מקודם

איך עושים אהבה: האוסמוטר

צילום: יח"צ.
צילום: יח"צ.
88 שיתופים | 132 צפיות

במרכזו של כל מותג מצליח תמצאו גורם מניע, הלב. בחברת AHAVA זוהי מחלקת המחקר והפיתוח אשר חושפת את האמת המדעית של פעילות המינרלים בעור. אחד מהגילויים המחקריים הראשונים שלה הוא הפלא המופיע בכל אחד מהמוצרים של AHAVA: ה־™Osmoter.

מאיפה הוא הגיע, מי העניק לו את שמו ולמה הוא רשום כפטנט?

בשנת 1989, שנה לאחר יסודה של חברת AHAVA, החל המדען הראשי ד״ר זאבי מאור ללמוד באופן יסודי את התכונות המיוחדות של ים המלח ולחפש את סוד הקסם שלו. בהחלטה משנת חיים הוא החליט להקשיב לזקני סדום, אלה המכירים את ים המלח בצורה הטובה ביותר, האנשים המסורים שעבדו במשך עשרות שנים במפעלי ים המלח ובסופו של כל יום ירדו לטבול במימיו. אנשי המדבר אמרו את דברם: יש בריכה סודית אחת אשר שוכנת למרגלות ים מלח והיא נותנת מרגוע מוחלט לגוף ולנפש ולאחר הטבילה בה העור הופך לרווי לחות, נינוח, נעים ובעל מראה צעיר. דגימות מהבריכה (שעד היום מיקומה ידוע רק ליודעי דבר ב־AHAVA) נאספו חיש מהר והובאו אל מעבדות הפיתוח.

התוצאות המדהימות לא איחרו לבוא. המדע הראה באופן מובהק את יתרונותיהם של המינרלים מים המלח. נמצא כי בבריכה מתקיים איזון מושלם של מינרלים החיוניים לעור, והם עשירים בעיקר במגנזיום ובסידן. ההרכב המיוחד, מאה אחוז יצירה של הטבע, נרשם כקניין רוחני של AHAVA וזכה לשם בעל צליל ג׳ימס בונדי: ״אוסמוטר״, על שמה של המשאבה האוסמוטית הטבעית שיש בעור, זו המושכת לחות והזנה מעומק העור אל פני השטח ומגינה עליו גם מפני הופעה מוקדמת של קמטים.

מסכת אנטי אייגי׳נג לעיניים עם תמצית ליקריץ המסלקת סימני עייפות ומחליקה קמטי יובש. צילום: יח"צ.
מסכת אנטי אייגי׳נג לעיניים עם תמצית ליקריץ המסלקת סימני עייפות ומחליקה קמטי יובש. צילום: יח"צ.

המינרלים שנכללים באוסמוטר הוכחו כחיוניים ומועילים לכל סוגי העור ולכל גיל ולכן הוחלט שבלי יוצא מן הכלל ישולב האוסמוטר בכל מוצרי AHAVA. למעשה, האוסמוטר הוא המרכיב הייחודי המבדיל את מוצרי AHAVA ממוצרים אחרים בעולם והוא מסמל את סיפור האהבה בין האדם לים המלח, תוך מתן כבוד לטבע ושמירה על יסודות הקיימות בכל שלב ושלב מהפיתוח ועד הייצור.

ב־2013 פותחה במחלקת המחקר והפיתוח סדרה לשמירה על נעורי העור ה- OSMOTER™ YOUTH BOOSTERS. הסדרה, המבוססת על טכנולוגיה ומוגנת בפטנט, מאפשרת שימוש בחומרים בריכוז הגבוה פי שלושה מזה הקיים בשאר המוצרים. הריכוז הגבוה משפר את מצבם של פעילויות תאי האפידרמיס ותורם למראה עור חיוני, אנרגטי, רווי וזוהר יותר.

סדרת OSMOTER™ YOUTH BOOSTERS כוללת סרום אוסמוטר מרוכז לפנים, סרום אוסמוטר לעיניים, סרום אנטי־אייג’ינג קריסטל אוסמוטר, מסכת אנטי אייגי׳נג חדשה לעיניים המועשרת בתמצית ליקריץ המסלקת סימני עייפות ומתח מהעיניים ומחליקה קמטי יובש, ועד סוף השנה יצטרפו גם סרוםאוסמוטר למראה עור אחיד, ואוסמוטר מרוכז בקרם.

סרום מרוכז לפנים המטפל אנטי־אייג’ינג, בקמטים, ברפיון ונותן תוספת זוהר לעור. צילום: יח"צ.
סרום מרוכז לפנים המטפל אנטי־אייג’ינג, בקמטים, ברפיון ונותן תוספת זוהר לעור. צילום: יח"צ.

ב־2016 נכבש שיא ״אוסמוטי״ נוסף והסרום “קריסטל אוסמוטר״ נרשם גם הוא כפטנט: מדובר בפריצת דרך מדעית שהושגה אחרי חמש שנות מחקר משותף של מעבדות AHAVA בראשות ד״ר זאבי מאור והאוניברסיטה העברית בירושלים, בראשות פרופסור שלמה מגדסי, מנהל המכון לכימיה שימושית. לראשונה שולבו מינרלים ממי ים המלח (האוסמוטר) בריכוז גבוה עוד יותר (פי שישה) עם שמני צמחים מובחרים. השמן מאפשר לאוסמוטר להתנייד ולהיספג בשכבת העור העליונה, ולהגיע אל עומק האפידרמיס. התוצאה: טיפול אנטי־אייג’ינג יעיל ומשמעותי יותר בקמטים וברפיון ותוספת זוהר לעור.

יעילותו המוכחת מדעית של הקריסטל אוסמוטר, יחד עם המרקם הנימוח של השמן־סרום העוטף את העור בחמימות, הפכו אותו למוצר אהוב במיוחד על־ידי נשים בלמעלה מ־40 מדינות בעולם. ללא ספק חווית שימוש מיוחדת במינה עם תועלות אנטי־אייג׳ינג מוכחות.