מקודם

כמו נוצה: הדור הבא של הסרת השיער

העתיד כבר כאן. צילום: יח"צ
העתיד כבר כאן. צילום: יח"צ

טיפול קצר יותר, אזורים חדשים, פחות עקצוצים ומקסימום נוחות. הדיבור הכי רותח בתחום הסרת השיער נוחת בישראל

88 שיתופים | 132 צפיות

לא משנה כמה פיתוחים וטיפולים חדשניים צצו בשנים האחרונות, עד לא מזמן תהליך הסרת שיער באמצעות מכשור כבד ומסורבל היה נחשב לכואב, ארוך, מעייף וממושך. למטפלת ולמטופלת כאחת. אבל העתיד כבר כאן – והוא מביא איתו בשורה חדשה מבית לאונרדו קוסמטיקה, ששינו את כל מה שידענו וחשבנו על הסרת שיער.

חברת לאונרדו, שידועה בפיתוח וייצור של מכשור טכנולוגי פורץ דרך בעולמות הקוסמטיקה והטיפוח לנשים, משיקה את מכשיר הפדר לייט לראשונה בישראל. מדובר בלא פחות מהדור החדש בתחום עם ביצועים מהירים יותר, תפעול פשוט ונוחות מקסימלית.

טיפול קצר יותר

המכיר החדש מצליח לקצר את זמן הטיפול משמעותית. כיוון שהוא מבוסס על טכנולוגיית אור ופולסים חשמליים שהופכים אותו ליעיל יותר ומהיר יותר. כלומר, טיפול ממוצע שאורך כ-18 דקות וחולש על אזור הידיים, רגליים, בית שחי ומפשעה – יקוצר לכ-11 דקות בלבד. בנוסף, טווח הזמן בין הטיפולים מתרחב ומעניק לכן תחושה חלקה יותר לאורך זמן (כ-6-8 שבועות בהתאם לרמת השיעור של כל מטופל ומטופלת).

אזורי טיפול חדשים

העיצוב החדשני של הפדר לייט משפר את הגישה של המטפלות לשטחי עבודה קטנים ומאפשר להסיר שיער משיפולי האף, פנים האוזן ואזורים קטנים נוספים שעד היום המכשור הקיים פשוט לא הצליח להגיע אליהם. הפלוס? תחושת העקצוץ המוכרת נעלמת כמעט לגמרי בעזרת מערך פילטרים חדשני שמצליח לסנן את אורך גל האור ומנטרל את תחושת העקצוץ למינימום.

נוחות מקסימלית

הפדר לייט פורץ דרך גם עבור המטפלות והקומסטיקאיות, שנאלצו עד היום להתמודד עם כאבי גב ועייפות בשל משקל ידית ההפעלה. העיצוב הארגונומי החדשני ונוחות התפעול הפכו את המכשור לידידותי יותר עבור המשתמשות בו. מיקום ידית העבודה כתלויה באוויר, מנטרלת את המשקל ומקלה משמעותית את הנטל שמופעל על גופה של הקוסמטיקאית ועל גופה של המטופלת. אין צורך להחזיר את התושבת למקום, התנועה על הגוף חופשית ומלאה יותר. פחות כאבים, יותר טיפולים.

שירלי בוגנים, פרזנטורית. צילום: יח"צ
שירלי בוגנים, פרזנטורית. צילום: יח"צ

מזה שנים ש"לאונרדו קוסמטיקה" עומדת בחוד החנית של פיתוחים חדשניים במנעד רחב ביותר של מכשור ותכשירים לכל סוגי הטיפולים. החברה הינה שילוב מנצח בין מכשירים ותכשירים מקצועיים שפועלים באופן סינרגי מצוין ומביאים לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים וגוף.

את הטיפול במכשיר החדש של  חברת "לאונרדו קוסמטיקה" ניתן להשיג רק אצל הקוסמטיקאיות המובילות בארץ. לפרטים, רכישה ויצירת קשר חייגו: 6104* או במייל: info@leonardo-tech.com

 

ארבעה דברים שאת צריכה לדעת לפני שאת מתחילה טיפולי הסרת שיער:

1. חשוב לא להיחשף לשמש כשבוע לפני טיפול הסרת השיער.

2. יש לגלח היטב את הגוף לפני הטיפול, עדיף יום קודם – ולא בשעווה.

3. לשערה יש מספר מחזורי צמיחה, לכן יש צורך בסדרת טיפולים ארוכה.

4. תהליך הסרת שיער ניתן להתחיל רק לאחר התחלת וסת סדירה.