מקודם

בדיוק עכשיו: מותג הטיפוח שיעשה לך חשק לקבוע טיפול פנים בהקדם

מסכות הפנים שעוד לא שמעתן עליהן. צילום: שאטרסטוק
מסכות הפנים שעוד לא שמעתן עליהן. צילום: שאטרסטוק

שמפניה, חימר או דלעת? מסכות הפנים של המותג המקצועי SKIN ADVANCE כובשים את הקוסמטיקאיות והמטפלות המקצועיות. בקיצור, הכי נעים לנו להכיר

88 שיתופים | 132 צפיות

מסכת הפנים היא המלכה הבלתי מעורערת של טיפולי הפנים. בבית או אצל הקוסמטיקאית – היא באה בדרך כלל בסוף טיפול, ומאפשרת לקחת רגע נשימה עמוקה, לעצום עיניים, להתרווח ולנוח, בזמן שהיא עושה את העבודה, מטפחת ומשקמת את עור הפנים.

שלוש המסכות החדשות של המותג המקצועי "SKIN ADVANCE” מבית "ריבה קוסמטיקס" מביאות איתן את כל מה שנשים רוצות ממסכת הפנים שלהן, בזמן שהן נחות לרגע: שתטהר, תנקה, תחדש ותחייה את העור במהירות וביעילות, שתעשיר אותו בחמצן, תסיר נזקי זיהום סביבתי ותותיר את העור בריא, זוהר, קורן ומוצק יותר. וכך מסכת השמפניה נלחמת ברדיקלים חופשיים, על ידי החדרת חמצן;  מסכת החימר והפחם ווייאט צ'ארקול מנקה רעלים ומסכת הדלעת היא מסכת פילינג משקמת. המבוססת על דלעת.

מסכת שמפניה: מייצרת אפקט תסיסה, בטכנולוגיית החדרת חמצן, וכך נלחמת ברדיקלים חופשיים, רעלנים ומאפיינים סביבתיים מזיקים אחרים. המסכה מחדירה לעומק העור כמות חמצן גבוהה שמסייע להחייאת רקמת העור, מונעת בריחת קולגן ומתאימה לכל סוגי העור, גם לעור נפול, עם קמטוטים ופיגמנטציה.

רכיבים עיקריים: תמצית פרי האסאי מיערות האמזונס, תמצית גוג'י ברי, ויטמין A C  ו-E ,  חומצות אמינו, משי נוזלי ורזברטול (תמצית צמחית המופקת מקליפת ענבים אדומים).

התוצאה: עור בריא וקורן, מוצק יותר, עשיר בלחות וחלק כמשי.

מסכת שמפנייה. צילום: יח"צ
מסכת שמפנייה. צילום: יח"צ

 

מסכת ווייאט צ'ארקול: מסכת ניקוי רעלים המבוססת על חימר ופחם לבן, עשירה בחמצן, בנוגדי חימצון וחומרים צמחיים, מנקה את העור, מרככת ומחיה אותו. מתאימה לכל סוגי העור, גם לנשים הרות ומניקות.

רכיבים עיקריים: אבקת פחם לבן המופקת מעץ לבנה, חימר בנטוניט טבעי, שרף עץ לבנה, תחמוצת אבץ, תמציות צמחים לאפקט הבהרה, התחדשות התאים והענקת לחות, תמצית כבול בעל ריכוז גבוה של חומצות שונות ותמצית עלי זית.

התוצאה: עור בריא, חיוני, מוזן ומשופע בלחות, עם אפקט מתיחה.

מסכת וויט צ'ארקול. צילום: יח"צ
מסכת וויט צ'ארקול. צילום: יח"צ

 

מסכת פילינג דלעת: מסכה טיפולית בעלת אפקט חימום ומשקמת המבוססת על פרי הדלעת, המתאימה לכל סוגי העור, גם לעור שמן ולעור הסובל מנזקי שמש ולאנטי אייג'ינג.

רכיבים עיקריים: אנזימי פרי הדלעת, חומצות אמינו, אלוורה וגליצרין.

התוצאה: עור בעל מראה אחיד יותר, רך, בריא, מלא חיות וקורן.

את השימוש במסכות מומלץ לשלב עם מוצרים נוספים של "SKIN ADVANCE” מבית "ריבה קוסמטיקס" המתאימים לשימוש ביתי וניתנים להשגה בשוק המקצועי בלבד, בקליניקות של רופאים ובקליניקות של קוסמטיקאיות נבחרות ברחבי הארץ. סדרות המוצרים מתאימות לשיקום ולטיפוח כל סוגי העור. למעלה מ-70 מוצרי הטיפוח המקצועיים שמציע המותג מפותחים ומיוצרים בארה"ב, לאחר מחקרים מעמיקים של כימאים ומדענים והם מיוצרים בטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום ובאיכות בלתי מתפשרת. בנוסף, הם מוכחים מחקרית במעבדות הגדולות.

מסכת דלעת. צילום: יח"צ
מסכת דלעת. צילום: יח"צ

לפרטים ואיתור הקליניקה הקרובה לאזור מגוריכם – 0545277683 | פייסבוק | לאתר