מקודם

אמבטיה לחלום עליה

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

שלושה מעצבי פנים, מהמובילים בישראל, יצרו את חדר הרחצה האולטימטיבי, בעיצוב מרשים, שלא ימאס עליכם גם הרבה אחרי שהשיפוץ יגמר

88 שיתופים | 132 צפיות

איך מעצבים חדר אמבטיה עכשווי אבל גם קלאסי, כזה שמתאים מבחינת הסגנון להורים אבל משרת בנוחות גם את הילדים במשפחה? שלושה מעצבי פנים מהמובילים בארץ מציעים את חדר הרחצה האולטימטיבי, בעיצוב מרשים שלא ימאס עליכם גם הרבה אחרי שהשיפוץ יגמר.

חברת א.א. קרמיקה, המובילה ב- 30 השנים האחרונות את תחום הריצוף והחיפויים משיקה קולקציית חורף פורצת גבולות לשנת 2020 ומארחת את מעצבי הפנים המובילים בישראל.

ליאס סידס שוחט, עמית ישראל ויעל שביט הם שלושת המעצבים המוכשרים שנבחרו לשגרירי העיצוב של א.א. קרמיקה. כל אחד מהם עיצב את חדר האמבטיה המושלם בהתאם לראייתו העיצובית, הטרנדים שהוא חוזה וסגנונו האישי.

ליאת סידס שוחט

ליאת סידס שוחט, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, הקימה לפני כעשר שנים את "ליאתיקה, עיצוב שחיים בו". ליאת מציעה עיצובים הרמוניים ופרקטיים שנוצרים מתוך הקשבה ללקוח, לצרכיו ולחלומותיו, וכמו שהיא מגדירה זאת – "עיצוב שחיים בו". הלקוח שותף לתהליך העבודה החל משלב התכנון, דרך בחירת חומרי הגמר, העבודה והתיאום מול אנשי המקצוע בשטח, זאת בהתאם לתקציב ולוחות הזמנים שהוגדרו ע"י הלקוח. סידס שוחט אוהבת לשלב בעיצוביה צבע ניטרלי המשתלב נהדר עם כל סגנון עיצוב, בין אם הוא כפרי, מודרני או תעשייתי. "בחרתי באריחים בהירים וחלקים היוצרים תחושת ניקיון וקלילות, אבל עדיין מכניסים צבע לחלל. האריח בגוון מנטה משדר עומק, רעננות, תחכום והרבה שיקיות, והוא עובד נפלא עם אלמנטים מזהב, עץ, בטון וברזל" אומרת ליאת. כדי להכניס עניין וחמימות לחלל בחרה ליאת לשלב בעיצוב הריצפה אריחים מאויירים בצורת משושה בלוק חדשני וריצפת עץ.

התוצאה: חלל אינטימי וחם, נעים ומעניין כאחד.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

עמית ישראל

מעצב הפנים עמית ישראל מייצר עניין עיצובי באמצעות חיבורים עדכניים בין חיפויים וכלים סניטריים ואומר כי הוא לא מפחד להשתמש בחומרים חדשים ובטכנולוגיות מתקדמות, "להיפך, זה מאתגר אותי". במיזם העיצוב בשיתוף א.א. קרמיקה עיצב עמית חדר רחצה במראה אורבני ומודרני, אבל לא במראה קר  אלא באווירה חמה ועוטפת. את המראה העדכני והעכשווי הוא השיג באמצעות ציפוי הקירות באריחי בטון גדולים, סלאבים, עם מינימום קווים ופוגות. כדי לצקת אווירה חמה לבטון הקר הוא יצר קונטרסט באמצעות ריהוט עץ ממוחזר ולא עץ מעובד וחלק אלא עץ "שעבר משהו בחיים", תוך שילוב ברזים שחורים וכיורי בטון בגוון אפור כהה. על מנת שחדר הרחצה יתאים גם לשימוש לילדים, עמית יצר שני כיורים בגובה משתנה ובהתאם מוקמו גם ברזים הנוחים לשימוש בכל גובה וגיל.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

יעל שביט

מעצבת הפנים יעל שביט הקימה את בית המעצבים בגבעתיים, המתמחה בעיצוב פנים, תכנון ועיצוב בתים, דירות ועסקים, השבחת נכסים והום סטיילינג. מבחינתה עיצוב חלל מייצג את את אופיים, אורח חייהם וצרכיהם היומיומיים של השוהים בו כאשר השפה העיצובית נקבעת תמיד יחד עם לקוחותיה.

יעל מקפידה על עיצוב חללים פונקציונאליים המשלבים בהרמוניה חומרים מגוונים וחדשניים יחד עם  החלומות של לקוחותיה. צבעוניות מבחינתה היא מרכיב בלתי נפרד מהחלל ולתפיסתה צבע אהוב יוצר שפה עיצובית אחידה ולכן תמיד יופיע צבע מוביל באלמנטים שונים בבית. את ההשראה לעיצוב חדר האמבטיה שאבה שביט מעיצובי קבוצת המעצבים והאדריכלים "ממפיס", קבוצה שהוקמה בשנות ה־80 באיטליה במטרה ליצור עיצוב חדשני וצבעוני, אך בניגוד לסגנון הפופ ארט והקיטש משנות ה־50 שבלט בעיצובי "ממפיס", בחרה שביט בעיצוב צבעוני־אלגנטי ועל־זמני. בעיצוב קירות חלל חדר האמבטיה היא השתמשה באריחים גדולים ומרשימים, בצבעוניות בגוון מט המשרה תחושה של עדינות ורוגע בתוך הצבעוניות הבוהקת של החלל. הרצפה חופתה באריחי טרצו גדולים – טרנד מהעבר אשר חזר לסצינת העיצוב העולמית בעוצמה גדולה עם איכויות חומר משופרות ובמראה חדשני.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

חברת א.א.קרמיקה היא עסק משפחתי אשר הפך לאחת החברות הישראליות המובילות בתחום הריצוף והחיפוי. החברה חרטה על דגלה את ערכי האיכות, המשפחתיות והיושרה. א.א. קרמיקה מייבאת ומשווקת מוצרי יוקרה בתחום הקרמיקה והסניטריה, כאשר עיקר הייבוא הוא מאיטליה וספרד, משם מגיעים חומרי גלם באיכות וברמת גימור מהגבוהים ביותר בסטנדרט העולמי, לצד עיצובים ודוגמאות מרהיבות, אופנתיות, טרנדיות וייחודיות.

aa-ceramic.com

a.a.ceramic

א.א קרמיקה