מקודם

דוגמניות אמיתיות: מותג ההלבשה התחתונה שהופך אתכן לפרזנטוריות

דוגמניות או לא להיות. צילום: אסי ביטון
דוגמניות או לא להיות. צילום: אסי ביטון

מהנדסת, עורכת דין, מנהלת בית קפה ועוד כשמונה נשים נוספות, מצליחות ונוטפות ביטחון עצמי, לוהקו לקמפיין מותג ההלבשה התחתונה ליה לונדון, בשיתוף עם משרד המיתוג של גולן נהרדעא. יחד הם ניסו לאתגר את אידיאל היופי. כי כולנו נשים אמיתיות

88 שיתופים | 132 צפיות

כולנו נשים אמיתיות, לא משנה אם אנחנו רזות, מלאות, גבוהות, נמוכות, בהירות או כהות, צעירות או מבוגרות. אידיאל היופי השתנה לאורך השנים ולמרות שהסגידה לרזון עדיין ניכרת, אין ספק שאנחנו בתחילתה של דרך חדשה והמושג "נשיות" מכיל יותר ומקבל יותר.

מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי ליה לונדון, המאמין בנשים באשר הן ללא הבדל מידה וגיל, יזם מהלך יוצא דופן לבחירת הפרזנטוריות החדשות, באירוע שכולו הצדעה לנשיות. מאות נשים הוזמנו לאודישנים שהיו פתוחים לכל המידות ובסופם נבחרו 11 נשים לתפקיד השגרירות החדשות של המותג. המכנה המשותף לכולן: הן גאות בנתונים הטבעיים שלהן והן שלמות עם עצמן. אלה הן נשים שמבינות שחזייה טובה, נוחה, איכותית ומותאמת אישית, משדרגת את תחושת הנשיות.

הפנים החדשות של "ליה לונדון" מדברות בגילוי לב על מה שהביא אותן להתייצב מול המצלמות:

ליא קיזל, 35, פעילה חברתית ועוסקת בחינוך פורמלי

"למרות שזה לא אופייני לי להיות חלק מקמפיין הלבשה תחתונה, המקום הפמיניסטי שלי משך אותי כי אני מאמינה בקמפיין של נשים אמיתיות. זה מסר חשוב כשחברה בוחרת בנשים אמיתיות להיות הפנים שלה".

ליא זיקל. צילום: אסי ביטון
ליא זיקל. צילום: אסי ביטון

נטלי רוט, 36, אם לחמישה, בעבר ניהלה פרויקטים בחברת נדל"ן, כיום היא עם הבייבי בבית ופועלת להקמת מרכז הדרכה להורים טריים

"העיסוק של ארבע בנותיי במראה החיצוני ובבדיקת אידיאל היופי ומה יפה ולא יפה הביאה אותי לעורר בבית שיח שאינו סביב דיאטה, ושיבינו שכמו שיש הרבה סוגי נשים גם ליופי יש צורות שונות ומודלים שונים".

 

נטלי רוט. צילום: אסי ביטון
נטלי רוט. צילום: אסי ביטון

איסלעם סעפין, 29, מנהלת בית קפה

"אני רוצה להיות חלק משינוי מהותי בתפיסת האישה ולהראות שיופי יכול לבוא לידי ביטוי בצורות שונות. אני שלמה עם עצמי ועם איך שאני נראית, אוהבת את עצמי בדיוק כמו שאני ומפה הדרך שלי רק מתחילה".

איסלאם סעפיין. צילום: אסי ביטון
איסלאם סעפיין. צילום: אסי ביטון

ליאת סנטו, אם לחמישה, ​אחראית הסעות במועצה האזורית כוכב יאיר

"התקשתי למצוא חזיות למידתי עד שהגעתי לליה לונדון וגיליתי עולם שלם של צבעים ושל נוחות. אני מאמינה שבכל חלון ראווה צריכות להיות בובות רזות ומלאות כדי שנשים לא יירתעו מלהיכנס, ושבבתי ספר לעיצוב ילמדו לעצב גזרות מחמיאות לכל מידה".

