מקודם

מצאנו אותו: קרם הפנים שכל אישה אורבנית חייבת בתיק

את לא צריכה לחפש יותר קרמים. צילום: יח"צ
את לא צריכה לחפש יותר קרמים. צילום: יח"צ

המותג DIADERMINE התחיל בתור סיפור הסינדרלה של עולם הביוטי, הפך לנחשק כבר בשנות ה-50 על ידי נשות המעמד הגבוה והיום הוא זמין לרכישה ברשת סופר-פארם. הקראש החדש לעור הפנים שלכן

88 שיתופים | 132 צפיות

פריז, שנת 1904. זוג האחים ג׳ימבטיסטה וקורנליו בונטי, רוקחים חרוצים, יצירתיים ואקספרימנטליים, יוצרים במעבדתם שיקוי חדש: חומר שמשמש כבסיס תרופתי. השניים מוכרים אותו לבתי המרקחת ברחבי צרפת ועד מהרה הופכים לסיפור סינדרלה של עולם הביוטי.

"קרם יופי" שהושק על ידי האחים ומבוסס על הידע הדרמטולוגי שרכשו בניסוייהם, הופך לנחשק במיוחד על ידי נשות המעמד הגבוה ומביא לעולם את המותג הדרמטולוגי החדש: DIADERMINE. כבר בשנות ה-50 השיג המותג את הקרם הראשון בעולם נגד קמטים – שמיצב אותו כאחד מהמותגים המתמחים בטיפוח עור הפנים.

גם היום, מעבדות המותג מקדמות ללא הפסקה עבודות מחקר שמפתחות את הפורמולות המתקדמות ביותר בתחום טיפוח הפנים, תוך שהן עומדות בתקנים המחמירים ביותר. כיום ניתן כ־16 מוצרים ייחודיים אשר יחד מספקים את שגרת הטיפוח המלאה לעור הפנים. המוצרים נמכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, במטרה לאפשר לכל אישה בכל גיל ליהנות מהם.

הסדרה הכי טובה לעור שלך. צילום: יח"צ
הסדרה הכי טובה לעור שלך. צילום: יח"צ

שלוש הסדרות של DIADERMINE:

סדרת הידרליסט

סדרת טיפוח פנים לצעירות, שפותחה עבור נשים שמתגוררות בסביבה אורבנית המתאפיינת בזיהום אוויר ואורח חיים מהיר ואינטנסיבי. הסדרה כוללת מגוון מוצרים השומרים על הלחות בעור ומונעים ממנו להתייבש בעזרת שני מרכיבים עיקריים: חומצה היאלורונית וצמח הפלנקטון, שמותירים את העור רווי בלחות לאורך כל היום.

הסדרה כוללת חמישה מוצרים: קרם יום במרקם ג׳ל, קרם יום במרקם קטיפתי, מסכת לחות ללילה הנספגת בקלות, מסכה מרעננת המוגשת קרה ותרסיס לחות עדין לעור הפנים. כל המוצרים מגיעים במרקם קליל, בגון ורדרד, והם בעלי ניחוח מדהים.

אגב, מוצר הלחות של DIADERMINE הוא המומלץ ביותר לקיץ. תרסיס לחות עדין לעור הפנים המעניק לו את מנת הלחות היומית לה הוא זקוק. הפורמולה עדינה ומכילה גם היא את תמצית צמח הפלנקטון, לעור רענן ורווי לחות באופן תמידי. מתאים גם לפנים מאופרות.

סדרת ליפט+

סדרת מיצוק הכוללת קרם לחות יום נגד קמטים, קרם יום עם SPF 20 וקרם לילה. הסדרה מבוססת על טכנולוגיית מיצוק מתקדמת עם קומפלקס פרו־קולגן ומבטיחה עור צעיר יותר עד שש שנים ב־90 יום בלבד.

סדרת ליפט + סופר־פילר לעור בוגר יותר

לפעולת מיצוק מתקדמת הכוללת קרם יום, קרם לילה וסרום. מוצרי הסדרה מכילים חומצה היאלורונית והם הוכחו כפתרון מתקדם לפעולת המיצוק, אפקטיבים ממש כמו הזרקות של חומצה היאלורונית, למילוי העור מבפנים.

כל מוצרי DIADERMINE נמכרים באופן בלעדי בסופר־פארם.