מקודם

אנשי ונשות עסקים מבטיחים 2020

88 שיתופים | 132 צפיות

קובי חליפה

מעצב ראשי, מנהל השיווק והמכירות של חברת ארטפרו

קובי חליפה. צילום: בנימין אדם
קובי חליפה. צילום: בנימין אדם

במה חברת ארטפרו עוסקת ומהם שירותיה?

"ארטפרו היא חברה יצרנית של מוצרים יפים מברזל לבתים, למשרדים ולגינות. אנחנו מציעים חלונות ודלתות מפרופיל בלגי, פרגולות ברזל, מחיצות, תאורה, ספריות ברזל, שערים ועוד".

מה לדעתך היתרונות הבולטים של העסק שלך?

"היתרון הבולט של ארטפרו הינו צוות עובדיה. חבורת אומנים מסורים הנרתמים בשמחה להגשמת כל גחמה, לפיצוח כל אתגר, תוך  הקפדה מרובה על איכות ביצוע וגימור מעולים. על מנת להבטיח שהמוצר ייראה במיטבו, כשהוא חדש, וגם לאחר שנים רבות. הרי בית הוא מקום לחיות בו זמן רב. ומשרדים נבנים כך גם הם. אנחנו מקפידים שכל לקוח ירגיש שהוא חשוב מכלושמגיע לו להיות מעודכן בכל שלב בתהליך. כל לקוח מרגיש שותף מלא, יכול לשאול, לשנות ולהתייעץ עמנו בכל עת. לקוחות רבים הפכו לחברים והקשר עימם נמשך  שנים רבות לאחר תום הפרויקט".

ומיהו קהל היעד שמגיע אליכם? 

"קהל היעד שלנו בנוי מאנשים מאד ייחודים, שרוצים שהמוצר יהא 'יותר מפונקציונלי'. הם רוצים מוצר אסתטי, ייחודי, מרגש, שיגרום לבית, למשרד ולגינה להיראות במיטבם. מסיבה זו אני יושב שעות ארוכות עם כל לקוח כדי ללמוד אותו, ללמוד אהבותיו, חלומותיו וצרכיו, ולצקת זאת אל תוך החומר".

הישג שהינך גאה בו במיוחד?

"ישנם הרבה פרויקטים מדהימים וקשה לבחור. אך אם יש הישג אחד, החשוב מכולם, הוא דווקא אינו קשור לפרויקט זה או אחר. זהו המפעל שהקמנו באריאל, סביבת עבודה נקיה מרווחת ונעימה, השזורה באסתטיקה ויצירה, בכל פינה ופינה. אני חווה זאת בהיכנסי למפעל כל בוקר מחדש, וגם דרך הבעות הפנים הנפעמות של האדריכלים המעצבים, והלקוחות אשר מגיעים לפגישות. זהו מקום שמגרה ליצור".

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאיש עסקים?

"NEVER GIVE UP. לא על העקרונות, לא על המאמץ ולא על החזון".

מהי הצלחה לדעתך?

"הצלחה פירושה יצירת תוצאה שמשמחת אנשים. כשזה מתקיים, כל היתר כבר יגיע. חזון החברה הוא ליצור אסתטיקה בעולם בכלל, ובארצנו היפה בפרט. בכל פעם שחברת ארטפרו מתקינה עוד מוצר יפהפה שלה ואני רואה ומקבל את תגובתם הנרגשת של הלקוחות, אני מרגיש הצלחה".

איך פורצים את תקרת הזכוכית?

"צריך להיות קודם כל קשובים לאנשים – ואחר כך לטרנדים ולחידושים. בהשכלתי, אני כלכלן עם תואר שני במנהל עסקים, עיצוב למדתי בעצמי מהחיים. למדתי לגעת בחומר, להבינו ולהעיז, מותר להיכשל רק כדאי ללמוד מכך. אני אוהב את היצירה".

