מקודם

אריאלה אמרוסי: "השאיפה שלי היא שכל אישה תהייה הגרסה היותר יפה של עצמה"

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

אמרוסי משיקה בקליניקה שלה מחלקת אסתטיקה יחד עם רופא מומחה בתחום הזרקות חומרי מילוי

88 שיתופים | 132 צפיות

גורו הקוסמטיקה אריאלה אמרוסי היא כבר שנים שם נרדף לחדשנות ומצוינות בתחום הקוסמטיקה המתקדמת, עם קליניקה משגשגת המעניקה פתרונות לכל בעיות העור ועם קהל לקוחות אדוק שהולך אחריה הרבה שנים. "הכול קורה מפה לאוזן כי עם הצלחות אי אפשר להתווכח", היא אומרת. עכשיו אמרוסי עולה עוד שלב ומשיקה בקליניקה שלה מחלקת אסתטיקה יחד עם רופא מומחה בתחום הזרקות חומרי מילוי. "אני רוצה לתת לקהל הלקוחות שלי בכל גיל את כל המעטפת בתחום, ובעצם מענה גורף עם כל האופציות, על פי צרכי העור שלהן ושיביא להן את התוצאות האופטימליות, כי בשורה התחתונה השאיפה שלי היא שכל אישה תהייה הגרסה היותר יפה של עצמה. אני נוסעת בעולם, מבקרת בכל הכנסים החשובים כדי להביא את כל החידושים ואת הטיפולים המתקדמים ביותר. לאורך השנים אני מקפידה על הבידול שלי לעומת קליניקות אחרות, פיתחתי טיפולים ייחודים החל מתחום האקנה ועד טיפולי אנטי אייג'ינג מגוונים בשיטת ה'טיילור מייד', כאשר כל אחת מלווה אישית ומטופלת על פי צרכי העור הספציפיים שלה. כשגיליתי לפני שנים את עולם הטכנולוגיה, כל עולם המושגים שלי על קוסמטיקה השתנה, כי למכשור המתקדם יש יכולת להגיע לעומק העור. לאחרונה החלטתי לשלב גם רופא כדי לתת אופציות לכל הפתרונות המתקדמים בתחום בקוסמטי-אסתטי, ולהביא את מכלול הפתרונות כדי למקסם את התוצאות וזה כולל הזרקה של חומרי מילוי. המוטו שלי הוא ש"אני מוכרת תוצאות". מבחינתי זו התחייבות ראשונה במעלה. 

לצידה של אריאלה, אישה יפה, מרשימה, מטופחת מאוד, כי מי אם לא היא, עובד כיום בקליניקה, ד"ר עיסא עיסא, שבמקור הוא רופא שיניים מומחה, שהתמחה בשנים האחרונות בתחום האסתטי והשתלם בכל החידושים של הזרקות חומרי מילוי בקורס לאסתטיקה באוניברסיטת תל אביב ובקורסים המתקדמים ביותר במונקו. מספרת אריאלה: "ראיתי עבודות של ד"ר עיסא, עקבתי אחריו לאורך זמן וגיליתי ממש קוסם. אהבתי את הגישה הגורפת שלו שתואמת את ה'אני מאמין' שלי בתחום, שעיקרה להשאיר את המטופלות במצב טבעי ולא במראה נפוח ועשוי מדי, ועדיין התוצאה היא מראה הרבה יותר יפה וצעיר ועור בוהק ורענן. הלקוחות שלי שכבר התנסו בהזרקות בקליניקה שלי , גומרות את ההלל על הרופא בזכות יד עדינה ומקצועית מאוד וכמובן תוצאות נפלאות". 

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

ד"ר עיסא הוא בן למשפחת רופאים, גם ארוסתו היא סטודנטית לרפואה, לומדת שנה חמישית בירושלים. אביו המתגורר באיטליה הוא רופא, דודו, אחי אביו הוא רופא מוכר ברמלה בתחום האסתטי. והוא אומר: "ההצלחה של ההזרקות מחייבת את הרופא להכיר היטב את האנטומיה של הפנים, הזרקות תמיד יראו טוב יותר על מרקם עור מטופח ואחיד ולכן השילוב של הטיפול הקוסמטי, יחד עם המכשור המתקדם שיש לאריאלה, ועם ההזרקות, שמעודדות יצירת קולגן ואלסטין מבפנים, לפנים ולצוואר, יתנו את המראה היפה והצעיר וידחו או יבטלו את הצורך בניתוח הרמת פנים. החומרים האהובים עלי הם בין היתר, ביו סטימולטורים שאינם מנפחים ונותנים תוצאות מושלמות, אני משתמש הרבה בסקולפטרה, באסטפיל וברבנס, המבוסס חומצה היאלורונית" . 

"הכול התחיל לפני הרבה שנים", מספרת אריאלה, "הייתי צעירה בת 18 עם חלום לטפל באנשים, התחלתי לעצב גבות בחדר שלי בבית ההורים, אבל רציתי יותר, כבר מגיל צעיר, אחרי שהשגתי משהו, רציתי עוד והדרך אצה לי לשלב הבא. נישאתי, ילדתי שלושה ילדים, הבכורה נוי, גם היא קוסמטיקאית ואני סבתא לשלושה נכדים. כאימא לילדים קטנים למדתי את תחום הקוסמטיקה לעומק, והבנתי שהוא בשבילי ייעוד, הקמתי עסק שהלך וגדל ועד היום אני לא מפסיקה ללמוד ולהתעדכן בכל החידושים בעולם". 