ליאת סנטו. צילום: אסי ביטון
ליאת סנטו. צילום: אסי ביטון

אנה אגייב, 39, אם לארבעה, תומכת חינוך בחינוך המיוחד וסייעת במחלקת פיזיותרפיה בבית אבות

"כמי שמגדלת ארבעה ילדים לבד ומלאת שמחת חיים ואושר, אני מאמינה שאישה עוצמתית וחזקה, היא אישה שעומדת בפני עצמה והעצמאות שלה היא נפשית, כלכלית וחברתית".

אנה אגייב. צילום: אסי ביטון
אנה אגייב. צילום: אסי ביטון

מולי קוטלר, 29, תזונאית הוליסטית

"אין בעיני מודל יופי אחד וליה לונדון מייצגת בקמפיין מגוון גדול של נשים: יפות, חכמות, סקסיות ומצליחות שלכולן חלומות ושאיפות ושיכולות להיות מודל יופי. כאישה עם מוגבלות פיזית, בגלל מחלת גפיים, אני ההוכחה עד כמה מודל היופי הוא מגוון".

מולי קוטלר. צילום: אסי ביטון
מולי קוטלר. צילום: אסי ביטון

ויקה (ויקטוריה) כהן, בת 57, מנהלת חשבונות עצמאית

"תאהבי את עצמך בכל גיל ובכל משקל ומה שאת מרגישה בפנים יקרין החוצה. אנחנו צריכות להעז, לחלום ולעוף על עצמנו. לפני ארבעה חודשים תרמתי כליה לחברתי הטובה ויש בנתינה אושר גדול".

ויקה ויקטוריה כהן. צילום: אסי ביטון
ויקה ויקטוריה כהן. צילום: אסי ביטון

טל שרעבי, 29, בוגרת לימודי קולנוע

"משהו חייב להשתנות בדימוי הגוף של האישה. כדי שלאישה ממוצעת, לעיתים גם לא מלאה אלא עם חזה גדול, כניסה לחנויות בגדים לא תהיה חוויה קשה ומתסכלת".

טל שרעבי. צילום: אסי ביטון
טל שרעבי. צילום: אסי ביטון

מעיין פרידברג, 31, עורכת דין

"קמפיין הלבשה תחתונה עם נשים רגילות ואמיתיות, הוא מבורך בעיניי. הרבה יותר נעים לראות נשים, רזות עם חזה גדול או נשים מלאות שאפשר להזדהות איתן כי לכולן יש מקום וזה משדר את האמינות של החברה".

מעיין פרידברג. צילום: אסי ביטון
מעיין פרידברג. צילום: אסי ביטון

נועה גולדברג, 28, מהנדסת מכונות

"קמפיין שמציג נשים בגילאים שונים ובמידות שונות והוא יפה וסקסי, הוא ההוכחה שאין מודל יופי אחד והוא מעביר מסר שכולנו חלק מהיופי הזה, שלכולנו יש מקום וזה מעודד אותנו לאהוב את עצמנו".

נוגה גולדברג. צילום: אסי ביטון
נוגה גולדברג. צילום: אסי ביטון

שירלי רחמוט, 36, עובדת בחברת סטארט אפ

"תמיד הייתי מלאה. אז אני לא מודל היופי הסטנדרטי אבל אני מודל יופי ויכולה להיות מודל לחיקוי: יש לי ביטחון עצמי שהמשפחה נתנה לי מאז ילדותי, אני מתאמנת בפילאטיס ובאגרוף, מתנדבת ב־SOS חיות והכי חשוב, אני אוהבת את עצמי ואת מי שאני".

שירלי רחמוט. צילום: אסי ביטון
שירלי רחמוט. צילום: אסי ביטון

צילום: אסי ביטון.

סטיילינג: סיגל גרוס.

שירות לקוחות 03-6480653 | פייסבוק | אינסטגרם | לאתר