5 טיפים להצלחה מקובי חליפה:

  1. להיות מכווני מטרה. בלבול יוצר קושי בחיים. חשוב לי לעזור לאנשים לקבל החלטה נכונה, וזו הופכת  למטרה. מכאן, יוצאים לדרך והשמים הינם הגבול.
  2. ליהנות מהדרך. בניה הינה תהליך קשה ומייגע. אם מחליטים להיכנס להרפתקה הזו עם סבלנות והכלה, נהנים מאוד לראות את הדבר הגדול והיקר הזה, הולך ונבנה לנגד עיניך. זו יצירה ענקית.
  3. לא לפחד משינוי. אנחנו משתנים במהלך חיינו. העולם משתנה סביבנו. פשוט נפלא לקחת את כל החידושים והשינויים לטובתנו ולתועלתנו. נסו תמיד לחשוב מחוץ לקופסא.
  4. הקשבה לאנשים. למדתי כל כך הרבה דברים מכל כך הרבה אנשים, שפתחו ושיתפוני בעולמם.אנו יכולים ללמוד המון מאחרים, כדאי להקשיב להם, אין אדם שלא ניתן ללמוד ממנו משהו.
  5. לדעת למצוא זמן למשפחה וחברים. ילדיי הינם החברים הכי טובים שלי, והחברים הטובים שלי, הם המשפחה שלי.

פייסבוק | אתר | 077-996-5984

יפעת בן אבי בראון

עורכת דין ובעלת משרד עורכי הדין "יפעת בן אבי בראון" באשדוד. ניסיון וותק כ-12 שנים

יפעת בן אבי -בראון. צילום: טל אקוקה
יפעת בן אבי -בראון. צילום: טל אקוקה

מה הוביל אותך להתמקצע בתחום הליטיגציה מסחרית/אזרחית?

"משחר ילדותי אני זוכרת שתמיד ידעתי לייצג את עמדותיי ועמדות אחרים. כלטיגטורית, אני משלבת את הידע המקצועי רב השנים שלי, עם רצוני לייצג את לקוחותיי בצורה מקצועית ומשכנעת. את משרדי פתחתי לפני 12 שנים כששכרתי חדרון קטן בבניין משרדים, כעבור שנתיים כבר קניתי מבנה בגודל 450 מטר, בו הקמתי את פירמת עורכי הדין אשר כיום מונה כיום 6 עורכי דין העובדים תחתיי. המשרד אשר בניתי לאורך השנים, מתאפיין בהתנהלות באווירה משפחתית, תוך מתן יחס אישי וחם לכל לקוח".

מה מבדל את משרדך מהמתחרים?

"לטיגטור, מלבד היותו עו״ד המתמצא בחוקים והלכות, עליו להיות בעל אישיות יחודית הכוללת בתוכה: כריזמה, חשיבה מהירה, יכולת התנסחות והיכולת לסחוף ולשכנע את הנוכחים לתמוך בטענותיו. משרדי פעל בצוותא לאיסוף ביגוד וצעצועים ללקוחה וילדיה, פעלתי כך שפעם בשבוע דאגתי להביא לה סלי מזון מגמ״ח, כמו כן, לקוח אחר שלי, שמע על מצבה וריהט את דירתה, בריהוט חדש הכולל מיטות לילדים שכלל לא היו בנמצא, סלון, פינת אוכל ועוד, בנוסף, פעלתי מול חברת עמיגור, אשר הגיעו לדירתה ושיפצוה מהמסד לטפחות כך שתהיה ראויה למגורים".

רגע מכונן שזכור לך במיוחד במהלך הקריירה?

"לפני מספר שנים ייצגתי לקוחה, אם חד הורית, ל-8 ילדים קטינים, שהתגוררה בדירת עמיגור בעוני מחפיר. ניהלתי עבורה הליך פשיטת רגל שבמסגרתו אף פטרתי אותה מתשלום חודשי לקופה, ובסופו של יום קיבלה הפטר מוחלט מחובותיה. בנוסף, פעלנו שהמוסד לביטוח לאומי, ישא עבורה בתשלום דמי המזונות, אותם לא קיבלה מאבי ילדיה, שנטשם ונהג כלפיהם באלימות".

הישנה דרך להתמודד עם חדלות פירעון?

"הדרך הטובה ביותר להתמודד בהליך חדלות פירעון, להבין שהליך זה יכול להביא דווקא לשיקומו של היחיד או החברה, ולאו דווקא לקריסה כלכלית. כאשר רואים בהליך, כהליך הבראה מחובות, ניתן להתמודד עימו בדרך נכונה ויעילה יותר".