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

אמרוסי, 56, משחקת אותה כבר שנים בעולמות היופי במגרש של הכי גדולות בתחום: היא טמפרמנטית, נמרצת מאוד ועדיין מתלהבת מהמקצוע כאילו התחילה אתמול, יש לה קליניקת ענק מתקדמת וחדשנית ביותר והיא לא מפסיקה להביא את החידושים הטכנולוגים הכי הכי, הן בשיטות הטיפול, הן בטכנולוגיות המתקדמות והן במגוון המוצרים שפיתחה ושמשלימים את הטיפול בבית מביאה בתחום מאחוריה פיתוח טיפולים ייחודיים בתחום הפילינג, מיצוק פנים כולל הרמת קו הלסת בשילוב המכשור הטכנולוגי המתקדם בשוק, טיפולי זוהר לפני אירועים ועוד ועוד. יתרה מזאת, קו מוצרי הטיפוח שלה עם חומרים פעילים, הוא הצלחת ענק בפני עצמה. מי שלא ניסתה את מסכת השמפניה שלה, או את הרפידות עם החומצות, או את הסרום המבטיח, ואלה רק דוגמאות, ממש מפסידה. 

"לא בכדי בחרתי להשיק את המענה הרפואי – אסתטי החדש בקליניקה ואת המוצרים החדשים בחודש מרץ, הוא חודש האישה הבינלאומי. מבחינתי זהו זמן מדויק להצדיע לנשים באשר הן על התרומה שלהן בתחומי החיים והשונים במיוחד בימים אלה של מלחמה בישראל כשהנשים מגלות גבורה ומנהיגות גם בחזית וגם בעורף ואנחנו מגלות יותר ויותר נשים מעוררות השראה". 

תוכלי לספר על החידושים האחרונים בקליניקה שלך?
"מכשיר ה-OMNY MAX S 4 הוא מכשיר לייזר מתוחכם עם לא פחות מ-7 ידיות שנותנות מגוון פתרונות לבעיות עור, הוא מתאים לכל אישה בכל גיל כולל לאנטי אייג'ינג והוא מחטב את העור, הוא נפלא להידוק קו הלסת והוא גם מחדש עור יש בו גם גלי רדיו ו-IPL קרן אור שעובדת על טכנולוגיה של קור וחום נהדר גם לפיגמנטציה. 

מכשיר ה-B- YOUNG שעובד על לייזר וגם על גלי רדיו ויש לו ידית מיוחדת שעובדת על קמטוטים וקמטים, קו הלסת, וצוואר וידית ייחודית לטיפול סביב העיניים ולקמטים שמעל השפה העליונה 

מכשיר לייזר הרביום מטפל בקמטוטים והחלקת העור ומהווה חדש כושר לפנים. 

שיטת הטריפל A – שילוב שלוש שיטות שממקסמות את הטיפול בקליניקה עם הטיפול הביתי". 

מוצרי אריאלה ביוטי | צילום: אור גפן
מוצרי אריאלה ביוטי | צילום: אור גפן

מה קורה בתחום המוצרים החדשים שהשקת?
"מדובר בסדרה של חמישה מוצרים חכמים שהם בשורה בתחום הפיגמנטציה והבהרת העור. כולם פעילים. מי הבהרה לחידוש העור, סבון ניקוי, קרם יום שיש חומר מדכא מלנין . וקרם לילה שיש בו גם רטינול, וסרום. מדובר בסדרה של חומרים פעילים כמו חומצה, לקטית, גליקולית, נגזרת חדשה של חומצה אזולאית, ושל חומצה קוז'ית שמשולבים בהם חומרי ארגעה והדבר הכי חשוב: ניתן להשתמש בהם ללא חשש גם בימות הקיץ וזוהי בשורה גדולה". 

מה מחירי המוצרים?
"כ-450 ש"ח למוצר". 

מהו ה"אני מאמין" המקצועי שלך?
"יש כיום הרבה מכשירים טובים בשוק, אבל לא די בזה, אני תופרת לכל לקוחה את הטיפול שלה כדי להגיע לתוצארת הטובות ביותר צריך לעשות שילובים. זה הסוד. הקוסמטיקה מיטיבה מאוד עם איכות העור ויחד עם מיכשור טכנולוגי מתקדם, הזרקות וחומרים טובים לשימוש ביתי, ניתן למקסם את תוצאות הטיפול". 

אז יבוא יום ונהיה צעירות לנצח?
"לא נהיה צעירות לנצח, אבל אם אכן ננצל את כל החידושים שמציע העולם הקוסמטי והאסתטי, נוכל לצמצם מאוד את נזקי הזמן, ניראה הרבה פחות מגילנו הכרונולוגי. ניראה טוב, נרגיש טוב , נאהב את עצמנו , נהיה אנרגיות וחיוביות, ונמשיך ליהנות ולצבור חוויות".