מעצבי השיער, היא סדרת פיוזו דוז של קרסטס, הכוללת ארבע אמפולות וחמישה בוסטרים המאפשרים 20 שילובים בהתאמה אישית.

האמפולות לטיפוח השיער, בעלות פורמולות מרוכזות, מעורבבות עם מרכיבים פעילים רבי עוצמה הנמצאים בבוסטרים, והשילובים האפשריים משנים את מרקם השערה ואת מראה השיער באופן מיידי ולאורך זמן, כך הומצא המיקס אנד מאץ׳ של טיפולי השיער האישיים.

ב־2016 עברה סדרת פוזיו דוז מהפכה שהפכה את הטיפול ליעיל עוד יותר, עם התאמה אישית מדוייקת יותר, במינון המותאם באופן מושלם לכל לקוחה ועם ביצועים מדהימים של המרכיבים הפעילים. לסדרה נוסף בוסטר לשיער מרדני והיחס של האמפולות והבוסטרים השתנה – המינון של הבוסטרים הוכפל פי 15 וכל פורמולה, עם מרכיב הכוכב שלה, נמזגה למיכל חדש.

הבוסטר שמתאים את עצמו בשבילך. צילום: יח"צ
הבוסטר שמתאים את עצמו בשבילך. צילום: יח"צ

כיצד נעשה הטיפול?

בשלב הראשון נערך אבחון מקצועי על־ידי מעצב שיער והוא קובע את פרופיל השיער: מצב השערה קובע את בחירת האמפולה והציפיות האישיות של כל לקוחה מהשיער שלה, מאפשר את בחירת הבוסטר. לאחר האבחון ייקבע השילוב האישי הנכון והמתאים ביותר של אמפולה ובוסטר מהסדרה המורחבת, המסוגלת להרכיב 20 שילובים של מרכיבים פעילים טהורים בריכוז גבוה.

מה כוללת הסדרה?

הסדרה כוללת ארבע אמפולות: אמפולה להזנה ולרכות מיידית בשילוב אבוקדו וחוחובה; אמפולה להגברת הזוהר של שיער צבוע עם מרכיבים פעילים המצפים את סיב השערה באור; אמפולה לשיקום עמוק עם דבק סרמידים (מולקולות שומניות דמויות שעווה) לתיקון ולהגנה על סיב השערה, ואמפולה להגברה מיידית של צפיפות השיער המועשרת בפרו־קלציום.

בנוסף כוללת הסדרה גם חמישה בוסטרים:

בוסטר חומצת אימנו, אבץ וויטמין E להגברת הברק; תרכבות נגד שחיקה מצמח התחייה; בוסטר הכולל תרכובות של חומרים מזינים בשילוב אירוס מלכותי; בוסטר עם חומר מחליק המאפשר 72 שעות של שיער חלק, ללא קרזול ועמיד בלחות, ובוסטר לעיבוי השיער.

מחיר מומלץ לטיפול משולב של אמפולה + בוסטר: 80־120₪

*ניתן להשיג במספרות קרסטס בלבד.

לרשימת המספרות המלאה