"כלטיגטורית אשלב את הידע המקצועי שלי עם רצוני לייצג את לקוחותיי בצורה מקצועית ומשכנעת. המשרד שבניתי מתאפיין באווירה משפחתית תוך מתן יחס אישי וחם לכל לקוח".

טיפ לעורך דין החולם להצליח בגדול?

"עורך הדין צריך להוכיח יכולות מקצועיות, למתג את עצמו בהתאם, לדעת לגבות שכר ראוי ומכובד עבור עבודתו. שכן, כיום אנו חשופים לעורכי דין הגובים שער נמוך בהרבה מהשכר המינימלי המומלץ על פי לשכת עורכי הדין, ובכך פוגעים ביוקרת המקצוע ומביאים לייחוס זול של הפעולות הנדרשות מעורך דין".

פייסבוק | yifat.bab.law@gmail.com | 08-8534794 

רן עמוסי

יוזם משפחת פיטנס

רן עמוסי. צילום: בנימין אדם
רן עמוסי. צילום: בנימין אדם

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

"נכנסתי לתחום הפיטנס טוטאלית, לאחר שאיבדתי אדם קרוב. פשוט הבנתי את עצם הידיעה, שאפשר היה לעשות דברים אחרת בעזרת אורח חיים נכון ושגרת חיים בריאה.אנשים לכודים בתוך מרוץ העכברים, בהזנחה מנטאלית של עצמם. אם לא מכבדים את הנפש, הגוף מאבד עניין, ולאט לאט דועכת האש הפנימית. אני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים להגיע לגרסה הכי טובה שלהם, ולדעת איך להשאר שם לתמיד".

מהם לדעתך היתרונות הבולטים של התוכנית שלך?

"אצלנו מקבלים חבילה כוללת של אימונים המיועדים לשיפור הרגלים והרזייה, בין אימוני אאוט-דור לסטודיו ואונליין – לליווי טלפוני צמוד ופגישות פנים מול פנים. תכנית אימונים לכל יום בשבוע, לפי האופי והרצון שלכם, תכנית ארוחות שבועית לתזונה מגוונת ובריאה, לפי טעמכם והעדפותיכם".

מהי השיטה הייחודית שלך לירידה במשקל?

"BreatheFIT – השיטה שלי, אשר נועדה לפתח אצל אנשים שאינם אוהבים ספורט ואוכל בריא, את היכולת כן לאהוב, ואפילו להפוך זאת לשגרה. הרעיון שמתחילים בצעדים קטנים, כל יום עושים פעילות מתונה כגון: 10 תרגילי תנועה או מתיחות שאני מעביר, בנוסף למעקב ולשיחות מוטיבציה, עד שלפתע מתחילים להינות, ואז גם אם מפסידים אימון במקרה, מרגישים שחסר, ועושים לבד בבית לפי אימוני  ה-BreatheFIT. זה יכול להיות שעה או חצי שעה ואפילו פחות. העניין שהופכים את זה לחלק מהיום יום שלנו מתוך בחירה,
וככל שמתקדמים, זה הופך לחלק מהאני החדש שלנו".

הישג שאתה גאה בו במיוחד?

"משפחת פיטנס כשמה כן היא, באוירה משפחתית. אני גאה ביכולתנו ללמד אנשים מחוץ לתחום או מאמנים בתחילת דרכם, איך לעשות דברים נכון ולהתפתח במהירות, וחשוב מכך לעזור לעולם להיות מקום בריא יותר".

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כמאמן כושר מקצועי?

"לפתוח חברה, ולצרף עוד מאמנים שיעזרו לי לאמן יותר אנשים, לאורח חיים בריא ותזונה נבונה".

