מקודם

מרימים גבה: המאסטרית בת-אל אלול פותחת הכל על איפור קבוע

בת-אל אלול. צילום: יח"צ
בת-אל אלול. צילום: יח"צ

איך שלא תסתכלו על זה, איפור קבוע הוא לא עוד מגמה חולפת, אלא כשמו כן הוא – מגמה קבועה שלא הולכת להיעלם מזירת היופי. בת-אל אלול, הקוסמטיקאית הכי עסוקה, כאן כדי לתת לנו את כל המידע רגע לפני שמבצעים את זה. אז תרימו גבה, כי הולך להיות מעניין

88 שיתופים | 132 צפיות

הוא יכול להיות פתרון מעולה לגבות חסרות, יהפוך את השפתיים שלנו לחושניות ויעניק לעיניים מראה חתולי מושלם עם אייליינר קבוע. זהו איפור קבוע שנהפך לאייקוני בשנים האחרונות, אבל מסתבר שצריך לעשות את זה נכון ומתוכנן. בת-אל אלול הקוסמטיקאית הכי עסוקה מספרת לנו: "על ידי איפור קבוע ניתן להגיע לתוצאות מדהימות, הרבה בזכות השיטות החדשות כמו שיטת השערה בגבות. אפשר גם לתחום עם פיגמנט את קו השפתיים שהיטשטש עם השנים, לצייר קו שיחסוך את השימוש באייליינר או ממש להגדיר את הגבות שנעלמו מחדש, וכל זה בדגש על מראה טבעי".

הכי קרוב לגבות הטבעיות, וללא כתמים שחורים

שיטת השערה ידועה גם בשם – NPM (Natural Permanent Makeup) מדובר על איפור קבוע טבעי, ללא 'כתמים' של צבע וללא קעקועים מזוויעים, אלא עיצוב שבא לדמות ולהתחקות אחר מבנה השיער הקיים. למעשה, מדובר על הוספה של ציור של שיערות ע"י מחט מיקרונית בין השערות הקיימות, במטרה למלא שיער במקומות החסרים.

בת-אל אלול הנחשבת למאסטרית בתחום שיטת השערה, למדה איפור קבוע ומעצבת גבות מעל 6 שנים. מגיל קטן החלה לעסוק בתחום וכיום מקבלת לקוחות בשתי הקליניקות שלה בצפון ובמרכז הארץ. "המטרה שלי להוציא לקוחות במראה הכי טבעי, ולכן אני מבצעת את התהליך בהדרגתיות, גם בתיחום שפתיים ובאייליינר קבוע", מספרת אלול.

הכי קרוב לגבות טבעיות. צילום: יח"צ
הכי קרוב לגבות טבעיות. צילום: יח"צ

תהליך הדרגתי ובטוח יותר

תהליך העבודה עם בת-אל מסתכם בשני מפגשים, אחד במטרה לבצע תיאום ציפיות ולהתחיל בתהליך, ובמפגש השני עושים חיזוקים. לדבריה; "תמיד אפשר להוסיף, ולכן אני מתחילה בעדינות, ואם הלקוחה רוצה אפשר לחזק לאחר מכן. התהליך ההדרגתי מאפשר לכל אחת לבדוק כיצד העור שלה יגיב ולא להיות מופתעת תרתי משמע לאחר שהתקבלה התוצאה".

הדמיה היא שם המשחק

בת אל שמרצה גם בפני קוסמטיקאיות צעירות, תמיד מדגישה את החשיבות של ביצוע הדמיות לפני שמתחילים בתהליך. "הרבה פעמים לקוחות באות אליי לתיקון לאחר שעשו גבות אצל מישהי אחרת, כיוון שהתוצאה לא סימטרית. אם עושים 'על עיוור' ולא בצורה מתוכננת, הגבות לא תהיינה סימטריות וחבל", מדגישה אלול. ההדמיה מאפשרת גם לתאם ציפיות מול הלקוחה, ללא אפקט הפתעה וגם למנוע אי דיוקים.

הדמיה היא שם המשחק. צילום: יח"צ
הדמיה היא שם המשחק. צילום: יח"צ

מסתבר שלא כל שיטה חדשה היא להיט

בתחום האופנה והקוסמטיקה יש לא מעט טרנדים ושיטות חדשות, אך אלול לא תאמץ  כל שיטה חדשה, אלא תבדוק את היתרונות שלה לעומת הישנות. "בסופו של דבר התוצאות הן אלה שמשפיעות לאורך זמן ולא באותו הרגע. חשוב לי שבטווח הארוך הגבות לא ישנו את צבעם או יישארו מצולקות".

אומנם קו שפתיים ואייליינר מחזיק לפחות ל-3 שנים, אבל גבות צריך לתחזק לפחות בכל שנה-שנה וחצי. לדברי אלול; "אם לקוחה לא מעוניינת להמשיך בתהליך לאחר שנה, עדיין הגבה תחזור למצב הקודם, וזאת רק אם עובדים נכון. אם לא, הגבה עשויה לשנות צבע ולכן חשוב לעבוד רק עם שיטות מוכחות וטובות".

עיצוב על פי טרנדים או מבנה הפנים?

את עיצוב הגבות מתאימה אלול לכל לקוחה על פי מבנה הפנים שלה. "אני מעדיפה לתת למקצועיות להכריע ולא לטרנדים. אם יש טרנד לדוגמה של גבות עבות, לא לכל לקוחה זה יתאים. לדוגמה פנים ארוכות, צריך לעדן עם גבות יותר ישרות וכמובן בגבול הטעם הטוב וכמה שיותר טבעי. אני מתאימה את שיטת העבודה, הצבעים והצפיפות של השערות לפי  צורת הצמיחה וסגנון הגבה, כל לקוחה על פי מבנה הפנים שלה".

לתת למקצועיות להכריע – ולא לטרנדים. צילום: יח"צ
לתת למקצועיות להכריע – ולא לטרנדים. צילום: יח"צ

ומה לגבי פיגמנט שפתיים שכל כך טרנדי?

פיגמנט שפתיים הוא צבע המונח על השכבה הראשונה שלהן ותפקידו בין היתר לסדר את הסימטריה שלהן, לתת חיות לפנים ולהעניק צבע וכהות לפי בחירת הלקוחה. לאחר הדגשת הקו על ידי פיגמנט אפשר למרוח מבריק או כל אודם, זה לא מגביל. "כיום הרבה נשים עושות פיגמנט, מכיוון שעם השנים הסימטריות בשפתיים נעלמת והן נעשות חיוורות, ולכן פיגמנט מחזיר סימטריות וחיות". מסכמת אלול.

לסיכום מספרת בת-אל אלול; "ההצלחה שלי היא המראה הטבעי שמתקבל, כזה שמאפשר ללקוחות שלי לקבל מלא מחמאות מבלי שידעו שמדובר באיפור קבוע, אלא יבחינו בשינוי טבעי ויופתעו לדעת שמדובר באיפור קבוע".

ההצלחה שלי היא המראה הטבעי שמתקבל. צילום: יח"צ
ההצלחה שלי היא המראה הטבעי שמתקבל. צילום: יח"צ

לתיאום פגישת ייעוץ וקביעת תורים: 054-2524211 

לפייסבוק של בת-אל אלול >>>

לפייסבוק של בת-אל אלול-איפור מודרני >>>

לדף האינסטגרם >>>