מקודם

בובי בראון חושפים את הטרנדים הלוהטים של הקיץ

הקראש של הקיץ. צילום: יח"צ
הקראש של הקיץ. צילום: יח"צ

פגשנו את האיש שעומד מאחורי מראות הביוטי הכי מבוקשים ויצאנו עם כמה טיפים שהכי אפשר ליישם והשקנו מהדורת שפתונים חדשה

88 שיתופים | 132 צפיות

"לפני חמש שנים עולם האיפור עבר מהפך. נשים, והעולם בכלל, מבינים שביטחון עצמי הוא היופי האמיתי, זה הטרנד הכי חזק. הרעיון הוא לא לעשות מייקאובר באמצעות איפור אלא להדגיש את מה שחיובי בכל אחת ואחד", מסביר ראש מחלקת האיפור וההדרכה בבובי בראון והאיש שאחראי על כמה מהטרנדים הלוהטים בתחום הביוטי, אדוארדו פריירה (55).

פריירה הגיע לתחום כמעט במקרה בעקבות תפנית מפתיעה בעלילה הפרטית שלו. אחרי קריירה מצליחה בתחום הפיננסי ולאחר תאונת דרכים קשה שגבתה ממנו שנתיים ארוכות של התאוששות, ההחלטה לחשב מסלול מחדש הייתה כמעט מתבקשת. במהלך טיול לא מאוד רוחני בהודו הוא התאהב בצבעים ובגוונים והחליט להירשם לקורס איפור בפריז.

סיפור הסינדרלה של פריירה קיבל תפנית נוספת במהלך אירוע חברתי, שם פגש במכרה שהציעה לו להתמחות במשרד שלה בתחום. משם הוא כבר התגלגל לתפקידים במותגי ביוטי נחשקים אחרים כמו קליניק ו־MAC עד שלבסוף התמקם בבובי בראון שהציעו לו להשתלב בתפקיד בכיר במערכת.

אדוארדו פריירה. צילום: יח"צ
אדוארדו פריירה. צילום: יח"צ

החיבור בין פריירה ובובי בראון היה כמעט מתבקש, כשלשניהם חזון ברור: נשים רוצות להיראות כמו עצמן ולהרגיש בטוחות יותר, דבר שמעט איפור בהחלט יכול לעשות. את הפילוסופיה המשותפת הזו הם מיישמים במיוחד בעונת הקיץ עם קולקציית שפתונים חדשה, קלילה, זוהרת ומועשרת בלחות עם 14 גוונים משגעים של שפתונים מבריקים במרקם קרמי ולחותי.

השפתונים בקולקציה החדשה מועשרים בתמציות שמנים מפירות האסאי, חמוציות ואוכמניות. הפורמולה הקרמית שומרת על המראה הטבעי של השפתיים ומעניקה להן טאץ' נועז ובוהק – הטרנדים הבולטים של העונה הקרובה שיחמיאו ללוק יומי ולילי במקביל.

הטיפים של אדוארדו פריירה ללוק קייצי מושלם:

סקין מושלם

"דיוק בהתאמת גון המייקאפ לגון עור הפנים הוא קריטי. אל תשתמשי בשיטת הבדיקה על גב היד אלא מרחי מעט מייקאפ על המצח. הגוון שייעלם הוא הנכון עבורך. מוצעים היום כל כך הרבה גוונים, כך שקל מאוד למצוא את המייקאפ הנכון והמתאים, אז אין סיבה שתתפשרי".

טרנדים

"הטרנד הכי לוהט היום, הוא ליצור מראה עור חסר פגמים. מן מראה של להיות עם ולהיראות בלי. כך שאנחנו מתמקדים כמה שיותר במראה לא מאופר מדי, בעיקר כשרובנו לא הולכות להצטלם מחר בבוקר למגזין נחשק".

הקולקציה החדשה. צילום: יח"צ
הקולקציה החדשה. צילום: יח"צ

מעושן זה אאוט

בגזרת איפור העיניים, פריירה ממליץ להשתמש בגוונים שהכי דומים לצבע העיניים הטבעי, עם רמת ההדגשה המתאימה לך. "אנחנו כבר לא יוצרים את מראה העין המעושנת השחורה, אלא יותר גוונים טבעיים עם תחימה עדינה. השפתיים מקבלות את כל תשומת הלב באיפור הקייצי".

כתום זה לא השחור החדש

במסגרת עבודתו, פריירה מבקר בישראל פעמיים בשנה כך שהוא יודע דבר או שניים על הלקוחה הישראלית, על השפעות השמש המקומית ועל שיזוף: "אם העור שלך נעשה כתמתם יותר אחרי החשיפה לשמש, הכי נכון לבחור בצבע שפתון מנוגד לשיזוף, נניח גוון יותר ורדרד שיחמיא וימנע את המראה 'השרוף'. ובלי קשר לשיזוף, אני מאמין בקונספט של שפתונים בגוני ניוד ולרוב אוהב לבחור בגוון אחד כהה יותר מהצבע הטבעי של השפתיים. בעיקר כשאני חושב על איפור קיץ זוהר".

חשוב לציין שהמוצרים של בובי בראון מאוד חברותיים לאקלים הישראלי, מכילים חומרים טבעיים שמחזקים ושומרים על הלחות הטבעית של העור ונטולי פראבנים.

רק אל תגזימו עם הכתום. צילום: יח"צ
רק אל תגזימו עם הכתום. צילום: יח"צ

CRUSHED LIQUID LIP

מחיר: ­­­110 ש"ח.

להשיג באתר ובחנויות בובי בראון בקניון TLV פאשן מול תל אביב, קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פתח תקווה, קניון עופר הקריון קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד, קניון הזהב ראשון לציון, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, עופר קניון רחובות ובחנות הפופ־אפ בקניון עזריאלי תל אביב.