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

"אני מאמין שהגוף, כמו המוח שלנו, מסוגל להרבה יותר ממה שנראה לנו. לעתים רק במצבי קיצון אנו יכולים להגיע לקצוות שלנו. אם כך גם בלמידה בטוחה ואיטית נוכל להגיע לאותם המקומות שהיינו מגיעים בתנאים קשים יותר. העניין איך לעשות זאת נכון: מתחילים בקל, לקשה, מנסים גם כשלא רוצים, ולאט לאט משתפרים כמו כל דבר אחר. אך, העניין היכן אנו מוותרים והיכן אנו נלחמים, אנשים נועדו להיות שלמים בהחלטותיהם, וגם אם נוותר, נעשה זאת בבחירה, וככל שמתקדמים שומרים על שגרת פיטנס בריאה, ומשיגים את המראה וההרגשה שאנו רוצים לשמר לכל החיים"

5 צעדים להצלחה לירידה במשקל:

  1. להכין את הבית והסביבה המשפחתית. ברור שלסביבה יש השפעה רבה עלינו וחלק מההרגלים הלא נכונים, התבססו אצלנו בשורה הראשונה. לפני התהליך נרצה להכין את הבית עם מוצרי תזונה מתאימים, לעשות קניה חכמה בסופר, להוציא מאכלים שפחות טובים לנו לתקופה הקרובה, ואם צריך לבקש שלא יציעו, לא להתבייש.
  2. אימון מתון. לעשות בבוקר חימום מפרקים 5-10 דקות, לעזור לגופנו להזרים דם לכל האיברים, להתחיל את היום באנרגיה חיובית ואפקטיביות.
  3. לאכול בריא וגם טעים. להבין תמיד שיש שני מישורים: אחד הטעם, ואחד הגוף. ככל שנדבוק יותר במאכלים שטובים לגוף, ככה נגיע ליעד שאנו רוצים, אך זה לא אומר שלא נוכל לאכול מאכלים פחות טובים, פשוט נשמרם לרגעים מיוחדים, ולא לשגרה היומיומית.
  4. להיות כנים. הכנות הינה המפתח הראשון בדלת, לשינוי. רק כשתהיו כנים עם עצמכם, תכירו בחולשות ובכאב, תוכלו באמת להשתנות, ואז במהלך הדרך, הכנות תשקף את מי שאתם. ככל שתתמידו יותר, תתקדמו מהר יותר.
  5. לסמוך על עצמנו. כדי שנצליח בתהליך המעבר לפיטנס-לייף (אימונים ותזונה חכמה), נהיה חייבים לקחת סיכונים קטנים ומחושבים, וככל שנצליח להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו, נוכל לקבל יותר אמון וביטחון כלפי התהליך, וכלפינו. רק כשנסמוך על עצמנו, נהיה שלמים ונתמיד לתמיד.

לתחזק מותג מצליח זאת משימה לא פשוטה. מה הסוד שלך?

"משפחת פיטנס מאוד מתגמלת. הסוד להצלחתנו הינו התגמול הגבוה לאנשי הצוות שלנו. ככל שהצוות מתוגמל יותר, כך התפוקה גדלה בהתאם".

3 טיפים מרן עמוסי לאורח חיים בריא:

  1. לאכול יותר ירקות מפירות. פירות וירקות הם גם פחמימות, שאמנם דלות בקלוריות יחסית. בזמן הירידה במשקל נרצה לאכול פרי או שניים ביום, ולפחות 4-5 ירקות טריים.
  2. חלבונים ממקורות רזים על שמנים. עדיף לאכול נתחים רזים, כגון: פילה, שייטל, סינטה, חזה עוף, הודו, דגים, גבינות רזות, כגון: צפתית, בולגרית, קוטג, לאבנה.
  3.  לשתות מים: המים תורמים לפירוק שומנים וניקוי רעלים מהגוף. בזמן הירידה במשקל מומלץ לשתות יותר מהרגיל, אפשר ליצור הרגל לשתות לפני כל ארוחה כוס מים.

"אני גאה ביכולתנו ללמד אנשים מחוץ לתחום, או מאמנים בתחילת דרכם, איך לעשות דברים נכון ולהתפתח במהירות"

פייסבוק | אינסטגרם | אתר | 052-6277797

שירה חלי גורן

עו"ד ומגשרת, בעלת משרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה ומעמד אישי

שירה חלי גורן. צילום: מקס מורון
שירה חלי גורן. צילום: מקס מורון

במה חברתך עוסקת ואילו שירותים מעניקה?

