מקודם

אמיקה משיקה מיתוג חדש: צבעוני יותר, נגיש יותר, נחשק יותר

המסכות הכי ממכרות. צילום: יח"צ
המסכות הכי ממכרות. צילום: יח"צ

סדרות המוצרים לשיער המוכרות של אמיקה עוברות מתיחת פנים מרעננת והופכת לאחד המותגים הטרנדים בעולם הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

את המוצרים שאנחנו שמות על המדף הנוח בחדר המקלחת, חשוב לזהות בקלות. שלא נשלוף את הסרום כשאנחנו מחפשות בכלל את ספריי השיער או את המוס שמעניק נפח לשיער במקום את זה שמתמודד עם קרזול. מעבר לזה, המוצר צריך להיות ארוז בבקבוק יפה. עם מיתוג שמדבר בשפה שלנו ובא טוב בעין. כי אין מה לעשות – בעולם המיתוג הקנקן חשוב לא פחות ממה שיש בו.

חברת אמיקה, מייצרת מוצרי טיפוח מקצועיים בסדרות לפי צרכי השיער. את סימן ההיכר הויזואלי והצבעוני של אמיקה, אתן ודאי מכירות ומזהות כבר די בקלות ועכשיו, אז בטח תשמחו לדעת שהמותג נמצא בשיא של תהליך שדרוג מיתוגי שיקל על זיהוי המוצרים. מראה הבקבוק שתמיד משדר כיף, צבעוני ואחד שקשה להתעלם ממנו. אך בשל ריבוי המוצרים והסדרות שהחברה מציעה לשיערכן, לפעמים לוקח רגע למצוא את המוצר הנכון. לכן, הם משיקים עכשיו אריזות חדשות, לאותם מוצרים אהובים ומוכרים.

מסתכלות גם על הקנקן. צילום: יח"צ
מסתכלות גם על הקנקן. צילום: יח"צ

המוצרים של אמיקה והפורמולות הקיימות נותרו ללא שינוי, הם עדיין מכילים רכיבים טבעיים בלבד, המתבססים על סגולותיו של צמח האובליפיחה וחומרים מזינים ועוצמתיים להזנה והגנה של שיערך. הניחוחות הממכרים עדיין שם: וניל חם, פרי הדר ותלתן מתקתק פיקנטי. הסדרות המזוהות עם המותג ביניהן סדרות השיקום, ההזנה, הריכוך, הנפח, הבלונד, הטקסטורה ועוד – הכל נשאר ולא מתכוון להשתנות בזמן הקרוב (למה לתקן משהו שהוא אינו שבור?).

מה נשתנה?

ההבדל הוא בקטלוג ומטרת המיתוג המחודש, ששומר על הפרינט הייחודי של המותג, היא להקל עלינו בזיהוי המוצרים בתוך הקולקציה ולהעשיר את הממד האסתטי של המותג. בנוסף, חלק מהמוצרים גם קיבלו שם מעודכן יותר, שמתקשר את יתרונות התכשיר יותר בבירור. לאמיקה שמונה סדרות לשמונה סוגי שיער שכיום מוצעים לנו בצורה אפילו עוד יותר נגישה.

הכי פשוט לזהות. צילום: יח"צ
הכי פשוט לזהות. צילום: יח"צ

איך תזהו את המוצר שאתן צריכות?

לפי הצבע: אם את מתולתלת וניגשת למדף, תחפשי את השפופרת הכחולה, אם את מחפשת נפח תרצי לקחת לקופה את הבקבוקונים בצבע לילך ועוד. השמות המעודכנים של המוצרים גם הם עברו מהפך שיווקי ומיתוגי כמו מסכת ההזנה שקיבלה את השם "Soulfood nourishing mask".

 

את המוצרים של אמיקה ניתן לרכוש באתר וברשת אפריל