מקודם

יוליה פלוטקין: "הם מאוהבים בגננת. הילדים פשוט מעריצים אותה"

יוליה פלוטקין באימהות פוטוגנית. צילום: אינסטגרם
יוליה פלוטקין באימהות פוטוגנית. צילום: אינסטגרם

כמה רחוק היא מוכנה לנסוע בשביל הגן המושלם? איך היא הצליחה לשחרר ביום הראשון? ואיזו מתנה מחכה לצוות החינוכי? החזרנו את יוליה פלוטקין לגן הילדים

88 שיתופים | 132 צפיות

את זוכרת את הגן בתור ילדה?

"כשעלינו לארץ הייתי בת שנתיים ולקחו אותי למשפחתון. אני זוכרת שבמשך שנה בכיתי על הגדר ורק חיכיתי שיבואו לאסוף אותי. כשעברתי לגן של העירייה החלטתי שאגיע בראש מורם, שאני אכיר חברים ושיהיה בסדר. אני ממש זוכרת איך הגעתי עם ביטחון ושאהבתי את שיעורי המוזיקה והחוגים".

ואיך את חווה את הגן עכשיו בתור אמא?

"הילדים שלי בשני גנים. עם הגן של אסנתי אני כבר שלוש שנים אחרי חיפוש אינטנסיבי ושנה של נסיעות ארוכות. מצאתי משהו קטן והרמוני שנותן לו כל מה שהוא צריך וצוות יציב שיוצר אווירה נעימה. אסנת, גלית ואני חברות טובות והן יודעות עליי הכל. אנחנו כמובן במערכת יחסים מאוד יציבה באינסטגרם".

View this post on Instagram

There is no place like home shabat shalom????

A post shared by Yulla_Plotkin_Oz⚡ (@yuliaplotkinoz) on

נעשית חשדנית יותר בתקופה האחרונה?

"כשקוראים ורואים מה קורה בחדשות יש המון חששות ובהתחלה מאוד פחדתי. יצא לי לראות הרבה גנים עם ילדים לא רגועים, סביבה לא נקיה וילדים מוזנחים. ומבחינתי מי שמעגלת פינות בניקיון יכולה לעגל פינות גם בחינוך".

View this post on Instagram

Quality time with #msranioz ????

A post shared by Yulla_Plotkin_Oz⚡ (@yuliaplotkinoz) on

 

ומה בכל זאת עזר לך לשחרר בסוף?

"פשוט הייתי מהאימהות שעומדות בחוץ ומאזינות. ובגן הראשון באמת גיליתי דברים שלא נראו לי והעברתי אותו לגן הנוכחי. וברגע שמצאתי מישהי שאני סומכת עליה, הצלחתי לשחרר. ראיתי שהאווירה נעימה, שהילדים בטוב, שמחים ולא בוכים ושהצוות נינוח".

מה הצוות החינוכי עשה שהצלחת לתת בהן אמון?

"בתקופת ההסתגלות היה חשוב לגננת שאאסוף את הילדים מוקדם. ראיתי שהם מוקפים בחום ואהבה, שהם תמיד מחובקים ושהם מאוהבים בגננת. הילדים פשוט מעריצים אותה, מקרקרים סביבה ונורא רגועים גם כשיש המון ילדים".

אז את אחראית על המתנות השנה?

"מסתבר שכן. אבל זה חשוב לי כי אני יודעת שהן נמצאות עם הילדים יותר ממני לפעמים וברור שמגיע להן תגמול על זה. אני מאמינה שאם מישהי עושה טוב, מגיע לה לקבל בחזרה".

אם תקני להן גיפטכארד של BUYME, במה היית בוחרת?

"הגננת שלי מתה על אקסטרים. הייתי שולחת אותה ליוגה סאפ או שיעור גלישה. די, הן מפוצצות בקרמים. למרות שבעיניי הברכה הכי חשובה. בלי זה מתנה לא שווה כלום. בשנה שעברה הן קיבלו תמונה ממוסגרת של אדם והיא עד היום תלויה בגן".

רוצה לארגן לצוות החינוכי יום כיף בספא? כל המתנות הכי חוייתיות מחכות לכן באתר BUYME