"משרד עורכי דין בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי, הווה אומר הליכים לפני הנישואין (הסכמי ממון, הורות משותפת וכד'), הליכי גירושין לרבות ייצוג בביהמ"ש, בביה"ד הרבני ובערכאות הערעור, עריכת צוואות וייצוג בענייני צוואות וירושות, טיפול וייצוג בענייני אפוטרופסות, לרבות עריכת ייפוי כוח מתמשך וייצוג בלשכות הוצל"פ בתיקי מזונות. המשרד עוסק הן בייצוג בערכאות השונות, והן בגישורים, בתחומים אלו".

מה לדעתך היתרונות הבולטים של העסק שלך?

"המשרד, הינו משרד בוטיק באזור השרון, המעניק שירותים משפטיים בתחום המומחיות שלנו, כשהלקוח מקבל הרבה מעבר לייעוץ משפטי. לנוכח ניסיון רב השנים שלי בתחום (כ-12 שנים) יש לי היכולת לזהות את הבעיות שהביאו למשבר, לזהות איזה זוג צריך היה להתגרש כבר מזמן ואיזה זוג עוד לא מיצה את כל הדרכים ולהם אני מעניקה נקודת מבט שונה על הדברים, תורמת להם מניסיון החיים ומניסיון רב השנים שלי בתיקי גירושין ובחלק מהמקרים אני מציעה לשקול ניסיון נוסף לשלום בית. לא כל זוג נועד להתגרש, לא כל לקוח שמגיע אליי הוא תיק גירושין בהכרח – ועבורי זו היא שליחות וחובה להציל נישואים דקה לפני שנוקטים בהליכים, שאחרי זה כבר קשה לחזור אחורה".

הישג שהנך גאה בו במיוחד?

"ההישגים המשפטיים רבים הם, אך ההישג הגדול ביותר עבורי הוא דווקא הזוגות ששבו לחיות בשלום בית בעקבות המפגש איתי. כשאני מקשיבה ללקוח בפגישת הייעוץ ומזהה כי לא כלו כל הקיצים ומרגישה שיש עוד מה להציל, אני פועלת על פי צביון הלב שלי ולא לפי הכיס שלי. אני עוזרת ללקוח לראות את הדברים מנקודת מבט קצת אחרת, לפעמים אפילו מציעה ללקוח לשכור חוקר פרטי כדי להשיב את האמון בחזרה, אני מפנה לטיפול זוגי אצל מטפלים שאני נוהגת לעבוד איתם וסומכת עליהם שיעשו עבודה טובה. עבור הצדדים שחזרו לשלום בית אני מכינה הסכם ׳שלום בית לחילופין גירושין׳ המיוחד רק להם למקרה שבעוד כמה שנים ירצו להתגרש. בדרך זו אני גם מצילה נישואים, גם מונעת מהלקוחות שלי מלחמות מיותרות וכמובן גם חוסכת להם עשרות אלפי שקלים".

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

"לצאת לעצמאות ולמקם את המשרד שלי באזור מגוריי. העצמאות מאפשרת לי את החופש לבחור את הדרך המשפטית (או הטיפולית) שאני מאמינה בה ולבחור את אנשי המקצוע שאני עובדת איתם ושנמצאים סביבי. השילוב של עצמאות עם קרבה לאזור מגוריי מאפשרים לי את האיזון בחיים, את החופש להחליט בכל בוקר איך לחלק את הזמן שלי בין העסק, למשפחה, הבעל והילדים, ולהשאיר קצת זמן פנוי גם לעצמי".

תוכלי לספר על תחום דיני המשפחה והגישור במסגרת עבודתך?

"גישור הוא אחד מהתפקידים המשמעותיים והחוויתיים שיש בעבודתי. כמגשרת, אני סבורה שהדרך הנכונה להתגרש הינה בגישור. רק בתהליך גישור הצדדים שומרים על הילדים מפגיעה מיותרת ונוספת לטלטלה שהם חווים בפירוק המשפחה, רק בגישור הם יוכלו לשמור על אוירה נעימה ביניהם ועל כבוד הדדי, רק בגישור יש להם שליטה על הליך הגירושין ואיך שהוא ייראה, רק בגישור הם יכולים לבחור על מה להתפשר ועל מה לא ורק בגישור הם יכולים לכתוב את פסק הדין שלהם. כל זוג שמגיע אלי לגישור יודע שגישור מקנה וודאות ושבסופו של תהליך יהיה בידם הסכם שישקף את הרצונות שלהם, אך גם את הפשרות של כל אחד מהם. כל אחד יצטרך להחליט מה חשוב לו ועל מה להתפשר ופסה"ד יהיה מה שהם כתבו בעצמם".

"לא כל זוג נועד להתגרש, לא כל לקוח שמגיע אליי הוא תיק גירושין בהכרח. עבורי זו היא שליחות וחובה להציל נישואים, דקה לפני שנוקטים בהליכים, שאחרי זה כבר קשה לחזור אחורה"

פייסבוק | אתר | shg-law@outlook.com‏

מעיין לביא

מייסדת רשת סדנאות ההרזיה, "מעיין האושר והכושר" – לרדת במשקל עם האוכל הרגיל שלך

מעיין לביא. צילום: פרטי
מעיין לביא. צילום: פרטי

ספרי על עבודתך ומה את אוהבת בה?

״בעבודה שלי אני אוהבת את ההצלחות של הלקוחות שלי. כל הצלחה שלהם אני מרגישה אותה בליבי, ומאושרת עבורם מאוד מאוד. אני אוהבת את הסיפוק שאני חשה כשהן מצליחות, וזה נותן לי כוח נפשי רב להמשיך ולעשות את כל מה שאני עושה, כי אני עובדת מאוד קשה ומשקיעה בכל אחת ואחת מהן, מכל הלב והנשמה שלי, וחשוב שכשאדם משקיע כסף, הוא יקבל הצלחה ותוצאות".

מהי השיטה שפיתחת אשר עוזרת לרדת במשקל?

"השיטה שפיתחתי, אני מאוד גאה בה. לאחר שנות מאבק בדיאטות שונות, וכאחות בכורה, (בבית של חמש בנות) תמיד הייתי האחות השמנה. הרגשתי שזה הורס לי הרבה בחיי, ובשמחת החיים שלי. לימים, ועם שני משברים גדולים, פיצחתי את השיטה שלי: לרדת במשקל עם האוכל הרגיל שלך – הרזייה בטוחה. שהובילה להקמת רשת 'מעיין האושר והכושר'. כיום, אני באה מהמקום שבאמת אני רוצה לעזור לאנשים, כשם שהצלחתי לעזור לעצמי, במעגל הדיאטות המייאש שלי. השיטה שלי הינה שיטת אכילה קלה, פשוטה ונוחה. אני מנגישה לאנשים את היכולת גם לאכול מה שהם אוהבים, וגם כמובן לדעת לשמור על זה, להצליח בתהליך, ולהפוך את זה למשהו נגיש, קל ופשוט, שהן יכולות לבצע גם בחופשה בחו״ל, גם במלון הכל כלול, וגם עם האוכל שהן מבשלות בבית לילדים".

מה הסוד שלך?

"השילובים הנכונים ובתהליך הגורם לפירוק אחוז השומן בגוף, והתוצאות מעולות. כבר מהשקילה הראשונה הן בשוק ממהירות התוצאה, ועם מאכלים פשוטים ורגילים שיש בכל בית בישראל, או בחופשה אליה את נוסעת, או כשאת תקועה בבית בקורונה. הן יודעות להתנהל נכון, בצורה שנכונה לכל אחת לפי צרכיה ומאכליה שהיא אוהבת ומבשלת. אני אישית איני אוהבת דברים מסובכים, לכן אני מעניקה להן חוויה נעימה, קלילה, טובה ונגישה, והתוצאות הגדולות מדברות בעד עצמן".

הישג שאת גאה בו במיוחד?

"ההישג הכי גדול שאני גאה בו, שמילדה, לנערה וחיילת שמנה, הפכתי לאשה מעוררת השראה והערצה, וגורמת לאנשים להצליח. אני מצילה חיים לאנשים וזה לא רק העסק שלי, זה הייעוד שלי בעולם הזה. יש לי כבר מספר סניפים בארץ, ולקוחות מהצפון ועד הדרום, ואני בעצמי עברתי שינוי והשלתי 26 ק״ג פחות.אני אפילו מתחרה בתחרויות פיתוח גוף, ׳מיס פיטנס׳ ארציות. בשבילי להפוך מילדה שמנה, לאשה המקדמת אורח חיים נגיש ובריא, אשר עוזרת לאלפי לקוחות מרוצות, זה חלום שהתגשם".

מה מבדל אותך ממתחרייך?

"עצם השיטה שלי שאני מראה לאנשים שבאמת אפשר להצליח לרזות עם אוכל רגיל לגמרי. אני באמת אכפתית וקשובה ללקוחות שלי, חשוב לי להלחם עליהם ולתת להם את החיבוק החם, וההרגשה שבאמת אכפת לי מהם, שהצלחתם זה הדבר היחיד שנמצא לנגד עיניי. השיטה שלי ללמד אנשים לרדת במשקל עם פיצה, גם בעשר בלילה. ללמד אותם ולחזק אותם בהרצאות בפאן הנפשי – רגשי, בכל מפגש יש גם הרצאה מלאת ידע, מוטבציה ותכנים מעוררי השראה והצלחה".

על מה את עובדת בימים אלו?

"אני עובדת על הוצאת הספר הראשון שלי, שבו אני חושפת באומץ רב את הסיפור האישי שלי. המדבר על איך הפכתי להיות כל מי שאני, ועל המשברים שעברתי בחיי, שהיום אני גאה בכולם, כי הם אלו שהפכו אותי למי שאני כיום. הנערה השמנה, הבת הבכורה בבית שכולן בו רזות. ואת תמיד צריכה להתנצל על זה שאת השמנה. הפחות טובה. על הבן זוג שנתפס בוגד בי, ועל החבר שנהרג בצבא, על המעבר מצפון הארץ למרכז, על מגורים באוטו, ומגורים בצריף, על פתיחת הסניפים ועל הדודה שגידלה אותי ונפטרה מסרטן. על כל משברי חיי, חרדות, התקפי חרדה וכדורים, על האימפריה שהקמתי לבדי ב-10 אצבעות במרכז, כשאני מהצפון ואף אחד לא מכירני פה. עסק ושם גדול בצפון עזבתי. והגעתי למרכז לפני ארבע שנים והתחלתי הכל מהתחלה. מאפס. ולבד. בלי בן זוג, בלי ספונסרים, בלי שותפים ובלי אף אחד שמאמין בי. רק אני והאמונה שלי בעסק שלי, בעצמי ובאלוהים".

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה, ואיך מתמודדים בזמן משבר ושומרים על קהל הלקוחות?

"ואוו, שאלה ענקית. אנשים חושבים שהצלחה זה קל, כיף, מגניב, ורק מי שיש לו מזל, מצליח. אני עבדתי ועובדת קשה מאוד, ועדיין עובדת עבור כל מה שיש לי. חלומות מתגשמים לא מעצמם אלא מעבודה קשה. ה׳אני מאמין׳ שלי, זה להילחם בכל מצב ובכל מחיר. אם אתם עושים משהו מהלב והנשמה ואתם מאמינים בו, ובעיקר אם יש בו את היכולת לפתור בעיות לאנשים אחרים, אז אתם חייבים לעשות את זה. אני מאמינה שהצלחה זה לא מזל, הצלחה זה  קודם כל לשאול את עצמך – מה אני מוכן לעשות בשביל להצליח".

כמה טיפים לחיים טובים יותר:

1. להגיד תודה על מה שיש, שום דבר אינו מובן מאליו.

2. להאמין שהטוב ביותר עוד לפניך.

3. לקרוא ספרים שיחזקו אתכם מנטלית ונפשית ויתנו לכם כוחות ומוטיבציה להמשיך הלאה. ולא לוותר על עצמכם או לעצמכם.

4. אני אוהבת מוזיקה, זה תמיד עושה לי טוב בנשמה. ריקודים מפרישים סרטונין במוח (נוזל) האחראי על מצב הרוח המרומם שלנו.

5. הים מאוד מרגיע אותי.

6. תעבדו קשה כל השבוע ובסופ״ש תפנקו את עצמכם באהבה ובעיקר תפסיקו לפחד. תעיזו. חיים פעם אחת. מה שלא תעשו, תצטערו אחר כך שלא עשיתם.

פייסבוק | אינסטגרם | אתר | 8624*